Karuna reiki: Práca s anjelmi

Nedávno som mala rozhovor s Gabrielom na tému rôznych odnoží reiki. Dosť ma to trápilo, pretože keď som sa učila Usui reiki, tak mi bolo povedané, že je to najvyššia vibrácia priamo zo Zdroja. Čistá, inteligentná energia. Potom došlo také reiki a onaké reiki a karuna a anjelské reiki a každé z nich si nárokovalo „vyššiu vibráciu“. Pretože som človek rozmýšľajúci, okamžite ma napadlo: vyššiu ako čo?

Gabriel ma ukľudnil. Nie je to všetko „humbug“, ako som podozrievala, ale rôzne aspekty jednej energie. Vysvetľoval mi to na príklade anjelov: všetci dohromady sú energia Otca. Každý z nich je istý aspekt tejto energie – je celok a súčasne nejaká „pikoška“, iná ako u ostatných. A ľudia sú tiež takí. Každý z nich má nejakú individuálnu silnú stránku. Preto vnímajú aj reiki nie v jej celistvosti, ale vnímajú jednotlivé jej aspekty – a preto ich popisujú rôznym spôsobom. Pre nich je ich aspekt „najvyššia“ vibrácia, pretože z ich pohľadu je skutočne najvyššia… ale pritom je to len jeden z aspektov tej najvyššej vibrácie.

Napríklad Usui reiki je liečiaci aspekt reiki. Potom Gabriel prešiel na Hunab Ku. Keď ma naň nalaďovali, hovoril mi, že je to energia Stredu, energia archanjela Michaela, ktorý je avatarom Otca v tomto systéme. Ako Michaelova energia má Hunab Ku silnejší ochranný aspekt. Ale je to len jeden aspekt univerzálnej energie a všetky aspekty spolu vytvárajú celú Univerzálnu Energiu.

Takže aj anjelská časť Karuna reiki je len jeden z aspektov reiki a ešte dokonalejšie je prepracovaná v anjelskom reiki.

Tuto je prehľadná tabuľka archanjelov, ako s nimi pracuje Laurelle Shanti Gaia:

Anjel a
Božský Chrám

Božský úmysel

Farby a
čakra

Kamene


Auriel
Súcit

univerzálny súcit
Príroda, Zem

krvavočervená a tmavá zelená
koreňová

rubín/malachit
Quantum Quattro Silica
/machový achát

Zadkiel
Tvorenie

zhmotnenie, vizualizácia, kreativita

šafránová/fialová
sakrálna

rodochrozit/oranžový a fialový zafír/vanadinit

Michael
Pravda

sila, ochrana, pravda, rovnováha svetla

kobaltovomodrá/žltá
solárny plexus

azurit/citrín/perla
jantár/tanzanit

Rafael
Láska

hojenie, láska, emocionálne prežívanie

svietivozelená/ružová
srdcová

ružový kunzit/muskovit
chryzopras/apofylit

Alteal
Mier

mier, evolúcia
vedomie dimenzií

aqua/zlatá/krémová
vzostupujúce srdce

akvamarín/aqua aura
alabaster/kalcit

Gabriel
Poznanie

učenie, zvuk, komunikácia, alchýmia

belasá/smaragdová
hrdelná

modrý kalcit/smaragd
vltavín/zlatý labradorit

Zaphkiel
Krása/Zrak

umelecké vyjadrenie
Boží poriadok

indigovomodrá/purpurová
Tretie oko

lapis/rubelit
ružový turmalín

Camael
Svetlo

svetlo, moc, modlitba, energia

fialová/zlatá
korunná

ametrín/čaroit
sugilit/zlatý selenit

Haniel
Účel

zladenie sa s Božským účelom

purpurová/biela
hviezda duše

biely selenit, herkimer, purpurový elbait (t.j. turmalín)

Ja mám k týmto priraďovačkám prirodzenú nedôveru a odporúčam každému, aby ju mal tiež. Napríklad sa mi nepodarilo vygooglovať anjela menom Alteal (a ani Altael) a navyše viem, že elbait je len odroda turmalínu a vlastnosti ostatných kameňov sa mi tiež len čiastočne kryjú s Laurellinými priradeniami, takže ak channelujete, radšej si to sami overte. Ja keď som sa v minulosti o podobné priradenia snažila, celé Nebo sa smialo… 😕

Laurelle Shanti Gaia používa tieto svoje priradenia na to, že keď potrebuje istú formu podpory, tak zavolá daného archanjela a ide meditovať do daného Božského chrámu. Tam si zavolá karunu a medituje.

Moje „anjelské reiki“ 🙂

Ja keď robím reiki, robím výlučne s anjelmi – menovite s archanjelom Rafaelom. Podľa mojich skúseností má ľudsky najprijateľnejšiu energiu (aj keď ak ju pustí „na plné pecky“, tak človeka z toho môže rozhodiť). Kedysi sa anjeli postarali, aby som sa dostala na prvé vyladenie reiki, pretože so mnou chceli komunikovať a môj kanál bol parádne zaprasený. Tak mi nainscenovali príležitosť, ktorú som nedokázala odmietnuť. Keď som si dorobila aj ostatné zasvätenia reiki až po majstra, už takí nadšení neboli – a dávali mi to patrične najavo: počas tohto obdobia som mala také problémy s rukami, že boli dni, keď som nevedela ruky vôbec používať. To bol ich spôsob, ako mi naznačiť „ruky preč od reiki!“ Vedeli, že by som ihneď začala liečiť – a oni mali so mnou iný úmysel…

Trvalo dlho, kým som našla spôsob, ako sa s nimi dohodnúť. Gabriel hovoril jasne, že liečiť nemám. Potom som mala prípad v rodine, kde som potrebovala reiki použiť na niekom inom – a vypýtala som si dovolenie. Vtedy to išlo. Potom sa na mňa obrátila kamarátka v stave, kedy jej išlo vyslovene o život – a ja som si znova vypýtala dovolenie. Počas jej liečenia som mala pri sebe Rafaela a liečil on, nie ja… Z času na čas ma zavolal na kyvadlo, povedal mi, čo mám urobiť na fyzickej úrovni (rozmiestniť kamene, otvoriť auru, preraziť Bublajúce žriedla, uzavrieť auru a podobne), ale hlavná práca bola jeho – ja som len držala ruky.

Potom som od nich chcela dokončiť naladenie na Hunab Ku. Vtedy som im sľúbila, že reiki nikdy nebudem používať bez ich výslovného súhlasu na iných ľudí. Anjeli sa uspokojili a ja neliečim. Vždy, keď ma myká prikladať niekomu ruky, najprv požiadam o reiki. Často ho nedostanem. Beriem to ako pokyn, že „tohto nie“.

Takisto rozhodujú všetky ostatné veci okolo reiki – či smiem niekoho vyladiť, čo všetko mám na ňom “ošetriť” a ako s ním ďalej narábať. Nedovoľujú mi, aby som pri svojej prirodzenej kodependencii preberala na seba zodpovednosť za iných ľudí.

Tak vám poviem – žije sa mi s nimi dobre. 🙂 Hepi.

14 thoughts on “Karuna reiki: Práca s anjelmi

  1. Nech ti to HEPI vydrží Heli. Ja mám len jednu obavu, keďže je pri mne Rafael a ja sa ho snažím ignorovať, tak mám obavy, že pri naladení na Reiky to bude práve on koho energia bude prúdiť cez moje dlane a tá liečivá energia ktorú mám teraz jednoducho zmizne. 😕
    U mňa ak niekomu nie je povolené, tak nejde mojimi rukami nič. Stalo sa mi to len raz.

    Páči sa mi

    • Martinka,

      niet sa čoho báť. Teraz keď robíš, robíš so svojou vlastnou energiou a zbytočne sa vyčerpávaš. Keď sa napojíš na reiki, budeš robiť s reiki – a môže ti byť jedno, čia energia tebou preteká. Ona s tebou totiž nehovorí… 😛 Ak Rafaela požiadaš, bude robiť cez teba. Ak ho nepožiadaš, bude cez teba tiecť jednoducho reiki. Jediné, na čo budeš musieť dávať pozor oproti terajšku, je nevkladať nijaký svoj úmysel do liečenia. Šamani fungujú na princípe “hollow bone”, dutej kosti – sú len dutá kosť, cez ktorú preteká energia/informácia ďalej. Sú len prenosový aparát. Kým takto dokážu zostať, sú veci absolútne v pohode. Len čo však začnú byť “premúdrelí” alebo začnú mať pri tom, čo robia, svoje vlastné záujmy, dokážu parádne rozhasiť prostredie, seba, vzťahy… Teda úloha bude vyberať seba z toho, čo robíš – alebo nerobiť. 🙂

      Páči sa mi

  2. Helar potrebujem Tvoju pomoc(alebo niekto kto vie)
    kúpil som si purpurový turmalín teda Elbait…aspoň som si to myslel.teraz pozerám že na krabičke bolo napísané polychromny turmalín…aký je v tom rozdiel?
    na internete som hľadal a teda sa mi to niako nezdá…

    Páči sa mi

    • Aniel,

      síce nie som geológ, ale môjmu jazykárskemu mozgu “polychrómny” príde ako presne to, čo hľadáš – elbait. Elbait je totiž veľafarebný turmalín; ostatné odrody sa volajú podľa farby, tento sa volá podľa náleziska. 🙂

      Páči sa mi

      • Huh… čo ja viem… Najskôr nemajú “pudy”. Naša sexualita (a hlavne tá emocionálne podmienená) je pre nich záhada, toľko viem. Medzi nimi navzájom nie sú “nežné city”, pretože sa vnímajú ako jeden celok, len jeho rôzne “rozpoloženia”. Nie sú prudérni a tak sa dokážu prizerať čomukoľvek, ale je to skôr taký “technický” 😉 záujem. Partnerské vzťahy sú niečo na úrovni bytostí a do toho sa nepletú. Je im jedno, kto s kým a ako, pokiaľ je danej dvojici dobre a v svojom okolí nevytvára negativitu. (Toto mi síce povedali na adresu iných vecí, ale nevidím, prečo by mali mať rôzne zásady.) Celkovo by som povedala, že im je sexualita, partnerstvo, vernosť a promiskuita dosť fuk, pretože to vnímajú ako prechodné stavy, cez ktoré niečo získavame/učíme sa. Ale to je len môj názor a fakt je, že tieto veci som s nimi asi nikdy nerozoberala – alebo si to aspoň nepamätám.

        Páči sa mi

Povedz svoj názor