SRT: čistíme programy v piatich krokoch

Tento text je výpiskom z knihy Roberta Detzlera. Vzťahuje sa na čistenie seba samého alebo klienta. Na konci je záznam z dvoch čistení – jedno čistenie mňa samej a druhé čistenie kamarátky.

Ale najprv postup:

1. Prvý program, ktorý treba vyčistiť

  • pomocou Tab1:
    •  Existuje nejaký program, ktorý treba vyčistiť pre… (+)
    •  Na ktorej strane línie sa nachádza? (diagonálne vychýlenie) – toto ja preskakujem
    •  Aký je to program? (ukáže číslo tabuľku s programom)
    • prejsť na danú tabuľku

2. Určiť program na indikovanej tabuľke

  • ak tabuľka obsahuje viac typov, spýtam sa, o ktorý typ ide
    (vnútorný/vonkajší kruh)
  • po skončení sa obvykle pýtam VJ, či treba prejsť na Tab4; často mi tento krok ušetrí a ideme priamo čistiť – to vtedy, keď sa ošetrujú situácie, ktoré nevyžadujú, aby človek zmúdrel alebo zmenil prístup
  • ak z jednej tabuľky vyjde viacero programov, pýtam sa VJ, či ich môžem čistiť všetky spoločne alebo každý osve – odpoveď je niekedy taká a niekedy iná, už sa mi stalo aj, že mi z tabuľky vyšli 3 bloky, z ktorých 2 sa dali čistiť spoločne a jeden sa musel čistiť samostatne

3. Kedy program vznikol a kto sa ho zúčastnil?

  • Tab4
    •  Kedy program vznikol?
    • Aký typ programu to je?
    • Kto sme boli v danom živote/situácii?
    • Je niekto iný, koho potrebujeme nájsť?
    • ak „áno“: Kto to je? (dovtedy, kým neidentifikujeme všetky hlavné postavy); niekedy „skupina“ (ak kyvadlo krúži) -> aká je veľká: jednotky, desiatky, stovky + čísla
    • V akej roli?

4. Identifikovať negatívne energie

  •  
    • Došlo k ublíženiu? (+)
      • Komu bolo ublížené?
      •  Kto ublíženie spôsobil?
      •  Bolo ublíženie mentálne/emocionálne/fyzické?  (ak fyzické: ľahšie/vážne/smrteľné?) Existujú tabuľky, kde sa celkom presne dá zistiť, čo sme v danom živote boli, ako sme zomreli, kto to zapríčinil a prečo, ale nie všetky sú so súboru SRT a Detzler nevidí rád pridávanie vlastného alebo nadstavby nad jeho učením.
    • Došlo k ublíženiu? (-)
      • Tab6A: Akú energiu potrebujeme nájsť?
      • Kde budeme hľadať prvú energiu: napravo alebo naľavo?
      • Vovnútri alebo vonku?
      • Čo je to za energiu?
      • Je to… (+/-)
      • Máme hľadať nejakú ďalšiu negatívnu energiu? (+/-)

5. Vyčistiť program a pripojené negatívne energie

  •  
    • Máme schopnosť vyčistiť tento program? (+/-) Niekdy sa stane, že sami od seba nemôžeme program vyčistiť a potrebujeme pre to podporu alebo pomoc. Tú si zistíme v Tab1 (vnútorný kruh). Požiadame o pomoc pri čistení daného programu (+/-) a pokračujeme.
    • Môžeme ho vyčistiť teraz? (+/-)
    • ak “áno”, požiadame VJ o vyčistenie – kyvadlo sa roztočí a kým sa točí, dovtedy sa program čistí
      Ak „paralelné životy“: prosím o vyčistenie všetkých životov medzi sebou navzájom a medzi nimi a týmto životom
    • Sú disharmonické presvedčenia odstránené? (+/-)
    • Je nový, pozitívny program nainštalovaný? (+/-)
    • Ešte niečo potrebujeme v danej veci urobiť? (+/-)

Čistenie v praxi: prepis z dvoch čistení

22.11.2009

bolo treba čistiť (po Auríkovom maili)

Tab23: Rezanie okraja duše

kedy? prítomný život, to, čo sa odohralo
prg. traumatický zážitok
ja: žena
+ muž v roli náboženskej osoby
+ Boh (bez roly)
ublíženie? –

6A:

  • závisť (nie z mojej strany)
  • nevera, znečistenie (nie z mojej strany)
  • opustenie, zanechanie (z mojej strany)
  • krutosť (z mojej strany)
1.2.2010

mňa netreba čistiť, treba čistiť Klaudiu: má problémy s chrbtom (bolesti), Tab 21 a 14

T21: Túžba trpieť
kedy? prítomný život, minulosť (asi 4 roky naspäť)
typ programu: traumatický zážitok
ona: žena v roli priateľ
+ jej Vyššie Ja v roli Svetlo
nešlo o ublíženie
Tab6A: majstrovské programy:

  • apatia
  • návyky
  • neodpustenie (iným)
  • pochybnosť
  • sebazničenie

Vyčistené 17:52 na 100%

T14: nesprávne použitie zmyslu života a programy vedomej mysle typu I
možno čistiť spoločne
kedy? prechod
typ programu: konflikt
ona: žena v roli učiteľa
+ jej vtedajšia matka
išlo o ublíženie spirituálne
ubližujúci bol matka

Vyčistené o 18:00 na 100%

Boli tieto dva programy zodpovedné za problémy s chrbtom? áno
Teraz po vyčistení sa problémy s chrbtom zlepšia? áno
Potrebuje k tomu ona nejako prispieť? nie

11 thoughts on “SRT: čistíme programy v piatich krokoch

  1. zaujalo ma čistenie blokov touto met ódou, pozrela som si aj stránku SRT. našla som tam aj certif. trapeutov v ČR, ale nie na Slovensku. viete mi poradiť, prosím, niekoho v BA a okolí, kto sa tým zaoberá? ďakujem.

    Páči sa mi

      • Asi je myslene Liecenie s Vyssim Ja -> ak som to spravne pochopila, tak je to ako SRT bez toho, aby boli ucitelia certifikovani organizaciou (alebo co to je) SRT

        Páči sa mi

      • ano LSVJ je skratka pre Léčení Skrze Vyšší Já 🙂 tu v cechach som na to narazila na stranke jednej pani, ktora takyto kurz organizuje. vyzera to viac menej to iste ako SRT, tak som bola zmatena 🙂

        diky za odpovede

        Páči sa mi

  2. Taktiež som bola par krát na takomto čistení, ale vymyslel to iný človek, ale ako si čítam článok, je to veľmi podobné, na tom istom princípe, to čistenie na kt. som bola ja sa volá Vertikalita. Myslíte, že je bežný človek ako ja, je schopný urobiť si takéto čistenie aj sám ? alebo je potrebný istý stupeň zasvatenia iným učiteľom, alebo ak mu to je dovolené z hora, tak ho to pustí, len na základe tabuliek a kyvadla ?

    Páči sa mi

Povedz svoj názor