Reiki symbol Sei He Ki

Sei He Ki má všeobecný význam “človek a Boh sa stávajú jedným”. Je to mentálno-emocionálny symbol.

Sei He Ki spája v jedno telo i myseľ. Pomáha ľuďom vyniesť na povrch mentálno-emocionálne príčiny ich problémov. Symbol sústreďuje a harmonizuje podvedomie s fyzičnom. Možno ho použiť pri liečení emocionálnych i duševných problémov. Vyvažuje ľavú a pravú polovicu mozgu a dáva nám pokoj a harmóniu. Je veľmi účinný pri problémoch so vzťahmi a možno ho použiť na rôzne problémy: nervozitu, strach/fóbiu, depresiu, hnev a smútok.

Možné použitia:

  • Možno ho použiť na liečenie zneužívania (abúza) drog, alkoholu, fajčenie a pod.
  • Možno ho použiť pre redukciu váhy.
  • Možno ho použiť na nájdenie vecí, ktoré sme založili – nakreslíme ho pred seba a požiadame o pomoc, aby sme našli xxx. Prestaneme sa snažiť tento objekt nájsť – a čoskoro sa oň potkneme alebo nám príde na um, kam sme ho založili.
  • Používa sa na zlepšenie pamäte pre učení a čítaní – kreslíme ho na každú stranu, čo čítame, s predsavzatím zapamätať si dôležité veci.
  • Napomáha liečiacemu procesu a preto ho robíme, keď liečime (aj na diaľku), pretože mnohé fyzické problémy majú mentálne alebo emocionálne príčiny.

Tento symbol súvisí s rovnováhou medzi jin a jang. Ľavá strana predstavuje jang a ľavú mozgovú hemisféru (logiku, štruktúry, lineárne myslenie, čas, verbalizáciu) a pravá strana predstavuje jin a pravú mozgovú hemisféru (predstavivosť, pocity, intuíciu, obraznosť, analógie). Keď stojíme oproti pacientovi a kreslíme tento symbol, tak jangová časť sa kryje s jeho pravou hemisférou a jinová s ľavou, čím tieto hemisféry vyvažujeme.

Ako sa kreslí?

3 thoughts on “Reiki symbol Sei He Ki

  1. Ahoj Helar,neviem kam sa s týmto obrátiť,pevne verím že mi pomôžeš….
    pred časom som sa začal intenzívne zaoberať s REIKY a mám tak tiež záujem o kurz.
    No a pri zisťovaní informácií som sa v poslednom čase stretol s kôr s negatývnim prístupom čo ma nesmierne zdesilo…vraj tu môže ísť o niaku mágiu a dotyčný majstry si takto vytvárajú niaké skupiny ľudí od ktorých potom čerpajú energiu a zneužívajú ich tak…to ma vlastne nie že odradilo(ja stále chcem)ale prišlo mi to neseriozne…
    vieš mi prosím niečo o tom povedať ?

    Páči sa mi

    • Aniel,

      neviem povedať, kto je aký, ale viem, že každý majster tým, že vedie energiu cez seba, môže do teba pustiť aj časť svojho ega.

      Najjednoduchšie je stretnúť sa s ním vopred a zistiť, či je tvoja “krvná skupina”. Ak je, nemusíš sa veľmi obávať. Ak ti celkom nesedí, tak radšej hľadaj ďalej. Ja z našich poznám len Ľubka Soľáka (kontakt nájdeš v Ezoterickom slovníku pri hesle biorgonómia) a ten mi prichodí totálne “bezpečný”, taký tolerantný a nenásilný je!

      Alebo máš ešte možnosť ísť po zasvätení reiki k niekomu na SRT a nechať sa vyčistiť, ak sa na teba nebodaj niečo nachytá.

      A máš pravdu – ak majster okolo seba vytvára skupinu “vyvolených”, utekaj! Sme jedni s druhými, nie jedni proti druhým, jedni lepší ako druhí! Keď toto vidíš, nie je to vhodný majster.

      Páči sa mi

  2. Jaj Helarik,ani nevieš ako si mi pomohla-potvrdila si mi niečo čo som akosi v nutri cítil…som Ti nesmierne zaviazaný… -)))
    ešte som zabudol…kamarátka mi zohnala zas od jej kamaráta:-)))) kontakt na pána ČAPKA V Prahe a vraj chodí aj po slovensku a tak…počul niekto o ňom niečo???

    Páči sa mi

Povedz svoj názor