V závere kúzla ma rozbolela hlava…

Illy: “Pri “realizacii” kuzla som v zavere citila bolest hlavy. Potom som isla hned spat a v celom tele (najma v nohach) som citila zvlaste teplo. Mne zvycajne byva zima na nohy, tak to bolo take divne. Znamena to nieco?

Vyzerá to tak, že sa vám podarilo vybudiť v sebe skutočne dostatok energie, ale sa vám nepodarilo po skončení kúzla sa uzemniť. Pre výsledok bosorovania vy to mohlo byť len dobré – ale nepáči sa mi tá bolesť hlavy. Vyzerá to, akoby vás podvedomie varovalo, že niekde vo svojom vnútri máte nejaké želanie alebo predstavu, ktorá sa s týmto kúzlom priamo bije. Je to akoby varovanie pred konfliktom záujmov, ktorý si takto privodíte. Chcelo by to trošku sa pohrabať v svojom vnútri a zistiť, o čo by mohlo ísť.

1 thoughts on “V závere kúzla ma rozbolela hlava…

Komentáre sú uzavreté.