Karuna reiki: karuna zosilňuje náš kanál

Keď pracujeme so spirituálnymi učiteľmi a sprievodcami, karuna nám pomáha tak, že nám uľahčuje rozpoznávanie spirituálneho napojenia. Naši spirituálni sprievodcovia nám pomáhajú objavovať cestu, ktorá vedie našu dušu ďalej a vyššie. Pomáhajú nám odhaliť náš zmysel života a udržiavajú nás sústredených na náš cieľ. Takisto nám pomáhajú učiť sa pracovať s rôznymi modalitami (technikami) energetického liečiteľstva.

Karuna zlepšuje aj naše napojenie na Zdroj. Je to však skutočne len napojenie – pretože máme slobodnú vôľu, môžeme jeho rady (často sa prejavujú ako intuícia) nasledovať alebo aj nie. Nikdy nás nikto nenúti. Dokonca ani počúvať nemusíme…

Najhoršie s našou intuíciou je, že si často nie sme istí, či to nie je len prebujnelá predstavivosť… Úplne istí si nebudeme nikdy, ale pretože reiki posilňuje a rozširuje náš komunikačný kanál s vyššou inteligenciou a zosilňuje naše napojenie, budeme mať oveľa dramatickejšie „náhle nápady“, u ktorých bude jasné, že nepochádzajú z našej hlavy.

O týchto veciach je dobré hovoriť s inými ľuďmi. Síce nám nikto nemôže zodpovedne povedať, čo z nás je ešte naša vlastná myšlienka a čo sú už „oni“ (nech už si pod tým „oni“ predstavíme čokoľvek), ale aspoň získame istotu. Ja som dlho bojovala s tým, že som potrebovala dôkaz, že nehovorím sama so sebou. Väčšinou po mentálnom napojení na anjelov siaham ešte po kyvadle a overujem si, či som skutočne hovorila s nimi alebo len sama so sebou. A minule som sa rozprávala s Mirom a on mi vysvetľoval, že neveril v svoje napojenie, ale z času na čas sa prichytil, ako vysvetľuje nejakej neprítomnej osobe nejakú tému, čo ho práve zaujímala – a myšlienky boli príliš dokonalé na to, aby boli jeho! Vtedy som spoznala svoje vlastné zážitky, keď sama sebe rozprávam ako tretej osobe niečo, čo obvykle neviem. Takže aj takto sa prejavuje napojenie – cez náš vnútorný monológ. Len pozor, aká kvalita toho vnútorného monológu je: ak posudzovačná, kritizujúca a prikazujúca, je to naše ego. Ak objasňujúca, uvádzajúca súvislosti a pomenovávacia, sú to „oni“. 🙂

1 thoughts on “Karuna reiki: karuna zosilňuje náš kanál

  1. Lenže niečo z toho môžeš byť aj ty, tvoj vnútorný hlas tvojej duše. Toto podsúvanie myšlienok ja poznám inak. tým, že sú pri mne tie bytosti a nonstom kecajú, tak občas zachytávam aj ich mysliace myšlienky, ktoré ešte nestihli povedať. Potom mi vynadajú, prečo im vyťahujem myšlienky z mysle. Väčšinou rozmýšlam, prečo na niečo také myslím a potom zistím, že to nebola moja vlastná produkcia, ale podsunutá myšlienka od nich. Dokážem to rozoznať.

    Karuna zlepšuje aj naše napojenie na Zdroj. Je to však skutočne len napojenie – pretože máme slobodnú vôľu, môžeme jeho rady (často sa prejavujú ako intuícia) nasledovať alebo aj nie. Nikdy nás nikto nenúti. Dokonca ani počúvať nemusíme…

    Tak toto sa mi páči….. raz som sa vyjadrila, že moja vôla je slobodná a ja si neželám aby sa pri mne zdržiavali a kecali mi do všetkého a oni mi na to povedali…”My si môžem hovoriť komu chceme, čo chceme. Aj tak sa nás nezbavíš! ”

    Takže neplatí to v každom prípade iba dokonalá ignorácia a tlmenie ich myšlienok, aby sa nemohli vyjadrovať k ničomu, len na to treba dosť energie. 😕

    Páči sa mi

Povedz svoj názor