Kúzlo na šťastie a splnenie prianí

Toto kúzlo som našla na internete, keď som si pozerala linku, ktorú sem pridal ktorýsi z čitateľov:

Potrebujeme:

  • 4 červené sviečky
  • 4 zelené sviečky
  • pohár vína
  • niekoľko jedlých semien alebo orechov
  • okruhliak (zaguľatený kameň).

Postup:

  1. Sviečky rozmiestnime do kruhu, striedame farby a rozmiestnime ich podľa kompasu. Sever, severovýchod, východ, juhovýchod, juh, juhozápad, západ, severozápad.
  2. Do stredu tohto kruhu postav pohár vína a misku so semienkami.
  3. V ľavej ruke drž a po celý čas stískaj okruhliak. Ako prvú zapáľ severnú sviečku, vstúp do kruhu a hoď jedno semienko do vína. Potom vyslov svoje prianie a súčasne zjedz semienko.
  4. Tak isto pokračuj aj s ostatnými sviečkami a zapaľuj ich v smere chodu hodinových ručičiek. Môžeš svoje prianie rozdeliť na 8 častí a postupne ho hovoriť pri zapaľovaní sviečok. Až budeš mať zapálené všetky sviečky sadni si do stredu (stále v kruhu).
  5. Vypi víno a stískaj v ruke okruhliak, ktorý ti prinesie šťastie. 

Z diskusie:

Mariana: “chcela by som sa opytat ci to vino vypit aj so semiackami a ci mozem sviecky zhasnut. a este nieco mohlo by byt tych priani aj viac alebo musim urobit dalsie kuzla dakujem

Semiačka sa pojedajú v priebehu rituálu. Tie, ktoré hodíte do vína, môžete zjesť, ak sa rozhodnete víno vypiť. Ak nechcete víno piť, tak ho môžete scediť do záchoda a semiačka zjesť alebo ich môžete vziať a zakopať pod nejaký strom.

Prianie by malo byť len jedno a než budete robiť ďalšie kúzlo, nechajte pár dní prejsť, aby podvedomie malo šancu “potiahnuť” za tie správne nitky.

Nika: “aké víno to má byť?červené alebo biele?”

Mirielana: “univerzalne sa pouziva cervene, aspon biele som este nevidela. ale myslim, ze na tom az tak nezalezi… alebo ano ?”

Súhlasím s Mirielanou. Ale ak nie je po ruke červené, poslúži aj biele. A ak sme alkoholici, nemusíme sa vystavovať pokušeniu -) a miesto vína môžeme použiť napríklad ríbezľový džús. Podstatné je, aby sme vedeli, akú funkciu má.

Angel: “chem sa spytat, ci tie sviecky mam nechat uplne dohoriet, aebo ich mozem sfuknut po dopití vína. Tiez chem vediet, ci pri kazdom kuzle musia sviecky uplne dohoriet?

Odporúčam sviečky používať len raz a nechať dohorieť. Ak je sviečka veľmi veľká, dá sa z nej vyrobiť niekoľko menších, len treba dať pozor, aby bol spodok celkom rovný, aby sa sviečka neprevrátila a nepodpálila niečo.

Niekedy je človeku dlho čakať, až sviečka vyhorí. Keď sme už skončili s vizualizáciou, môžeme si ísť po svojom, len by sme z času na čas mali skontrolovať, či sviečka je ešte stále v pohode, alebo či nám už škvarí záclonu… -P Proste nechať ju samovoľne vyhorieť.

Misho: “Absulutne neucinne kuzlo!!! Skusal som a nefunguje. Prial som si , aby sa mi do tyzdna splnilo iste zelanie, pritom som vsetko splnil, pevne som veril a nic. Presiel tyzden a co sa stalo ? – figa borova : ))))

Michaela: “Misho,mozno sa ti splni az o dva tyzdne ;)

Angel: “ja som toto kuzlo skusala dokonca bez sviecok…a vyslo mi. Chyba bude niekde inde. Posilnila som si ho vsak mantrou. Ak chces robit kuzla, musis verit , ze sa stanu, ja som vsak zatial nedavala ziadnu podmienku, ze sa to ma stat napriklad do tyzdna. A zacalo sa plnit hned. Ak tie sviecky budes rozkladat, skus ich ukladat proti smeru hodinovych ruciciek. Podla toho co viem, ti ma prave toto zarucit, aby si na splnenie toho kuzla necakal celu vecnost…Ver tomu , ze sa tak naozaj stane a po dohoreni sviecok na to kuzlo uz nemysli…”

Ďula: “Rád by som sa spýtal,či ten okruhliak môže byť hocijaký kameň?

Hocijaký ohladený kameň urobí tú istú službu, takže aj riečny kameň poslúži. Ten okrúhliak je vlastne hocijaký ohladený kameň (Česi tomu hovoria “oblázek”), teda aj nepravidelný, len by nemal mať ostré hrany, lebo potom bude rezať do dlane a miesto vizualizovania budeme nariekať, ako nás to bolí.

Ďula: “Keď cchcem opustiť kruh nemusím niečo odriekať,poprípade sviečky musím nechať dohorieť v tom kruhu ,alebo ich môžem dať dohorieť niekde na bezpečňejšie miesto?”

Do skončenia bosorovania (=skončenia vizualizácie, bod 5.) kruh neopúšťajte a keď ho opustíte, už sa doňho nevracajte, ale choďte okolo. Sviečky nepremiestňujte, kým nedohoria.

Ďula: “Okruhliak mám nosiť zo sebou? Pri niektorých kúzlach,po skončení treba zvyšky sviečok zakopať ,pred vchodom.Je to aj pri tomto kúzle? A čo sa robí ďaľej s okrúhliakom nosí sa zo sebou ,alebo sa odloží ?

Okrúhliak potrebujete len pri bosorovaní. Nemusíte ho nosiť so sebou. Ale rozhodne by som ho nedávala preč, ale položila niekde, kde bude pekne “na očiach”, aby si podvedomie pri každom pohľade naň spomenulo, čo má robiť…

Tina: “Chcela by som sa opytat ci musia byt sviecky cervene a zelene?vyslo by to keby boli napr. biele?”

P*veras: “Biela je univerzalna, to jest nahradza ked nemate sviecky inej farby. Takze ano.”