Sebapodpora

tento clanok pisem hlavne z psychohygienickych dovodov.kedze sa uz dlhsi cas sustredim hlavne na to,aby som sa mala totalne rada taka aka som,rozhodla som sa,ze si v kazdej situacii ked sa ma nieco bolestivejsie dotkne udelim take aspon symbolicke “maminkine objatie” a daky “leukoplast”.dneska rano sa ma dotkla jedna roztrzka a este to trosku boli.

takze “leukoplast”:

1.super ako dlho som dokazala odolavat,kym som si to pripustila k telu.mala som este aspon hodinku v prijemnych pocitoch a nie v negativite.

2.perfektne som si rozlozila energiu na konflikt,nevybuchala nezmyselne tisic barelov hned na zaciatku,ale velmi efektivne,len tolko kolko bolo treba,v pravy moment s vcelku pozitivnym vysledkom.

3.vnimam aj zbytky negativity,ktore vo mne ostali a skusam ich osetrit,pretoze nechcem aby mi zbytocne robili neprijemnosti,to je dolezite.

“maminkino objatie”

-mila moja matrioshka mas jednu neobycajnu schopnost,pre ktoru prave zacala sezona,nikto nedokaze najst tolko stvorlistkov ako ty…na pockanie… 🙂

-krasne si v poslednej dobe dokazala vyriesit veci polopate,s tebe vlastnou razanciou,bez toho aby si sa niekoho dotkla,prave naopak,este si aj zucastnenych potesila.tak vidis,ze aj ked ti to niekedy pripada ako chyba,nie vzdy to tak musi byt 🙂

-niekedy dokazes veciam tak verit ze sa ta viera da krajat.a ked netreba krajat,da sa aj modelovat a vytvorit nieco pekne.tak vidis.secko super.

-jednoducho,mam z teba radost a cil uz chod 🙂

7 thoughts on “Sebapodpora

  1. Ked niekto zaziva negativne pocity, nechut odpor. Zvycajne sa stiahne. Niekedy je pricina jasna a niekedy ju ma hlboko v sebe.

    Preco sa clovek potrebuje mat rad taky ako je ? Nie je to predsa samozrejmost ?Preco vytvarat uz cinnost ktora tu je. Silou sa to nezmeni.

    Negativita je velmi dolezite v zivote. Kazda lekcia od negativity ukazuje urcitu cestu, smer a uvedomenie si priciny. Kvalita vasne chce len jeden smer a nechape jeho potreby v polaritach. Nad tymto sa neda vyhrat. Uvedomenim si pravej podstaty sa zacina hladat riesenie. Klamat seba sameho je o to horsie a zdalovanie sa pred riesenim problemov.

    Kazdy len zalepuje bolave miesto, slabiny.
    Nespravne.

    Tu mam slabinu ukaz mi ju. Strel do nej. Viackrat nech ju pocitim. Udieraj dovtedy kym nepochopim jej podstatu a z coho povstala. Co ju vybudovalo a na com stavia. Kolko takych slepych miest. Mozte ich skryvat pred svetom pred sebou ale vzdy tomu budem celit zas. Sami sme strojcom vsetkeho co prezivame.

    Kym staviam na jednom atribute druhy ho zlomi. Ked mam stred ten stred sa stane mojou zahubou. Ked mam istotu v bode ten bod ma zlomi. Ked sa oddam niecomu vonkajsiemu to sa stane mojou zahubou. Vo vyhre prehram. V danom neziskam. V stvorenom upadnem. Co na iluzii lpi len iluziu dostane. Co slovom neskrotis a v sucne najdes. Nehladaj v pocitoch, v stasti a spokojnosti. To je primale. Stale okuzlenie vasnou co nestala je. Pevne se nestava zvonku. Pevne je v jemnosti. V klude jasu duse. Take sa nestraca. Zostava aj v hodine temnej. Je pochodnou tak ako aj v tme aj vo svetle. Je neochvejnim poznanim.

    Pozri co dava jej zivot. Z coho zije pocit samotny. Ako prislo tak aj odislo a vecne zostava. Tu a nezmenene. Veky pominu, vztahy sa zmenia. Kamen nezostane na kameni. A to je stale tu. Domov hlbin.

    Páči sa mi

      • Vravim vseobecne. Aj pre seba. Tym ze clovek skuma svoje pocity a reakcie na rozne udalosti. Tym sa nauci sebaovladaniu. Nenecha sa nimi miast. Neni im uz viac podriadeny a nemal by im to ani dovolovat. Ked uvidi ze sa to deje tak si uvedomi ze na niecom lipne a dava tomu zbytocnu silu, energiu. Tam kde nepatri. Aj o tom uci Bhagavadgita. Hnev, uzkost, stres, strach, zavist, pycha atd.

        Mnohi ludia napriklad nechcu sirit poznanie preto ze ho nepouzivaju ani na seba. Venuju sa skor istemu kruhu poznania ktore podporuje ich dennodenne cinosti. To je cinnost pre zivenie ega. A su aj taki ktori si uvedomuju spravnost ucenia a napriek tomu zostavaju v stave akom su. To je rozhodnutie v kvalite nevedomosti,vasne ktore vytvara karmu v podobe roznych cinnosti a lipnuti ktore dana osoba bude vnimat.

        Páči sa mi

  2. ludia!!!funguje to!!!!hned jak som to napisala nielen ze sa mi zlepsila nalada,ale v priebehu nasledujucich hodin nastali necakane udalosti,ktore sa sami postarali o dovod na dalsiu radost!!!!jupijouuuuuuu! 😀 😀 😀

    Páči sa mi

Povedz svoj názor