Očistná kúra pre naše čakry

Našla som novú, skutočne silnú hudbu pre čakry, ktorá doslova hýbe celým mojím telom. Dole je ukážka 10-minútovej čakrovej meditácie z YouTube:

Dostala som sa k tomu tak, že som si čítala o 21-dňovej “očistnej kúre” pre čakry ako súčasť individuálnej aktivácie energie reiki (napr. keď sme ju dlho nepoužívali). Očistná kúra pozostáva z toho, že denne cvičíme alebo sa pohybujeme na čerstvom vzduchu (ostrejšia chôdza), pijeme aspoň 8 pohárov čistej vody alebo bylinkových čajov (napr. echinacea), chodíme spať pred jedenástou a denne meditujeme 10 minút tak, že v prvý deň začíname u spodnej čakry a každý deň v týždni ideme o čakru vyššie – tri týždne po sebe.

No a ako hudba na túto meditáciu sa mi mimoriadne hodí Akshara Weave:

Akshara Weave majú aj hudbu pre jednotlivé symboly Usui reiki – a tá tiež stojí za to, ale na YouTube som ju nenašla, len na webe a treba ju kúpiť. Ešte som sa k tomu neprepracovala, pretože lebo, ale už sa schyľuje k “darčeku pod stromček”… 😛

13 thoughts on “Očistná kúra pre naše čakry

    • 🙂 Jasne, len ak to bude viac liniek, tak to zadrží komentár na moderovanie, čiže treba chvíľu počkať, než to objavím a uvoľním. 😀 Alebo dávať čo linka, to komentár… ale to je zdĺhavé.

      Páči sa mi

  1. Je to na megauploade, megaupload obmedzuje stahovanie podla vytazenosti serverov.
    Cez vikend stahuje vela ludi.
    Moze sa stat ze to stiahnete vsetko pekne za sebov alebo, ze po stiahnuti kazdeho suboru budete musiet pockat aj hodinu 🙂

    Navod: hore v pravom rohu opisat kod, kliknut na download file, pockat kym sa v pravom dolnom rohu odpocita cas a kliknut na regular download.

    The 10 Minute Chakras

    http://www.megaupload.com/?d=O74WPVKL

    ——————————————

    Cho ku rei

    http://www.megaupload.com/?d=Q22BVHZR

    Dai Ko Myo

    http://www.megaupload.com/?d=DGSPTLKI

    Hon Sha Ze Sho Nen

    http://www.megaupload.com/?d=8RONLXE0

    Sei He Ki

    http://www.megaupload.com/?d=9G8GWMV8

    Páči sa mi

  2. veľmi krásne Helar,moc si ma potešila.
    ale chcem sa spýtať či je tu normálne aby som cítil najviac vrchnú korunnú čakru a ešte aj tú deviatu keď som sa k nej pred tým nedostal?mal som pocit ako by mi vybrovalo aj to čo nemám 🙂

    Páči sa mi

  3. asi ano,lebo aj vtedy keď si nás upozornila na silnú meditačnú hudbu a viedo,tak mi vždy sťahovalo aj akoby uzliny pod ušami a tiekli mi aj slzy…ale bolo to napriek tomu veľmi príjemné…enormne silný zážitok 🙂

    Páči sa mi

Povedz svoj názor