SRT: pripravujeme sa na prácu

V predošlom článku som písala, čo všetko potrebujeme, ak sa chceme dať cestou SRT. V tomto článku sa budem venovať dvom veciam: ako si vyčistiť kanál tak, aby sme komunikovali s naším Vyšším Ja (VJ) a potom priamo postup, ako sa napojiť.

Takže bod prvý:

ako sa naladiť na Vyššie Ja

Tí, ktorí meditujú, s tým nemajú problém. Proste sa uvedú do meditatívneho stavu a je to. Vyššie Ja môže začať fungovať.

Tí, ktorí nemeditujú a majú čulý vnútorný monológ, si potrebujú najprv poupratovať svoje vnútro. Bez toho ani na krok, pretože si nikdy nemôžete byť istí, že skutočne ste napojení na svoje Vyššie Ja a nie na nejakú doteraz potláčanú časť svojej osobnosti, čo v kyvadle vidí vynikajúcu príležitosť, ako s vami “vykývať” ( 🙂 sorry, to pokušenie bolo príliš silné).

Dobrý návod, ako dostať tieto časti osobnosti pod kontrolu, je na Mračnej hore (zoznam krívd, rekapitulácia, sebauvedomenie, návrat stratených kúskov duše). Rovnako dobrý návod je začať meditovať alebo cvičiť čchi kung alebo žam žung. Nič z toho nie je “bleskovka”. Všetko chce svoj čas.

Rýchlejšia, ale menej spoľahlivá metóda je relaxačná hudba. Ovšem mala by byť aspoň polhodinová, aby nás dostala do stavu “takmer-spánku”. Vtedy naše vedomie a ego driemu, podvedomie síce môže ešte robiť šarapatu, ale miesto troch “nepriateľov” už máme len jedného a naše šance na hladké napojenie na Vyššie Ja rastú.

Keď sme v stave uvoľnenia, prenesieme svoju pozornosť do korunnej čakry a odtiaľ vyššie. Vizualizujeme si tenkú striebristú šnúru, ktorá nás napája na Všetko-čo-je. Sme nachystaní na kontakt.

Bod druhý:

ideme sa pripraviť na prácu so SRT

Táto časť je zlepenec Detzlera a dodatkov z môjho vlastného kurzu a je robená formou krokov (vznikala ako poznámky pri mojom vlastnom učení sa).

  1. napojenie sa na Vyššie Ja podľa nejakého princípu (modlitba, meditácia, mantra, toning) 
    1. Detzler: „Vaše modlitba nemusí být doluhá. Lépe, když bude zcela jednoduchá… Otec a já jsme jedno.“ Ja používam “svoju” mantru Óm Namó Bhagavaté Vasudévaja. Každý nech si zvolí, čo preňho funguje najlepšie.
    2. nemala by byť podriadenecká, ale partnerská (Tu sa moje zdroje rozchádzajú. Majka Bulková používa v svojich materiáloch formulku “nie mojou vôľou a silou, ale tvojím duchom, Otče, nech je táto práca vykonaná”. Detzler vo svojej knihe píše, že touto formulkou začínal, ale čoskoro ho jeho VJ umóresnilo, že je príliš podriadenecká, a tak ju zmenil na „Otec a já jsme jedno. Pracujeme společně jako tým.“  Hela Makrócziová nás učila presne to isté. U Majky Bulkovej je napájacia formulka dlhá litánia, ktorú nájdete nižšie.)
    3. mne moje VJ schválilo HOATH IAIDA, ale nakoniec som to nepoužívala, pretože si to spájam s napojením na reiki a nechcela som, aby sa mi jedna “kotva” premazala inou. Tak som prešla na “Otec a ja sme jedno a pracujeme ako tím.
    4. Hela Makrócziová nás naučila potom formulku “Prosím, pripravte sa na prácu.” Počas tejto formulky, ak sme dobre napojení, sa začne naše kyvadlo točiť. Kým sa točí, dovtedy VJ pracuje na napojení a vytvára nám trojitý ochranný štít, aby naša energia neskresľovala výsledok, aby nepriťahovala počas práce všelijakých negatívcov a aby odvádzala negativitu z nás.
  2. ubezpečenie sa, že sme čistí a že pracujeme s VJ
    1. Mám nejaké bloky alebo prekážky?
      ak „áno“ -> Tab5: zistiť a vyčistiť, až kým nebude „nie“
    2. Budem dostávať správne odpovede?
      ak „nie“, treba čistiť pomocou nešpecifikovaných tabuliek (najlepšie je začať Tab1 alebo Tab5)
    3. Budem dostávať nesprávne odpovede?
      ak „áno“, treba čistiť pomocou nešpecifikovaných tabuliek (tak ako v predošlom bode)
    4. Pracujem so svojím Vyšším Ja?
      ak „nie“, požiadať o vyčistenie a o kontakt s Vyšším Ja (ja obvykle robím opakované napojenie bez čistenia alebo “prosím o napojenie na svoje VJ”)
      nakoniec si to overujem na Tab1: spýtam sa “S kým pracujem?” alebo “Na koho som napojená?” a malo by mi ukázať “Vyššie Ja”
    5. Je moje Vyššie Ja na najvyššej možnej spirituálnej úrovni? (=žiarivá láska)
      ak nie, požiadame, aby bolo VJ prevedené na najvyššiu spirituálnu úroveň
    6. Som čistá na prácu?
      ak “nie”, požiadame VJ o naše vyčistenie
    7. Som neutrálna? Koľko percent ega vkladám do testovania?
      toto otestujeme na hociktorej tabuľke s percentami; ak sa ukáže čokoľvek vyššie ako 10%, treba požiadať o vyčistenie
    8. Koľko bude trvať práca?
      testujeme na tabuľke s číselnými hodnotami; ak sa ukáže, že práca bude trvať viac ako 3 hodiny, tak sú napojení na nás diskarnáti a potrebujeme sa od nich vyčistiť: požiadame VJ o vyčistenie, odpojenie a odvedenie do svetla
    9. Mám nejaký program na priťahovanie diskarnátov?
      ak “áno”, tak požiadame VJ, aby ho odpojilo a odstránilo
    10. Môžem teraz začať pracovať?
      ak „nie“ -> Tab5 a znova alebo Tab1, či nerobí blok niektorý zo spojencov alebo nejaká negatívna energia (vnútorný kruh)

      1. zistíme, na ktorej tabuľke je
      2. vyčistíme (spôsob necháme na VJ):
        • vyčistiť
        • vyčistiť a odstrániť
        • vyčistiť, odstrániť a nahradiť: požiadať o nahradenie inými bytosťami na úrovni nekonečného vedomia, ktoré budú v harmónii, kľude a spolupráci
  3. ak pracovať pre iného – vyžiadať si povolenie od VJ
    1. ak nedostaneme – spýtať, či osoba nemá aktívny program Sebatrestanie
    2. ak „áno“, požiadať o duchovné nakopnutie pre danú dušu
    3. ak nakopnutie udelia, možno skúmať a čistiť programy

Tabuľky sa nachádzajú v knihe Robert E. Detzler: Osvobození duše.

Z materiálov od Majky Bulkovej mám ešte inú napájaciu formulku (to, čo je popísané v bode 1 mojimi dvoma vetami):

  1. Prosím, pripravte ma na prácu a vyčistite ma od akýchkoľvek diskarnátov, separátov a iných entít, ktoré môžu byť napojené na mňa alebo na môj ochranný štít. Vytvorte mi trojitý ochranný štít. Ďakujem!
  2. Žiadam Ducha o vyčistenie a zoptimalizovanie mojich duchovných výborov môjho Vyššieho Ja, mojich anjelov strážnych a mojich duchovných rád a všetkých bytostí svetla, ktoré mi chcú byť nápomocné, a ich pozdvihnutie na najvyšší bod úrovne 1780. Zabezpečte, aby asimilovali poznatky, informácie a skúsenosti zo všetkých úrovní, metódy SRT, mali všetku múdrosť, vedenie, porozumenie a prístup k novým a novým informáciám. To isté žiadam pre klientove duchovné rady, jeho Vyššie Ja a ostatné duchovné úrovne.
  3. Vyčistite všetkých členov rodiny mojej duše, ktorí sú v Duchu – to isté žiadam aj pre klienta.
  4. Vyčistite všetky disharmonické energie z planéty Zem.
  5. Vyčistite všetkých na hlavnom zozname, s ktorými som kedy touto metódou spolu s vami pracoval(a). Ďakujem!
  6. Som v jednote s prítomnosťou, silou a vedomím vesmíru. Ja a moje Vyššie Ja sme jedno. Nie mojou vôľou a silou, ale tvojím duchom, Otče, nech je táto práca vykonaná.

Ako vidíte, je toho strašne veľa. Moje skúsenosti: keď som sa pri odriekaní čo len trošku zahrčkala alebo prehodila slová, nebolo moje napojenie 100%-né a musela som to opakovať znova. Detzler v materiáli z roku 2001 hovorí, že všetky tieto veci prebiehajú automaticky, keď poviem svojmu strapcu spirituálnych pomocníkov, aby sa pripravili na prácu. Automaticky zbehnú celý program, pretože nepotrebujú, aby im nejaký človiečik pripomínal, čo práve majú robiť a ako.

Ak však chcete ísť “na istotu”, touto dlhšou formulkou rozhodne nemôžete nič pokaziť! Len posledný bod by som vymenila za to, čo hovorí sám Detzler: “Otec a ja sme jedno a pracujeme ako tím.” Alebo, ako to ja niekedy spotvorím: “V tejto veci som tvoja predĺžená ruka, Otec.” 😛 Jedno totiž viem iste – “Boh” má nesmierny zmysel pre humor! 😀

P.S.: Asi ste zaregistrovali uvodzovky pri slove “Boh”. Používam ich preto, že ide len o jedno z možných označení toho, s čím máme do činenia. Moje obľúbené je Otec (kým sme sa vadili, hovorila som mu skôr Starý Muž 😛 ) alebo Všetko-čo-je. Každý si tam dosadí to, čo potrebuje. Nemusíme byť kresťania, aby sme mohli robiť s SRT… Ako mi kedysi povedal Gabriel (áno, ten archanjel 😛 ) – “energia je energia”.

Povedz svoj názor