O ochrannom kruhu

Norika sa pýtala: “Pri kuzleni je potrebne spravit si ochrany kruh?

Ochranný kruh sa robieva vždy – je to signál, že sa idú diať veci bosorácke 😛 . Niektorí ezoterici ho zdôvodňujú tým, že od vás udržiava počas bosorovania na “dištanc” temné sily. Ja patrím k ľuďom, ktorí sa od prírody menej boja posadnutosti a temných mocí a počas mojej bosoráckej “kariéry” som sa síce párkrát s takými situáciami stretla, ale zvládla som ich sama zo svojich vlastných “nebosoráckych” síl, takže pre mňa je ochranný kruh skôr symbol, ktorým posielame nášmu podvedomiu signál, že má použiť “iné než bežné” prostriedky.

Ak sa už rozhodneme bosorovať, mali by sme si byť vedomí jedného – zlo k sebe môžeme pritiahnuť len vtedy, ak sami v sebe máme aktívne (t.j. nevyvážené) zlo. Každý z nás chodí po tomto svete aj s vlastnosťami, ktoré si na sebe neváži, ktoré popiera alebo ich potláča do tej miery, že o nich ani nevie. Ak sa naše bosorovanie dostane do blízkosti tých energií, ktoré sú v týchto vlastnostiach uzavreté, môže ich to aktivovať. Vtedy dochádza k “posadnutosti” – nie je to posadnutosť niečím vonkajším, duchom alebo démonom, ale je to negatívna zložka našej osobnosti, ktorej sme práve bosorovaním dodali dostatok energie na to, aby sa začala prejavovať navonok. Kým sa s ňou nevysporiadame, dovtedy nás bude trápiť.

Preto by sa do bosorovania mali púšťať len ľudia, ktorí si už urobili poriadok v svojom vnútre!

BAJA sa pýtala: “Teraz som sa dočítala, že treba k tomu ochranný kruh alebo posvätená sviečka. A keďže asi mi nestačí keď sviečku namočím do svätenej vody, budem musieť ešte chvílku počkať. Prosím poraďte mi čo ešte k tomu treba?

Ochranný kruh sa môže urobiť aj z obyčajnej morskej soli (dostať v každom potravinovom obchode), ale pokiaľ nechcete sypať soľ po koberci (odporúčam nerobiť to, ak sa nechcete zbaviť koberca 😛 ), môžete si svoj kruh vyznačiť aj kadidlom (stačí obyčajné kostolné). Nemusí byť fyzický, potrebujete len mať pocit, že ste v kruhu, ktorý vás chráni pred zlým. Niektorí bosoráci si napríklad ten kruh len predstavujú. Ja mám trochu iný svetonázor a pre mňa zlo neexistuje, takže fungujem celkom dobre aj bez kruhu, len na “bosoráckom koberčeku”, ktorý nepoužívam na nič iné.

To s tou sviečkou nie je o “posvätení”, ale o zasvätení. Vezmete sviečku do oboch rúk, predstavíte si ju obklopenú svetlom a odriekate, aký účel bude mať. To je najjednoduchšia metóda zasvätenia a stojí vás len pár minút silnej koncentrácie.

2 thoughts on “O ochrannom kruhu

  1. Magický kruh používám při magické práci i pohanských obřadech vždycky, protože su tak trochu paranoidní (a to že su paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou !).
    Jak při magické práci, tak při obřadech, obzvlášť ve více lidech většinou vzniká hodně energie, která přitahuje pozornost různých entit (astrální larvy atp…), které se na ní rády přiživí, což kouzlu nebo obřadu ubírá energii a může taky rozptylovat soustředění. Nehledě na to, že se člověk otevírá a může tak ne něj lecos zaútočit.

    Ty svým způsobem používáš něco hodně podobného, akorát to má formu koberečku.

    Páči sa mi

  2. ja zvyknem do sviec vyrývať mantry a iné ochranné symboli.
    účinok je vačší a kruh silnejší.
    Podla toho akú vysokú mágiu sa chystáte robiť.
    na obyčajných babrákov vám stačí 5 kahancovích sviec.
    no ak máte dočinenia s niečím silnejším. tak ten kruh by mal byť posilnení o dalsie ochrany.

    Páči sa mi

Komentáre sú uzavreté.