Predsa späť k Piatim dohodám?

Dnes mi myseľ behala ako koza po kopečkoch. Počas pitia kávy ma napadlo, že odkedy sa snažím bezchybne narábať so svojím slovom, tak svet u mňa nadobúda na hĺbke – menej samozrejmostí, predpokladov a očakávaní a viac dôvodov pre/proti… teda sa mi mení psychika.

Z toho vnikla myšlienka, že by sa tie dohody dali predsa len použiť pre ľudí, ktorí nechcú byť bosoráci a nepotrebujú preto rekapitulovať.

A že je škoda, že sa Pini zvrhlo na stalkovanie individuálnych dohôd. Že teda idem na Ruizove dohody sama.

Potom ma napadlo, že ale budem potrebovať niekoho na hovorenie o veciach. Napadla ma Terrafina. Že by som ju prizvala na SC a debatili sme o tom. Má stalkovanie za sebou, takže ju bude menej pokúšať rýpať sa vo vlastnom vnútre. 

No a potom som išla o krok ďalej: že si prizvem zo stalkovacej skupiny viacerých, ale urobím výber. (To som mala urobiť už prvýkrát. Bola by som sa vyhla nedorozumeniam. Mala som vedieť, že nestačí výslovne napísať, o čom Päť dohôd má byť – že priemerný Slovák nečíta, ale predpokladá… Mea culpa, keď som ťulpas… 😕 )

Na výber použijem nejaký formulár, čo mi vyplnia a ja spolu s Gabrielom rozhodneme, koho prijať a koho nie. Potrebujem zo štyroch ľudí. SC je tak-či-tak uzavreté pre verejnosť, takže môže fungovať ako ďalšia uzavretá stalkovacia skupinka. A tí, ktorí potrebujú alebo chcú stalkovať viac svoje osobné dohody, môžu používať Pini.

Spýtala som sa Gabriela na môj nápad. Zvláštne; tentokrát o ňom nevedel, takže bol fakt asi čisto môj… 🙂 Najprv trochu zaváhal a myslela som, že má tendenciu k NIE, ale potom kmitol ANO a keď som to ešte overovala, tak povedal, že rozhodne áno, že nemá žiadne výhrady. Čiže mám pocit, že som zažila “poradu” energií v priamom prenose… 😛

OK. Takže pôjdem, urobím dotazník, odkonzultujem s Gabrielom, naučím sa robiť formulár vo WordPresse a urobím článok na Pini. A uvidí sa.

Ovšem, tým pádom nezistím, akú silnú energiu mám. 😕 No, veď to nemusím vedieť. 🙂

12 thoughts on “Predsa späť k Piatim dohodám?

  1. Dakujem za doveru Helar. Priznam sa, ze vo svojom vnutri sa prilezitostne, casu na cas, s chutou porypem, resp. pohoviem si v bahienku nezvladnutych emocii, ale projekt je projekt a nie bahnovisko 🙂 Stopovanie nie je prechadzka ruzovou zahradou, je to o vedomom modelovani sameho seba a reality (okrem ineho). Byt bojovnikom alebo nastupit na cestu ucenia sa bytiu bezchybnym bojovnikom – to nie je metafora pre metaforu, ale zavazok. Uz som ho raz porusila kedysi davno, takze viem, ake tvrde mozu byt dosledky. (sorry, ozyva sa moj Mars v prvom dome :D)

    Páči sa mi

    • by coincidence som si dnes tlacila svoj osobny horoskop z nejakej ceskej stranky….ja mam zase asi pat planet vo Vahach….vacsi trest si neviete predstavit:)

      Páči sa mi

      • Vieme 😀 Venusu v Rybach a Saturn vo Rakovi 😀 … plus tri v Baranovi -Slniecko, Mesiacik i Merkur…. a ked sa k tomu prida este rok narodenia v Drakovi …. bububu 😀

        Páči sa mi

      • 🙂 Ľudia, dajte pokoj… Viem si predstaviť ešte väčší trest ako tie vaše… že som sa vôbec narodila… Otvorila som oči, zistila som rozsah prúseru a keby som bola už vtedy vedela hovoriť, tak poviem “iiii do @#&$!”… Takto som si to len pomyslela. A tak dva-trikrát denne si to myslím dodnes. 😀

        Páči sa mi

      • 😀 mno a čo tak byť vodnár v prvej dekáde, s ascendetom škorpiona … a po čínsky som tiger … mňauuuu 😛 😀

        Páči sa mi

      • a “ja” som “JA” 😛 a v horoskopoch a astrológii sa vôbec nevyznám 😆 ale mám krásne srdce “aha”…buch buch, buch buch 🙂

        lilah, možno preto si tu aj ty 🙂

        Páči sa mi

Povedz svoj názor