Skutočne anonymné sčítanie ľudu :-)

Dnes mi prišiel tento mail od Snakebite:

Návod na sčítanie ľudu:

1 Ráno sa vyberte do Billy

2 v oddelení zelenina si vytlačte kódy napr. na banán (ja som si dal paradajku)

3 ten kód nalepte na sčítací hárok

4. hárok odovzdajte sčítaciemu komisárovi

Tento postup zabezpečí vašu anonymitu a istotne aj požiadavku na neduplicitu.

Možno že sa budú v štatistickom úrade diviť, koľko paradajok a banánov žije na Slovensku, ale aj my sa divíme koľko a aké tekvice riadia tento štát.

😀 Provedu.

9 thoughts on “Skutočne anonymné sčítanie ľudu :-)

      • no ja som bola kupit pomarance, grepy a citrony… dufam, ze sa mi aspon jeden kod z niektoreho sacku podari odlepit a capnut na tlacivo… z toho bude hadam jasne, ze aj nejaky ten exot sa u nas najde 😀 😀 😀

        Páči sa mi

Povedz svoj názor