Kúzlo na získanie odpustenia

Situácia z mailu od čitateľky: “nepoznáš nejaké kúzlo na odpustenie niečoho, čo som urobila, a aby mi znova začal veriť?” ma donútila pohrabať sa v papierovej “Knihe kúziel” – a nebolo to márne!

Budeme potrebovať:

  • 1 drevenú špachtličku (napríklad drievko z nanuku)
  • pero (nerozpustné vo vode)
  • cukor
  • vodu
  • pohár od zaváraniny so zašraubovateľným viečkom (ja viem, to slovo je hrozné, ale ako to poviete inak po slovensky?)

Meno osoby, ktorú sme urazili alebo ktorá nám prestala veriť, napíšeme na jednu stranu špachtličky. Svoje meno napíšeme na druhú stranu. Špachtličku vložíme do pohára od zaváraniny. Do polovice pohár doplníme cukrom. Pri tom odriekame:

“V tomto cukri obaja stojíme
Chrbátom k chrbátu, ale ruka v ruke
Zmeň sa,
  (meno, napr. “Janovo”) roztrpčenie
Na sladké myšlienky smerom ku mne.”

Doplníme vodu, až je pohár do dvoch tretín plný. Odriekame:

“S touto vodou odplavujem
Všetko, čo nás rozdeľuje
Sladká voda, prosím vážne
Daj mi jeho/jej odpustenie.”

Pohár zaviečkujeme (aha, ako elegantne som sa vyhla slovu “zašraubujeme” 😛 ) a potrasieme 9x, pričom odriekame:

“Sirup sladký, urob svoje
Daj mi
(meno osoby) odpustenie
Oslaď jeho/jej myšlienky
Nech je všetko, jak má byť.”

Po deväť po sebe idúcich dní trasieme pohárom 9x a pritom odriekame posledné zariekadlo.

Z diskusie:

Bylinka: “Chcem sa spýtať,či toto kúzlo odpustenia môžem použiť aj na “staršie veci” a bez konkretného jedného problému-na vysvetlenie-dlhodobý partnerský vzťah muž a žena,kde žena má pocit,že mnoho vyostrených situácií mohla riešiť inak,cíti sa previnilo. Muž je citlivý,potláča svoje emócie hnevu a zlosti(odrazilo sa to aj na zdravotnom stave),ona je výbušný typ (býk).

Myslím, že to kúzlo je použiteľné. Ale zas raz budem protivná -P a pridám si – nebolo by lepšie prediskutovať to pri sviečkach a dobrom vínku? Nech je z toho hneď zážitok do pokojnejšej budúcnosti.

Niekedy myslím, že siahame po kúzlach skôr, ako sme vyčerpali všetky naše možnosti. (Ja to niekedy robím tiež. Je to príliš silné pokušenie, mať poruke toľko energie a nevyužiť ju.) Preto sa nám často stáva, že do kúzla potom nevložíme dostatok zúfalstva či inej emócie a kúzlo trvá potom príliš dlho.

Lucy: “čo sa spraví po tých 9 dňoch_ Treba niekde tú špachtľu s tým cukrom zakopať, alebo to môžem v pohode vyhodiť? Aby sa to kúzlo nezrušilo.

Po tých deviatich dňoch by už malo byť po všetkom, ale aj tak by som odporúčala zvyšky kúzla radšej zakopať. Ono to spláchnutie do záchoda nevyzerá nejako veľmi povzbudivo a podvedomie by asi nereagovalo najlepšie, keby videlo, ako jeho snaha ide dole kanálom -P

Elizabeth: “Toto kuzlo mozem pouzit na dve osoby naraz v jeden den a potom pokracovat devät dni po sebe s dvomi poharmi?”

Neodporúčam zmiešavať kúzla – pri vizualizácii (a potom pri výsledku) to robí problémy. Lepšie by bolo ošetriť najprv jednu osobu a potom sa pustiť do druhej.

Medine: “Chcem sa iba opýtať či to naozaj na 100% zaberie, lebo som som sa dosť pohádala s kamoškou a chcem áby sme sa zmierili…a ešte či sa to môže robiť normalne aj cez deň alebo len pri splne…”

P*veras: “Čo tak vyuzit najprv vsetky mozne ludske moznosti az potom kuzla??? tak sa to totiz robi !Co keby ste sa s nou normalne porozpravali??? Ci to na 100 zaberie? Helar to napisala krasne-chyba neni v kuzle ale v bosorakovi ak kuzlo nevinde. Tomu co robite musite verit ! Uz som to pisala a nechce sa mi to pisat odznova, vsetko co vopred odsudite na neuspech aj neuspechom bude. Je to tak vo vsetkom nie iba v kuzlach.”

Rybana: “kcem sa spytat ci sa to da pouzit aj na rodicov ktory mi nedoveruju….a ze ci existuje niake kuzlo aby mi dali viacej slobody…alebo niake aby ma aspon trochu viac chapali…”

Hanelie: “ahoj rybana, môžeš použiť aj toto kúzielko / na získanie odpustenia/, to že ti nedôverujú bolo asi niečím podmienené, okrem kúzla sú ale najdôležitejšie činy, napr. ak ti povedia, že o polnoci budeš doma, tak to dodrž napresno, alebo ťa poveria nejakou úlohou napr, aby si nakúpila no tebe sa hrozne nechce – daj si otázku čo môžeš splnením úlohy získať – no predsa dôveru, že sa môžu rodičia na teba spoľahnúť – bez činov to nepôjde, ak chceme, aby sa kúzlo splnilo, musíme tomu vytvoriť aj adekvátne podmienky”

helar: “proti smole funguje aj kúzlo na odbosorovanie. Ak si viete zohnať kameň howlit alebo sodalit, ten by mal pomôcť so školou. A to s tou smolou… Poznáte výraz “samonapĺňajúce sa proroctvo”? Čo od seba očakávate, to sa vám dostane. Urobila by som si miesto všetkého sigil alebo mantru s významom “vo všetkom mám šťastnú ruku” – čo vy na to?”

Vriesa: “je nejaký den alebo čas, kedy je najlepšie začať robiť kuzlo na odpustenie?

Vtedy, keď máme pokoj a sme celkom skoncentrovaní. (Ja nepatrím k bosoráckym “fundamentalistom” -) .)

Tina: “Spravila som toto kuzlo. Chcela by som sa opytat prosim vas, ci by stacil ten pohar zakopat len niekde na luke pod strom, tie krizne cesty sa tu trosku tazsie hladaju.”

Aj strom je dobré miesto. Alebo breh rieky, ale na mieste, kde tečie od vášho domu preč.

Jadakiiiss: “Dakujem za to kuzlo… Fakt som bola s niekym pohadana spravila som toto kuzlo , bola to zo srdca a este sa so mnou stale nebavila..ale ked som ten pohar vyhodila proste sa zacala so mnu bavit…dakujem..ako je toto vobec mozne?”

Mágia… 😛

Jadakiiiss: “Jedna rada pre ostatnych….. Ked chcete aby toto kuzlo vyslo dajte si pred seba fotku tej osoby a lepsie sa na nu potom sustredite… Mne to kuzlo naozaj vyslo :D.. “

Erika: “musí sa kúzlo odriekať nahlas? alebo stačí len “vduchu”?

Najvyššiu účinnosť má, ak ho odriekate nahlas.