Kúzlo na získanie peňazí

Potrebujeme:

  • zelenú sviečku
  • rastlinný olej
  • bazalku

Na zelenú sviečku napíšeme svoje meno (ak bosorujeme pre iného, tak jeho meno) a presnú sumu peňazí, ktorú potrebujeme. Ani viac, ani menej. Sviečku natrieme rastlinným olejom (od stredu nahor a od stredu nadol) a vyvaľkáme v drvenej bazalke. Zažneme ju a odriekame:

“Peniaze množte sa, peniaze ku mne,
Zostaňte, pribúdajte, peniaze moje!”

Toto kúzlo je vhodné robiť pár dní pred splnom, aby nadobúdalo na sile. Zvyšky zo sviečky môžeme zakopať pred svojím prahom, ak na to máme priestor.

Z diskusie:

Ivana: “-) čo sa mi stalo…. skombinovala som kuzla ktore ste uviedli na získanie penazí a je to presne 2 týždne a od tej doby stale vyhravam v každej loterii, kupujem si stieracie žreby a dokonca sa mi podarilo vyhrať vo výhernom automate ( čo nikdy predtým som nehrala) tie výhry sú sice za každým ked si kupim žreb alebo loteriu ale vždy mi to pokryje len vydavky ktore do toho dám alebo niečo malinko vyhram ( čo vobec nieje podstatne lebo ja som len experimentovala) som rada že to funguje. len tolko prajem Vám pekne sviatky a hlavne veľa zdravia a pohody -)

Ivana: “oh tak ja som zas tomu dala…. to kuzlo na získanie penazí, oni tie korunky sice idu ku mne hoci v malom množstve ale oveľa rýchlejšie odomna odchadzaju dokonca rýchlejšie ako pred tým ( pokuty za rýchlosť – prešvihnute 5km/h – je to už asi3 pokuta za mesiac, alebo včera mi praskla bateria v kupelni další vydavok jednoducho každy den nieco) kuzlo sa bojim zrušiť aby som to nepobabrala ešte viac a asi bude velmi podstatna informacia že sme to robili ako sabat 3holky v den splnu a smolu mam len ja im sa zatil darí( čo som rada, že aspon im) čo robiť? mam doplniť kuzlo o informaciu nech sa hromadia ale ostavaju?

Máte dve možnosti: buď si urobíte sigil/mantru, ktorá bude hovoriť niečo ako “Peniaze sa ku mne sypú a u mňa zostávajú”, alebo si zoženiete amulet z machového achátu. Informácie k machovému achátu nájdete v časti Liečivé kamene.

Ak je problém zohnať machový achát, použila by som stromový jaspis, ktorý je veľmi podobný, len nie priesvitný, a niekde sa tieto označenia dokonca kryjú.

No a keď už budem mať kameň, treba ho dedikovať (”zasvätiť”) na daný účel, pretože ani jeden z nich nie je priamo určený na zadržiavanie peňazí -P … Zasvätenie sa dá urobiť tak, že kameň najprv rituálne očistíme a potom vizualizáciou doňho vložíme iný účel. A potom ho už len poctivo nosíme so sebou a kedy-tedy novou vizualizáciou jeho zasvätenie zosilňujeme.

Wallo: “Mozem sa Vas opytat ako dlho mam nechat horiet tu sviecku???”

Najlepšie je nechať ju celkom vyhorieť(preto nemusí byť extra veľká). Ako “zvyšky” sa potom označujú roztopený vosk a zvyšok knôtu.

Stella: “a musi to byt par dni pred splnom?nemozem to kuzlo urobit uz teraz?”

Ak chcete, môžete kúzlo robiť už aj teraz. Vaša energia bude síce nižšia (najmä ak nebosorujete často), ale keď ho urobíte teraz a potom pred splnom zopakujete, vlastne si tým pomôžete. Ak ho chcete robiť už teraz, odporúčam 2-3 dni pred bosorovaním malú hladovku. (Nič nenaladí človeka na ostré myslenie a túžbu po konkrétnych výsledkoch tak ako prázdny žalúdok!) -P

Zlatica: “potrebujem radu..som carovala toto kuzlo pre inu osobu a ta sviecka je taka ze hori do vnutra a nezhorela cela preto ze sa ten knot utopil v tom co sa roztopilo tak nevem ci ju mam zapalit este alebo co ..a nevem ci bude kuzlo fungovat pomozte!!”

Skúste to znova. Sviečka mohla byť z menej kvalitného materiálu a bolo by škoda si tak nechať zbabrať kúzlo! Aby sa vám to už druhýkrát nestalo, zrežte sviecu tak, aby končila “pyramídkou”, z ktorej vrcholu trčí knôt. Takto nadbytočný vosk odtečie a nezadusí knôt. Ak by to napriek tomu nepomáhalo, knôt by hrozil utopiť sa vo vosku a vy už máte pocit, že ste sa dostatočne dlho sústredili a vizualizovali, tak ho cielene zaduste (t.j. zhasnite sviečku, ale podľa možnosti nie sfúknutím) a považujte kúzlo za ukončené.

Nefertiti: “chcela by som sa opýtať, či musí byť sviečka zelená? “

Ak môžete, použite sviečku odporúčanej farby. Farba sviečky má význam hlavne pre začiatočníkov – tým, že sa musia venovať jej výberu a potom ju vidia pri pálení, vysielajú tým podvedomiu presný signál, o čo im ide.

Bosoráci-minimalisti si vystačia s vizualizáciou a obyčajnou sviečkou, alebo idú celkom bez sviečky. Ale pokiaľ sme v bosorovaní noví, silno odporúčam venovať mu patričnú pozornosť – zohnať si sviečku (a predtým si naštudovať, akú farbu budem potrebovať) a robiť všetko tak, aby som bola na 100% v “magickej nálade”. Potom mám lepšiu šancu, že sa kúzlo vydarí tak, ako som ho zamýšľala.

Ak sme začiatočníci a začneme si veci zjednodušovať, dopadneme ako ktorási kamarátka, keď chcela veľa peňazí a spýtala sa ma, či by som jej ich nemohla vybosorovať! Celkom bez námahy a nasadenia ani ten zlatý oslík nebude .. no, tento… -P

Norika: “Ahoj,robila som kuzlo na ziskanie penazi je tomu mesiac. Snivalo sa mi o loterii ze som uhadla vsetky cisla ale tiket som si nepodala. Chcela som sa opytat ci mam kuzlo zopakovat,alebo mam nechat kuzlu volny priebeh.”

Ani najlepšie kúzlo nezafunguje, ak preň nič neurobíme… -P Sen bol potvrdením, že vaše podvedomie pochopilo, čo sa od neho očakáva. Nič sa nestane, ak kúzlo zopakujete, ale teraz hlavne potrebujete vytvárať dostatok príležitostí, aby sa naplnilo! Spoliehajte sa pritom na intuíciu. Ak vám napovie, že toto by ste mali skúsiť, tak skúšajte. Ak sa ani nepohne, tak to nebude tá správna príležitosť.

Samozrejme, môžete kúzlo aj zopakovať – ale stále majte na pamäti, že teraz potrebujete vytvárať príležitosti pre jeho naplnenie. Chodiť tam, kde sa dá niečo vyhrať. Stýkať sa s ľuďmi, okolo ktorých sa točia peniaze. A podobne.

Mata: “Ak chcem použiť kúzlo na ziskanie peňazí pre známich,mam ich o tom informovať,alebo im len niečo naznačiť,aby o tom nevedeli.”

Keď chcete použiť kúzlo v mene niekoho iného, mali by ste ho o tom vopred informovať, aby ste zistili, či to, čo vy preňho chcete, je skutočne aj to, čo chce on…

Gemma: “Chcela by som sa na doplnenie spytat, ci to musi byt cerstva bazalka, alebo mozem pouzit aj susenu .”

Je lepšie, ak je bazalka sušená – inak na tej naolejovanej sviečke nemusí dobre držať.

Terka: “Ked nemam moznost zakopat zvysky pod prah, kam ich mam dat?”

Ak máte záhradu, tak pod nejakým stromom v nej, kde sa buď často zdržujete alebo ktorého ovocie máte najradšej.

Ak máte dom s predzáhradkou, tak niekde pri vstupe do domu, čo najbližšie k dverám.

Ak máte len byt, kúpte si nejakú nenáročnú rastlinu a do kvetináča jej vložte zvyšok sviečky. A potom sa o ňu svedomito starajte, aby vám kúzlo “nevyschlo” -P .

Tove: “Skusala som kuzlo tak ci onak,no ma opacny efekt,sme takmer na mizine,tak je to mesiac co mesiac,takmer cely moj zivot,neostava mi ani na stravu…surne potrebujem nejaku zasobu…nchytaju sa ma tie kuzla…na druhej strane …ked to chcem pre partnera…postup v praci a tak…tak to ide,preco nie na mna???

Vyzerá to, že sú vo vás dve protirečivé presvedčenia: jedno, že chcete peniaze, a iné, že si ich nezaslúžite. Ak neurobíte niečo s tým druhým, to prvé nevyjde. (Inak by vám nevyšli ani bosorovania pre iných – a to podľa vašich slov funguje celkom dobre.)

Takže otázka je – prečo si myslíte, že si tie peniaze nezaslúžite? Bude to pravdepodobne nejaká zlá skúsenosť, nejaký pocit viny za niečo, čo ste spravili a možno ste za to ani nemohli. Skúste si spomenúť, čo také to mohlo byť a viazalo sa to so šťastím a blahobytom.

Až si spomeniete, môžete použiť “uvoľňovacie” kúzlo na odstránenie tohto zážitku a potom by malo aj toto kúzlo začať vychádzať.

Angara: “Pocujte, dajme tomu nejaka loteria, treba uhadnut cisla pre vyhru..ked pouzijem kuzlo tak vdaka nej by som tie cisla mala uhadnut? inak si to nevysvetlim..bojim sa opacneho ucinku, kedy moze nastat?”

Kúzlo je o získaní peňazí, nie o vyhraní v lotérii… Lotéria je len jeden spôsob, ako dôjsť k peniazom. Iné: vylúpiť banku, bohato sa vydať, podediť, nájsť si perfektnú prácu a podobne -P . Kúzlo zvýši naše šance dopracovať sa k peniazom, ale nepovie, akým spôsobom ich získame. Hlavne to dedenie môže mať nepríjemné dozvuky, ale aj také manželstvo z peňazí nemusí vždy vyjsť… Áno, za všetko sa platí. Ak ešte nejdeme v našom živote “na plný plyn” (teda nečerpáme všetky zdroje, ktoré máme k dispozícii), nemusí byť vedľajší účinok citeľný. Ak však už ideme naplno a čerpáme všetko, čo čerpať môžeme, a teraz si nárokujeme na viac, s vysokou pravdepodobnosťou len presunieme časť energie v našom živote smerom na financie. To značí, že nám jej ubudne inde. (Napríklad prídeme o kamarátov, ochorieme, stratíme nejakú vec).

Agate: “Chcela by som vám Helar poďakovať za toto kúzlo,pretože funguje. Minulý spln som ho vykonala,a aj keď mi do lona z neba nepadol celý balík bankoviek,tak to zabralo tak,že celý tento mesiac bol super bez finančných problémov.Dokonca sa mi ponúkla taká práca,že o niečom takom by som ani nesnívala. Ďakujem. Chcem sa spýtať,či treba opakovať toto kúzlo raz začas,alebo kým pracuje nechať tak?”

Kúzlo netreba opakovať, kým potreba nenastane. Teda ak zasa prídu finančné suchoty, znova sa zíde, ale dovtedy si treba užívať a prípadne vyhliadať šance na budúce zárobky, ktoré vaše dnešné kúzlo k vám môže poslať.

Leonka: “Som robila kuzlo na tie peniaze, teraz som chcela este pocas splnu, som tak chcela vykonat tento ukon, ze som tam zabudla napisat meno aj sumu az ked som si spomenula uz sviecka horela, tak som pri sviecke odriekala meno a sumu ta a teraz neviem, ci moze kuzlo zabrat.”

V podstate by malo zabrať – otázka je, ako dlho ste odriekali a s akým sústredením. Ak bolo sústredenie (a emócie s ním spojené) vysoké a odriekali ste viac než jedenkrát, je to približne to isté čo napísať oboje na sviecu. Musí s tým byť spojená námaha a úmysel, inak to podvedomie neakceptuje ako príkaz.

Babula: “Mozete mi prosim poradit kedy by som mala toto kuzlo vykonat myslim den, a ci to ma byt v noci.”

Ak nebosorujem často, robila by som to v noci pri vypnutom svetle a zažatom kahanci, sviečke alebo slabom bodovom svetle (aby ma moje okolie nerozptyľovalo). Bosorovala by som na mieste, kde by mi na ruky svietil mesiac. Prípravu by som robila pri zažnutom svetle (lebo veď chcem vidieť), ale len čo by som šla “na vec”, zhasla by som, nechala len jeden bodový svetelný zdroj a mágiu mesiaca.

Tatiana: “Robili sme toto kuzlo s mojim kamaratom a co sa stalo jemu,…za 20min sa mu sviecka rozpolila v polovice a vosk sa roztiekol na policku.potom som mu kazala nech ho zakope do kvetu, ktory ma v rohu bohatsvta doma… co mozeme teraz dalej ocakavat?”

To, že sviečka pukla napoly, môže mať rôzne významy. Ak ste kúzlo robili spoločne (teda jedna sviečka pre oboch), možno peniaze prídu len k jednému z vás, alebo vás peniaze rozdelia. Ak robil kúzlo sám pre seba, môže byť, že nedostane toľko peňazí, koľko si praje alebo koľko potrebuje.

Tatiana: “Ta prasknuta svieca signalizovala stratu hotovosti kamarata v hodnote 40 tisic. Zaujimave ako to ta svieca predcila. Palili sme spolu sviece, no kazdy za seba. Moja dohorela normalne.”

Mariana: “Staci na tu sviecku napisat fixou alebo to vyrit alebo ako?

Fixka celkom stačí. Ryť do sviece je dosť nepraktické a nepohodlné a človek sa môže dokaličiť.

Babula: “Mozem sa spytat niekde tu na vasich strankach som citala, ze ak nieco si pricarujem tak nieco stare stratim alebo ako to bolo to ma uplne vystrasilo, mozte mi napisat ci to tak naozaj je? vopred dakujem ozaj prosim vas mam si spravit okolo seba ten kruh a tak?”

1. kruh pomáha, najmä bosorákom-začiatočníkom, takže odporúčam si ho urobiť vždy
2. ak máte už maximum toho, čo môžete mať, a pokúsite sa získať viac, tak automaticky prídete o niečo z toho, čo už máte; problém je povedať, či už máte všetko, alebo ešte nejaké veci zostali nenaplnené. Dá sa to však odpozorovať od toho, ako sa vám v živote darí. Ak po výhrach prichádzajú prehry, už máte maximum. Ak prichádzajú výhry bez prehier, ešte len nadobúdate.

Mariana: “Toto kuzlo som robila pre mamu. ale ona v taketo veci neveri a tak neviem ci jej to mam povedat. nestacilo by len keby som jej povedala nech si kupi zreb…?”

Nemali by sme robiť kúzla pre iných ľudí/v mene iných ľudí bez ich predchádzajúceho súhlasu! Nikdy nevieme, či to, čo by sme im dopriali, ich podvedomie pre nich skutočne aj chce – alebo či tým zabrzdíme nejakú “lekciu”, ktorú práce absolvujú!

K tomu druhému: Stačí, ak mamu presvedčíte, že máte takú predtuchu, že by to mohlo vyjsť -P … Predtuchy sú smiešna vec. Málo ľudí im verí, ale väčšinou sa aj tak dajú nachytať. -P

Lucy: “Skúšala som toto kúzlo a wauuuu. Funguje!!!!!! Na to na čo som potrebovala peniažky sa dostavili (a dosť rýchlo) a ešte sa mi k tomu stala taká milá príhoda. Kupovala som si rifle a v kabínke ako som si ich skúšala som náhodne strčila ruky do vrecka a našla som tam 200,- korún. V nových rifliach. Pre niekoho možná náhoda, pre mňa “miracle”. Veď aká je pravdepodobnosť, že nájdete peniaze v nových nohaviciach v kabínke??? Treba len veriť a ja len dúfam, že tomu komu patrili tie peniažky a asi ich tam zabudol, nemal veľkú škodu.”

Janča: “Keďže zachvíľu bude spln, keď mi dohorí tá sviečka, mám to ísť pred prah domu zakopať hňed – v noci alebo možem aj ráno?”

P*veras: “Je to jedno,lepsie hned,kym na kuzlo este intenzivne myslis.Aj ked ja by som v noci kopat nesla -)

Lena: “Chcem si upresniť natieranie sviečky olejom. Akurát som sa dočítala v knihe, že sviečka by sa mala natierať od vrchu k stredu a od spodu zase k stredu, keď chceme, aby k nám “peniaze prišli” a keď chceme, aby niečo odišlo, tak od stredu k vrchu a od stredu k spodu. Môže to tak byť aj pri tomto kúzle?

Ja viem len o jednom spôsobe natierania (od stredu ku koncom), takže neviem zodpovedne odpovedať.

P*veras: “venujem sa chvilku svieckovej magii a ja napr. sviecky osobne vobec nepotieram olejom..aj ked by sa malo..nema to zas az taky velky vplyv na vysledok,podla mna. Ale presne,pre zvacsovanie-napr.laska,peniaze-od stredu nahor; pre zmensovanie od stredu nadol potierat.Teda od stredu ku koncom,ziadny iny sposob neexistuje,to mi pripada potom naopak.”

Hypocrisa666: “čo sa stane ak uvediem väčšiu sumu ako potrebujem a ešte že koľko krat mam odrecitovať pri sviečke tu riekanku

Toto je kúzlo na naplnenie potreby, nie na uspokojenie nenásytnosti… Podvedomie bude vedieť, že toľko až nepotrebujete, a spochybní potrebu celého kúzla – možno neurobí nič, možno sa postará, aby ste dostali len polovicu alebo jednoducho inú čiastku. Nezabudnite – sama seba nemá význam klamať. Povedzte, koľko potrebujete (predstavte si aj, na čo to potrebujete) – a keď budete potrebovať znova, zopakujete kúzlo znova.

Človek by nikdy nemal brať viac ako spotrebuje. Predstavte si, že ulovíte dva zajace, hoci potrebujete len jedného. Toho druhého už nevládzete zjesť – a on sa pokazí. Lenže presne tento jeden zajac, ktorý sa zbytočne pokazil, mohol zachrániť život nejakému inému zvieraťu alebo človeku… Plýtvanie je škaredá vec, pretože nikdy neviete, kedy sa vy ocitnete na tom konci, kde je vďaka plýtvaniu nedostatok!

Počet odriekaní závisí od toho, ako dlho ste schopná udržať vizualizáciu a pozornosť na danej veci.

Mechanické odriekanie nemá zmysel, treba si počas neho predstavovať, že máte tú vec, na ktorú tie peniaze potrebujete.

Hypocrisa666:Problem je v tom že ja neviem presnú sumu a bojim sa toho že ak udám viac tak sa mi to nejako vráti čo by som si teda nepriala

Suma nemusí byť presná na halier, ale keď budete vizualizovať, tak si ju spojíte s tým, na čo to potrebujete – a podvedomie bude vedieť, o ktorú potrebu sa jedná a koľko asi na to bude treba. Takže si nerobte zbytočné starosti – hor sa do bosorovania! -P

Ak neviete ani zaokrúhlene povedať sumu, ešte stále môžete na sviečku miesto sumy vyryť účel, na ktorý peniaze potrebujete. Napríklad miesto 500.000,- Sk napíšete “nové auto”.

Carolain: “Dobrý deň mám nezodpovedané otázky ohľadne tej sviečky: Ja ju môžem upraviť teda zrezať po dlžke, aj upraviť hrúbku, teda okresať ju do pyramídy, ale čím treba urobiť nápisy na sviečku, niečím ostrým, alebo perom?! A druhá otázka je tá sviečka musí stáť sama, alebo ju môžem upevniť na svietnik. Odpoveď som z časti našla, ryje sa do stredu sviečky ale teraz neviem čo ten olej, od stredu nahor? Viete nechcem urobiť chybu na prvý krát, preto toľko otázok.”

Loveprincess: “už som toto kúzielko robila… 😀 Olej sa nanáša na sviečku od stredunahor a od stredu nadol a ryť do sviečky môžeš aj perom napr. (ja som to tak robila)…neryla som do stredu, ale po dĺžke, ale myslím si, že to je jedno -)

Tomaj: “Toto zaklinadlo na zbohatnutie treba odriekat az kym sviecka dohory ??? Ak nie tak kolko krat ??? A este ze ta suma, musime presne vediet naco to chceme minut ??? (a ako to mame na tu sviecku napysat ???)

Zaklínadlo odriekajte tak dlho, pokiaľ máte energiu vizualizovať. Keď už koncentráciu stratíte, prestaňte bosorovať a sviečku jednoducho nechajte dohorieť. (A kontrolujte priebežne, či sa práve od nej nechytá záclona alebo koberec 😛 …)

Suma má byť presná na daný účel. Do sviečky sa obvykle ryje, niekedy sa použije i nezmazateľná fixka. A nebojte sa experimentovať – dôležité nie sú pomôcky, ale vaše nezlomné predsavzatie a koncentrácia!

Monika: “Trosku vystrasena si sem idem po radu. Prvykrat v zivote som skusila kuzlo, konkretne toto. (potrebujeme nejake peniaze na rekonstrukciu bytu, “pytala som” len primeranu ciastku). Kuzlo som spravila dnes okolo druhej, sama doma, na posteli, v tureckom sede som zelenu sviecku natrela olejom, vyvalala v bazalke, zapalila a sustredila sa pri odriekavani. Kedze vizualizacie ( rozne liecitelske metody) trenujem uz niekolko rokov, nemala som problem sustredit sa. Sviecka pekne horela, polozila som ju na skleneny tanierik, vsetko bolo v poriadku. Asi v polovici, po 2 hodinach ked svietila ako kazda normalna sviecka zrazu nieco zaskrcalo a ked som na nu pozrela, horela velmi divne. Ako keby sa od ohna chytila ta bazalka a tej sviecne nehorel knot ale ona horela cela dookola a vznikol z toho velmi velky plamen. Sedela som pri nej, pozerala na nu a chvilkami este odriekavala, ten plamen bol sice uzasny ale nahanal mi strach ale i uzas. Behom necelych 10 minut sa ta druha polovica sviecky roztopila na misku. Konecne sa znova chytil aj knot ale vedla aj jemnucka kopka bazalky, ktora bola vedla knotu a ktora nestihla horiet. Par minut to malo 2 plamienky, jeden velky z knotu a polovicny z bazalky. Ten malicky po chvili zhasol. Teraz mam na tanieriku rozliaty zeleny vosk, z ktoreho trci kusok knotu a ten stale hori.

Chcem sa len spytat, ci kuzlo nemam radsej “odvolat” a ci si myslis, ze to je v poriadku. Dakujem velmi pekne za odpoved som trosku vyplasena.”

Žiadne strachy, zatiaľ je všetko v poriadku! Len dúfam, že vás túžba všetko odvolať nenapadla počas bosorovania.

Keď je sviečka vyvaľkaná v sušených bylinkách, niekedy sa chytia. Pre vás to znamená, že dodatočne budete mať dva zdroje príjmu – jeden hlavný a jeden vedľajší (bazalku), menší, ktorý po čase ustane, ale hlavný prílev peňazí sa nezastaví. To vyzerá na “bokovku” typu výhra, dar, dedičstvo… -P

To, že knôt pri všetkých týchto senzáciách nezhasol, môžete považovať za znamenie, že ešte ste mali dostatok voľnej energie na to, aby ste si niečo priali. Kúzlo by sa malo naplniť pomerne rýchlo.

Monika: “Takze sa hlasim po case. Pisalaa som sem pred casom o divnom horeni sviecky, vtedy som bola fakt vystrasena a odpoved ma ukludnila. Len chcem povedat, ze ked som si za ten cas odkedy som carovala az do vcera zratala, kolko penazi k nam prislo “nad rozpocet” tak to je dokopy priblizne ta suma, ktoru som napisala na sviecku. Posledne peniaze “prisli” vcera, ked sa moji rodicia sami od seba rozhodli, ze peniaze, (dost velka suma) ktore nam pred par dnami len pozicali nemusime vratit. Velmi milo ma to prekvapilo. “

Thorin: “Chcel som sa opitat ze ci to posobi tiez i u muzov…a ten olej mozem mat aj normalny raast. na pecenie a tak a este ci sa moze pouzit aj ine rastliny okrem bazalky…napr. salviu alebo harmancek…robim to prvy krat-specializujem sa viac na kuzla ako 6 sviecok sadnut doprostred a meditovat a robi t ritualy… a mozem to nahradit nejakym uplne inou rastlinou nap obycajnou travou…nemam na to prostriedky.

Kúzla sú nediskriminačné, takže dobré aj pre chlapov -P … Mám pre vás radu – bazalku dostanete v hociktorých potravinách ako prísadu do jedla a pokiaľ viem, nie je ani príliš drahá. Rozhodne by som nesiahala po tráve. Šalvia a harmanček sú dobrá substitúcia, to som vyčítala z Cunninghama. Ďalšia možnosť je muškátový oriešok, pažítka alebo škorica.

Dagmar: “Dobrý deň Helar,chcem sa opýtať, prednedávnom som navštívila jednu vešticu,ktorá mi povedala, že nemám čakať žiadnu výhru. Toto kúzlo som robila už 2x pred splnom. Nebola som zatial úspešná. Mám s tým prestať, pretože to bolo v kartách?”

Najprv by som sa pozrela do svojho vnútra, či som presvedčená, že si tie peniaze zaslúžim a že ich dostanem. Ak totiž tuto niečo “hapruje” (napríklad, ak beháte po svete s presvedčením, že ste smoliar, že nemáte šťastie a pod.), tak potom všetko bosorovanie je nanič. A to mohli karty (alebo skúsené oko veštice) ukázať. Mimochodom, upozorňujem, že kúzlo je “na získanie peňazí”, nie “na výhru”. Čiže ak veštica hovorí, že výhra nebude, a vy ste presvedčená, že na tie peniaze máte nárok, tak sa obzerajte po iných spôsoboch zbohatnutia – mimoriadne službičky alebo “projekty” pre iných, predanie niečoho, čo máte a považujete za bezcenné, ale je to cenné pre niekoho iného a tak.

Ak je v hre vnútorné presvedčenie, ktoré bráni tomu, aby ste sa dostali k peniazom, tak si skúste začať viesť denník, do ktorého si každý deň napíšete do ľavého stĺpca, čo všetko v ten deň ste urobili, čo si peniaze zasluhuje, a do pravého stĺpca, čo všetko ste urobili, čo by sa mohlo obrátiť na peniaze v budúcnosti. Po takom týždni by malo byť podvedomie dostatočne preprogramované, aby pochopilo, že najbližší cieľ sú “prachy” -P

Monika: “Predchvilkou som si robila opakovane kuzlo na peniaze. Dnes o 14:35 je spln – prsne pred minutou. ZNova to iste – chytila sa bazlka, rychly plamen a velmi rychlo zhorela. Len mam dilemu, neviem, ci teraz ked je po splne uz par minut, ju radsej nemam zhasnut – sice do 10 minut zhasne aj sama. Odpovedat mi nikto asi nestihne, ale pre buducnost.

Neviem preco, sama som mala pocit, ze to musim spravit co najblizsie k splnu, preto som si to vyratala a robila to tesne pred nim (a nie par dni, ako je odporucene) Moze s tym byt nejaky problem?

Takze, problem vyrieseny. 14:35 bol spln, 14:43 to zhaslo, celkom som zvedava -)

Monika: “Takze sa hlasim. Necely tyzden po mojom carovani manzel dostal prislub na m imoriadne premie, ktore pridu v marci – asi 4/5 z tej sumy. 1/5 som nasla ja sama, ked som zistila, ze mam v rozpocte tu sumu navyse – neratala som s nou, cize v podstate som k nej “PRISLA”. Skor ma zaujima, ked budem vesmir otravovat casto, nemoze sa to proti mne otocit, ze nie?”

P*veras: “Monika pokial zachovate zdravu mieru- to jest neprepadne vas chamtivost, pretoze som citala ze kuzla na ziskanie penazi sa maju robit iba v tom pripade ak ste skutocne v hmotnej nudzi! neviem ale ked casto sebecky robite kuzla, moze sa vesmir obcas nastvat. To znamena- zachovavajte zakon davania a prijimania. musite aj davat nie iba prijimat. Najlepsie kuzlo na ziskanie penazi ktore som vyskusala je to, ze niekomu nezistne darujete kazdy den bez vycitiek, bez lutosti aspon par korun, bez moznosti vratenia, hoci aj cudzim ludom, peniaze sa vam vratia. Davajte a budete aj prijimat, tak to plati vo vsetkom- peniaze, laska….Tiez sa odporuca z casu na cas urobit aj nejake nezistne nesebecke kuzlo, nie iba stale robit pre seba, to jest, obcas ho urobte aj pre niekoho ineho, trebars aj pre dobro sveta, nezabudnite vesmiru z casu na cas iba podakovat…atd.”

Didi: “Tak ja som si toto kuzlo robila dva krat a ani raz mi nevyslo.Neviem ci som nieco zle robila ale postupovala som podla navodu.Podala som sportku nakupila losov a na jednom som vyhrala 20sk.Neviem ci to naozaj funguje.”

Elli: “Subjektivny nazor, skusenost a pohlad z inej strany:

Nie vzdy problem vyriesia prave peniaze.

Nedostaneme ich, ak je problem vyhodnejsie riesit inak. Alebo ak ich aj dostaneme, nemusia priniest ocakavany vysledok.

Moja skusenost je, ze viac a ucinnejsie nez ziadat o peniaze je ziadat o vyriesenie problemu, ktory s tym suvisi. Pretoze riesenie nemusi prist len s peniazmi – situaciu vyriesi aj nove zamestnanie, vyhodna prilezitost, alebo hoci aj priaznive rozhodnutie sudu, v ktore sme nedufali. Ale pokial ziadame len peniaze, obmedzujeme tym univerzum tym, ze mu stanovujeme ohranicenia, ba az presne sposoby a tym vylucujeme ostatne schodne riesenia.

A treba pocitat aj s tym, ze ak je striktne stanovene PENIAZE, bez dalsich obmedzeni (”v prospech vsetkych a na ujmu nikoho”), mozu tie peniaze prist aj z poistky za zlomenu nohu -(

Didi, ked uz ziadas o peniaze, preco to este obmedzujes a zuzujes tym, ze ich musis prave VYHRAT a prave na konkretnej hre?

Pre uplnost musim dodat, ze nepovazujem toto kuzlo za marne ani zle, a tiez som sa dost vytrapila, kym som prisla na to, ze ziadat splnenie ciela a nielen jeden z prostriedkov na jeho dosiahnutie je fantasticka skratka 🙂 “

Giovanna: “Zaujímalo by ma, keď sa robí kúzlo s olejom, sviečkou a bazalkou, či odriekavanie robíme so zatvorenými očami a vizualizáciou toho, čo potrebujeme, alebo sa máme pozerať do plameňa a sústrediť sa len na hlas. Nie som si istá, či je to jedno.”

Vizualizácia je najúčinnejšie bosorovanie a tá sa robí najlepšie so zatvorenými očami (hoci sú aj experti, ktorí to dokážu s otvorenými očami).

Mirka: “Mohla by si mi prosim povedat ci je dobre pri kuzle palit aj kadidlo ak ano ktore?”

Kadidlo je dobré páliť vždy. Je jedno, aké, je dobré nejaké, ktoré nám “nesmrdí”. Najčastejšie sa páli kopál. Kadidlo okolo nás vytvára “magický priestor” a magickú bariéru a pomáha nám sústrediť sa na kúzlo.

Lucia: “Musim cakat kym bude spln ked chcem robit kuzlo pre peniaze?”

Trnka: “keď si dostatočne presvedčená, že kúzlo bude učinkovať odhliadnúc od súbežných vplyvov – môžeš kľudne robiť toto kúzielko aj v iný čas ako pred splnom.”

Thorin: “Ahojte…keby ste chceli vedet kedy je spln a nemate kalendar tak chodte sem http://deeweenka.szm.sk/ a tam dajte download a stiahnite uplne poslednu vec ktora sa vola The Moon Pahse 2.2 – program pre Windows, ktorý (v system tray) ukazuje realtime mesačné fázy a pod. (freeware, 365 Kb) download………ja to pouzivam …a mne to ide a som s tym mini programoom spokojny…”

Daila: “Chcem sa s Vami podeliť o tiež zaujímavú stránku http://www.argoni.com , písaná aj slovensky /tiež zaujímavosti zo sveta mágie !!!

Skúsila som kúzlo na peniaze, použila som ale žltú sviečku a namiesto bazalky bobkový list ! Zrovna som nemala doma zelenú sviečku ani bazalku, tiež si myslím, že dôležité je v kúzlo veriť !!! Žltá sviečka tiež priťahuje peniaze /Slnko -robí sa v nedeľu/ a bobkový list takisto, nosím ho aj v peňaženke .”

Accipiter: “Vie niekdo povedať ako by pôsobilo kúzlo ak by sa trebárs spravilo dnes pri ubôdajúcom , resp. keby bol nov mesiaca ? Malo by opačný efekt ?(vyťahovanie penazí z vrecka ?)”

Kúzlo by nemalo opačný efekt, ale vstupovala by doňho menšia energia a preto by sa ťažšie a dlhšie napĺňalo.