Kúzlo na lásku “Jabloň lásky”

Loveprincess posiela: JABLOŇ LÁSKY – kúzlo na lásku

Toto príjemné kúzlo pochádza z Východnej Európy, pomáha byť atraktívnejšou a uchopiť svoju čancu na lásku. Dávno bol jablkový strom považovaný za jeden z najmagickejších stromov. Jablkové drevo sa používalo na výrobu čarodejníckych prútikov na kreslenie magických kruhov. Pri zasvätení Venuši, bohyni lásky, je jabloň takisto keltským stromom života. Čaruje sa pri dorastaní mesiaca a musíte mať na sebe niečo z hodvábnej tkaniny obopínajúce telo 49 hodín pred začiatkom čarovania. Tkaniny červenej, ružovej a purpurovej farby sú najlepším výberom. Toto kúzlo je zasvätené len tebe, mali by ste pracovať na pokojnom a “posvätnom”mieste.

Potrebujeme:

  • ružovú sviečku
  • červené  a zelené jablko
  • pero a kúsok papiera 
  • 3 spletené hodvábne tkaniny (nite)

Zapáľ sviečku a drž jablká vo svojich roztiahnutých rukách, popros o Venušine požehnanie. Rozrež jablká na polovice, vyber jadierka a odlož do bezpečia na neskôr. Na papier nakresli alebo napíš hodnoty svojej ideálnej lásky alebo meno  niekoho, s kým ste alebo by ste chceli byť v priateľskom vzťahu, inak bude kúzlo nefunkčné. Vezmi polovicu zeleného a polovicu červeného jablka, vlož papier medzi ne a spoj ich spolu a spletenými hodvábnymi tkaninami ich celé obviaž dookola. Koniec tkaniny nechaj voľne zaviazaný a spustený na spodku jablka. Premýšľaj potichu o svojom prianí kým zješ zvyčné polovice jabĺk. Zober zviazané jablko a priviaž ho nastrom alebo krídlo okna.

Po 21 hodinách zober jablko a odstráň tkaniny a vyber papierik s prianím. Rozrež polovice jablka na kúsky a daj ich vonku zjesť vtákom. Odlož hodvábne tkaniny doma na zvláštne miesto.  Vezmi papierik a odložené jadierka z jabĺk a zasaď ich spolu s papierikom a nezabudni poďakovať Matke Zemi za jej dary.

Keď semená začnú rásť a pustia sa na svoju cestu, znamená to, že tvoja láska príde k tebe.

7 thoughts on “Kúzlo na lásku “Jabloň lásky”

  1. ja oko tu citam pomalicky prestavam tomu verit jaka venusa a popros požehnanie to je blud bo ziadna venusa neexistuje taze mi je na figu jej pozehnanie len jediny BOH existuje a ne dajaka venusa nooooooooooo ccete povedat krestania ze nemam pravdu hmmmm

    Like

  2. ta ked nahodou nevies ja chodim na nabozko nooo a ty asi meno Mojžiš nepoznaz ze? ta ked nevies bol vyhnany z egypta stretol MOJHO BOHA KTOREHO MAM NAJRADSEJ no a on povedal ze ma oslobodit zidov no faraon nesuhlasil a BOH nanho poslal 10 Bozich trestov to boli take tresty co by si sa posral asi a ktore by si z magiou asi tazko dosiaho daj si do wikipedia alebo do google 10 Bozich trestov noooo ale to je historia ne povest to sa stalo a ty v koho veris akoze?bo ja magiu pouzivam az po BOhovi a skus sa modlit k venusi uvidime

    Like

  3. chodis na naaaabozko? no uuuuzasneee :D

    Sak kludne len hore si si trocha ,,cagar a la boca” ked si povedal ze venusa neexistuje ale tvoj existuje:-)
    ja sa nepotrebujem modlit k venusi mne stacia anjeli :-) a moja bohyna.
    a neboj sa modlitby k nej funguju dokonale :P

    Like

  4. Niečo mi uniká? To, čomu hovoríme “BOH”, má mnoho mien a mnoho tvárí, ale len jednu a tú istú podstatu – je to čosi, z čoho pozostáva celý vesmír a všetko v ňom. Z môjho pohľadu je to “vibrácia”, z pohľadu niekoho iného “svetlo”, “láska”, ale sú aj ľudia, ktorí prídu so slovami “moc” alebo “jediná pravda” (ako keby právd mohlo byť viac). Nejde o iných “bohov”, ale len o rôzne aspekty Boha alebo rôzne antropomorfizované princípy.

    Je dobré v niečo veriť – ale každá viera je vysoko individuálna vec a nemá zmysel vtláčať ju nasilu iným… Nerob iným to, čo nechceš, aby iní robili tebe! Nikomu by sa nepáčilo, keby našu vlastnú vieru niekto škrtol a nahradil inou; ale oveľa tolerantnejší sme, keď my škrtáme vieru iných ľudí! :-(

    Táto stránka (a žiadna moja stránka) nie je katolícka. Nie je ani kresťanská. Ba nie je ani náboženská. Organizované náboženstvo mi nikdy nesadlo a keďže už mám sto rokov, tak sa to asi za môjho života nezmení. Ak vás smiem poprosiť, neobracajte nikoho na svoju vieru. Vysvetľujte svoje pohľady, ale zdržte sa posudzovania pohľadov iných ľudí. Som za argumenty, ale útoky mi prichodia ako zbytočné plýtvanie energie, ktorú sme mohli venovať niečomu inému. Veľa kecania, žiaden výsledok.

    A ešte jedna vec: dajme si pozor na to, čo hovoríme. Ak je niekto pre niekoho jediný Boh a ostatných neuznáva, tak potom vyjadrenie “môj Boh, ktorého mám najradšej” nedáva veľký zmysel – pretože pripúšťa existenciu aj iných “bohov”. Presnosť našej reči odráža totiž presnosť nášho myslenia – čím presnejšie sa naučíme hovoriť, tým dokonalejšie sa dokážeme orientovať v svete “tam vonku” (a tým myslím aj za hranicami našich fyzických zmyslov).

    Like

Komentáre sú uzavreté.