Vyber si lásku

Článok od Calieen:

Dnes mám zvláštny deň…..v noci som takmer nespala, rozmýšľala som nad astrálnym cestovaním a osobou, ktorú by som rada aspoň takto navštívila 😳 , potom som  sa pokúšala meditovať, ale nešlo to, napriek osvedčenej Merlin´s Magic …. a tak som sa prehadzovala, potom skúšala čítať a keď som niekedy po tretej ráno zaspala, mala som podivné obrazové vízie a po prebudení záchvaty plaču. 😳   🙄

Celý deň sa neviem donútiť dokončiť článok o jednom mojom mimoriadnom zážitku a tak iba browsujem a s údivom zisťujem, že štatistika návštevnosti na mojom blogu je 5505   😆

Lenže mi to nedalo a pozrela som sa u Tinky na význam troch 5 spolu a som v miernom šoku 😛

555 Vedomie jednoty: Toto číslo ukazuje, že niekto nadobudol vedomie jednoty. Zvládol všetky úrovne školy záhad. Je to najvyššie číslo, Kristovo číslo. Keď vidíš toto číslo, akurát sa vynorila myšlienka alebo okolnosť, ktorá mení život. Je možné, že sa ti páči, alebo aj nie. Ako to aj je, tvoj duševný sprievodca ti oznamuje, že sa na tvojej životnej ceste ohlasuje obrat a je čas na zmenu. Choď vpred! Nasleduj tú myšlienku.

A na dovŕšenie všetkého, keď sme si písali s Bibs a na jej otázku: “Tak ktorým smerom ideš? 😛  “,  som odpovedela, “no šak to keby som vedela 🙂 ” a vzápätí  som pri sekcii o liečení tela emociámi na stránke atarot.cz natrafila na túto pieseň od Rity Redshoes.

 
Choose to Love
 
I choose to hide
But I look for you all the time
I choose to run
But I’m begging for you to come
I wanna break
But I know that you can take
I stay a while
To be sure that you’re by my side
Oh, ohDon’t look at me, just look inside
‘Cause I can go through
Tell me, are you goin’ tired
Of what I don’t do
I wanna see, I wanna fight
‘Cause I don’t feel scared
Honey, if you careI choose to find
Things that you left behind
I choose to stare
But I can take you anywhere
I wanna stay
But my soul leaves you anyway
Can close the door
And love, could you give me moreDon’t look at me, just look inside
‘Cause I can go through
Tell me, are you goin’ tired
Of what I don’t do
I wanna see, I wanna fight
‘Cause I don’t feel scared
Honey, if you careChoose love, choose love, love
Choose love, choose love, ohDon’t wanna hear, I wanna fight
‘Cause this time I won’t be wrong
And I can waste this precious time
Asking where do I belong
So let me know your love is real
‘Cause this time you won’t control
Tell me please, what do you feel
Do I have to save your soul …
 

A keďže náhody neexistujú, je to odpoveď?   🙂

 

2 thoughts on “Vyber si lásku

  1. ja som tiez prave v soku, dlhe noci som nespala a budila sa 2x v noci okolo 3:00 a 5:00, dnes som sa prebudila ako zazrakom az neskor a natrafila som na cislo 5:55 🙂

    Páči sa mi

  2. tak želám, nech sa to vstávanie upraví na tých 5.55 🙂 alebo 6.00. táto kombinácia má nasledovný význam: “Toto poselství od Stvořitele se týká vašeho materiálního života. Bůh vás žádá, abyste se méně soustředili na světské touhy. Neznamená to, že by po vás Bůh požadoval život vchudobě, spíše chce, abyste se pokusili naplňovat své potřeby duchovnějším způsobem. Vězte, že Bůh je ve vás a je zdrojem všeho, co potřebujete. Stačí jen udržet svou víru, projevit vděčnost a otevřít se znamením i novým příležitostem, které vám přinesou to, co potřebujete. Podstatou poselství, které přináší tyto číselné sekvence, je věta: „Ale hledejte nejprve království Božího a spravedlnosti jeho, a toto vše bude vám přidáno.“

    Páči sa mi

Povedz svoj názor