Ako dostať odpoveď od Boha?

K formám channelingu patrí aj “automatické písanie”.  Je to zručnosť, ktorú neovládam – ak sa riadim definíciou väčšiny našich automatických pisateľov – oči navrch hlavy, mozog v tranze a ruka s perom čarbe po papieri bez toho, aby sa pero zdvihlo. Došlo to dokonca tak ďaleko, že som išla na jednodňový kurz automatického písania do Brna, aby ma to niekto naučil! Napriek veľkej snahe lektorky som odišla tak, ako som prišla – bez schopnosti čarbať ceruzou po papieri správy “zhora”… Ale medzi rečou padla na kurze veta, ktorá mi zachránila deň: lektorka povedala, že niektorí ľudia si sadnú za počítač a ťukajú správy priamo do klávesnice.

Doma som skúšala ceruzku a papier – bezúspešne. Ale keďže som už cez kyvadlo channelovala mojich anjelov a tí mi chceli diktovať rozsiahlejšie texty, tak mi môj učiteľ Yovmiel nakázal, aby som si sadla k počítaču. Aby sme urobili spojenie, mali sme sa najprv zhovárať o niečom, o čom sme už hovorili. A potom, keď som sa dostala “do toku”, mala som začať klásť otázky o veciach neznámych. Tak sa v mojej hlave odohrával rozhovor a ja som ho poctivo zapisovala. Keď som sa snažila po sebe čítať, Yovmiel ma zastavil, nech to nerobím, lebo vypadnem z kontaktu. A na záver, aby moja “trikrátoverená” myseľ mala pokoj, pomocou kyvadla sme šli vetu po vete a odstraňovali sme šumy, ktoré do jeho vyjadrení vložilo moje ego.

brwebpic1Ak tiež patríte k ľuďom, ktorí na automatickom písaní zlyhali, mám tu niečo, čo je pre nás východisko: knihu od Barbary Roseovej If God Hears Me, I Want an Answer! (Ak ma Boh počuje, chcem odpoveď!). Barbara Rose zavádza spôsob channelingu hodne odlišný od bežného “automatického písania” a prístupný doslova pre každého.

Môže našinec vôbec hovoriť s Bohom?

Idem preložiť jednu časť prvej kapitoly, pretože už v minulosti sa strhli debaty o tom, či obyčajný smrteľník môže hovoriť s Bohom. Tu je:

Organizované náboženstvo bolo vlastne vytvorené ľuďmi. Dovolím si povedať, že než sa narodil Mojžiš a než sa narodil Ježiš a než sa narodil Mohamed a než sa narodil Budha, než sa narodili všetci títo, neexistovalo organizované náboženstvo, ako ho poznáme dnes.

Súhlasíte s tým?

Takže poďme zaujať stanovisko, že než ľudia vytvorili organizované náboženstvá okolo ľudí, ktorých milovali, bolo tu len ľudstvo a Boh.

A ešte aj dnes, s existujúcimi organizovanými náboženstvami, je tu stále ľudstvo a Boh.

Náboženstvá toto spojenie nikdy neodstránili. Je jedno, aké náboženstvo vyznávate, a dokonca aj keď nie ste žiadneho vierovyznania, ešte stále ste spojení s Bohom ako bolo s ním spojené celé ľudstvo, než vznikli hlavné náboženstvá.

Je dôležité, aby ste porozumeli tento uhol pohľadu; potrebujete si uvedomiť, že ste súčasťou Boha, ktorého duch je vo vás v každom vašom dychu – a náboženstvo vám toto spojenie nemôže nikdy vziať. Či už vyznávate nejakú vieru alebo nie, to nie náboženstvo vám dáva vaše spojenie s Bohom. Boh pôsobí vo vás, ako vy a cez vás po celú dobu.

Takže toľko Barbara Rose a ja sa len pridávam. 😛

Ako počujeme Boha?

Boh (Univerzálna Energia, PrvoVedomie) k nám hovorí cez našu intuíciu, Keď máme “taký divný pocit”, dostávame od neho pomoc. Je potrebné, aby sme podľa nešej intuície konali, a to nezávisle od toho, čo hovorí naša hlava, čo hovoria ľudia okolo nás a nezávisle od toho, ako vyzerajú veci na prvý pohľad – a to aj vtedy, keď tieto dojmy sú v priamom rozpore s naším “divným pocitom”.

Keď Boh odpovedá

Technika, ktorú používa Barbara Rose, spočíva v tom, že človek si jednoducho na papier napíše otázku k Bohu a potom si zapíše slová, ktoré mu prídu na myseľ.

V podstate sa pýtať môžeme na čokoľvek, čo nás trápi. Jediné, čo na to potrebujeme, je skutočná túžba srdca a čistý motív. A ako sa dozvieme, či je náš motív “čistý”? Napríklad ak chceme vedieť, čo práve robí náš sused – ako by sa nám páčilo, keby sa toto náš sused pýtal o nás? Asi nie veľmi. Takže tento motív nebol čistý.

Čiže kedykoľvek si nie sme niečím istí, môžeme sa spýtať Boha. Je len jedna výnimka – nesmieme sa pýtať na predpovede, ako sa vyvinie budúcnosť. To preto, lebo Boh nechce obmedzovať našu slobodnú vôľu. Keby nám napovedal budúcnosť, prednastavil by naše rozhodovanie. A to on neurobí.

Nadväzujeme spojenie

Na začiatku celého procesu sa potrebujeme postarať, aby sme boli patrične chránení. Je to poistka, že budeme dostávať informácie len od Boha a od nikoho iného. Povieme si v mysli alebo nahlas, že chceme byť spojení len a jedine s Bohom. Barbara Rose má túto formulku: “Chcem byť vedome napojená na Boha z najčistejšieho božieho svetla. Žiadam, aby sa môj komunikačný kanál otvoril Bohu a aby som dostávala čistú, božskú a dokonalú pravdu od Boha, ktorá mi (alebo niekomu inému) pomôže, pre moje najvyššie dobro a pre najvyššie dobro nás všetkých.”

Potom požiadame o to, aby nás obklopilo božské biele, ružové a fialové svetlo. Biele predstavuje najčistejšiu božiu ochranu, ružové predstavuje lásku a fialové predstavuje “fialový plameň” archanjela Michaela, ktorý nás ochraňuje pred negatívnou energiou pochádzajúcou z iných ľudí.

Takisto môžeme požiadať našich anjelov, aby nás obklopili a chránili

Spojenie s Bohom sa deje cez naše srdce, nie cez hlavu. Potrebujeme len čistý motív a v srdci naliehavú túžbu dozvedieť sa odpoveď.

Ak oboje máme, sadnime si niekam, kde nebudeme veľmi rušení. Vezmeme si pero a papier a napíšeme celkom úprimne svoju otázku Bohu. Keď ju napíšeme, pripojíme poďakovanie. Barbara Rose používa: “Vopred s láskou ďakujem za čistú, božiu a perfektnú pravdu.”

Potom sa sedemkrát zhlboka nadýchneme a vydýchneme až nadol do brucha. Je jedno, či sa nadýchneme nosom alebo ústami, ale vydychujeme vždy ústami. Dýchanie je dôležité – uvoľňuje nás a spája nás s Bohom.

Už možno počas dýchania sa nám začnú do hlavy rojiť myšlienky. Ako odpovede prichádzajú, zapisujeme ich presne tak, ako prichádzajú. Nerecenzujeme, neupravujeme, kašleme na pravopis a krasopis. Vrátime sa k nim, až dopíšeme.

Ako sa pritom cítime?

Kým nám Boh odpovedá, cítime jeho lásku a pokoj. Plne si uvedomujeme okolie. Neupadáme do tranzu. Sme pri plnom vedomí, len hlboko vnorení do toho, čo robíme.

Náš rukopis môže vyzerať inak, ale to preto, že budeme musieť písať rýchlo, takže možno bude miestami menej čitateľný.

Hocikedy môžeme písanie zastaviť a znovu začať. Ak nás vyruší telefonát alebo nečakaná záležitosť, môžeme písanie prerušiť, vybaviť, čo treba, a potom sa k písniu vrátiť.

Nemôžeme stratiť naše spojenie s Bohom, pretože toto spojenie existuje s každým naším dychom.

Ak sme boli vyrušení, jednoducho požiadame Boha, aby s odpoveďami pokračoval.

Kým nám Boh odpovedá, nikdy nebudeme cítiť jedno: negativitu. Nebude nás posudzovať a odsudzovať. Budeme cítiť bezvýhradnú lásku, nekonečnú trpezlivosť, pokoj a akceptáciu – budeme cítiť podporu.

Boh nikdy nebude zasahovať do našej slobodnej vôle a slobody voľby.

Keď sme dopísali…

Niekedy nás nejaká časť odpovede mimoriadne osloví. Môžeme sa k nej vracať, môžeme s ňou meditovať. Keď budeme svoje odpovede čítať znova, vždy nás prepadne pocit vnútorného pokoja. To je príznak, že prichádzajú od Boha.

Niekedy konanie podľa Božích rád nebude jednoduché. V každom prípade sa však Božích rád potrebujeme držať. Ak sa ich nedržíme, tak sme nemali skutočne hlbokú, pálčivú potrebu.

Toľko hovorí Barbara Rose. Ja som to skúšala, ale zatiaľ bezúspešne. (Ale musím priznať, že som švindľovala – nedýchala som sedemkrát, nemala som ceruzu a papier… a ani odpoveď od Boha. 😦 )

Dodatok z 22.1.2009: Ešte stále mi Boh nediktuje, ale už odpovedá… cez sny. Včera som sa ho niečo pýtala, začala som aj písať, ale bola to bieda a mala som pocit, že to som len ja. Cítila som jeho energiu, ale nešli mi myšlienky. Musela som ich vymýšľať sama. Tak som si povedala, že to budem skúšať znova a znova, až si podvedomie zvykne, že aj toto sa od neho očakáva (=opakovaním učíme podvedomie, čo má robiť), a išla som spať. No a sníval sa mi príbeh, ktorý presne odpovedal na moju otázku… Takže ďakujem, funguje to! A ja som došla k poznatku, že niektorí ľudia možno aj s týmto jednoduchým automatickým písaním môžu mať problémy, ale dostanú odpoveď cez iný, lepšie vyvinutý kanál – takže nevzdávať sa!

40 thoughts on “Ako dostať odpoveď od Boha?

    • sranda, voľakedy som sa rozprávala, myslela som, že s Bohom a on mi tvrdil, že je viacero Bohov, že každý má na starosti iné planéty alebo ako to bolo, už si to presne nepamätám :-/ myslela som, že ide o dákych pomocníkov, nuž neviem. Ale tiež som skôr názoru, že je len jeden, teda jedna energia a nekonečné dobro a v každom z nás jej z nej značná časť.

      Páči sa mi

  1. hmm teraz sa mi sto percentne potvrdilo že komunikujem s anjelmi!!Pretože nevedel som že je nejaký komunikačný kanál a vetdy keď som sa ich pítal nato že čo sa stalo že s nimi komunikujem tak že sa mi otovril komunikačný kanál.A v jednej vete som tu prečítal niečo že komuniakčný kanál s bohom :D:D

    Páči sa mi

    • To je divné, ja som myslel, že ťa boh kontaktuje pomocou pocitou a tvoje podvedomie ich pretvára do vedomia a v ňom sa upravia podľa teba, takže by si tam nemal nachádať neznáme slová, ale asi som sa mýlil, neviem

      Páči sa mi

      • JURO-a-ešte-niečo,

        myslím, že máš pravdu: “odtlačia” do tvojho mozgu nejakú predstavu a tvoj mozog si vyskladá z jemu prístupných prostriedkov konečný obraz.

        Ale pokiaľ ti chcú povedať ničo, na čo nemáš skúsenosť a máš kyvadlo, tak s dávkou trpezlivosti to ide. Nie sú odkázaní na našu slovnú zásobu, ale je to pre všetkých zúčastnených oveľa jednoduchšie, ak ju použijú.

        Páči sa mi

  2. Ahoj Helar

    častokrát keď sa zamyslím nad nejakou otázkou.. alebo nad niečím čo sa udialo alebo má udiať.. sa mi v hlave “objaví” nejaká odpoveď. Vždy je dobrá, ukľudňujúca. Niekedy až euforizujúca svojou dobrosrdečnosťou odniekadiaľ zvnútra.
    Jediné čo neviem je, či si bleskurýchlo domýšľam odpovede a potom sa nad nimi teším 😀 :D. Pretože donedávna som to tak vnímal – vlastne odjakživa som komunikoval v rôznych životných chvíľach (dosť často, som vodnár) s niečím iným čo mi odpovedalo a vždy som bol toho názoru, že si to asi nejakým spôsobom domýšľam, i keď som trocha pochyboval či to nieje “niečo viac”.
    Chcel by som vedieť tvoj názor.

    Auraviewer – Myslím že to je úplne jedno, pretože ak to správne chápem je to vlastne všetko čo je všade a je všetkým. A keď ich niekto prosí jednotlivo, nemyslím že v ich pomoci je nejaký rozdiel.

    Páči sa mi

  3. Amirakh,

    v Mračnej hore je niekoľko článkov o rôznych psychických schopnostiach – a toto vyzerá na jednu z nich – na psychické počutie alebo na psychickú intuíciu. Aj ja som dlho komunikovala “v hlave” a považovala som to za svoj vnútorný monológ – až kým sa mi nedostala do rúk kniha, z ktorej som tie články spracovala (linka na ňu je aj v Zdrojoch). Až vtedy som si uvedomila, že je to istá forma channelingu – ovšem je nám taká samozrejmá, že ju tak ani nevnímame, pretože nám beží na pozadí stále, odkedy sa len pamätáme…

    Páči sa mi

  4. Slová Barbary Rose sú úžasné…Až úžasne pravdivé. Potvrdzujem túto formu komunikácie s Bohom. Avšak sú aj iné, nemenej zaujímavé formy. Niekedy sa cítim stratená na tomto svete, bez zmyslu, bez emócií, bez vášne….je to vtedy, keď zabudnem na Boha…Presne na toho, čo je vlastne všetko, čo je všade a je všetkým ako to napísal amirakh. Bývajú to pre mňa veľmi ťažké, kruté chvíle. A POTOM SI SPOMENIEM NA ZABUDNUTÉ, POCÍTIM LÁSKU NAJČISTEJŠEJ ČISTOTY A VŠETKY PROBLÉMY SÚ VLASTNE CESTOU, PO KTOREJ KRÁČAM. SPOMENIEM SI NA TO, ŽE SOM LEN ČLOVEK PLNÝ CHÝB A OMYLOV, INKLINUJÚCI K OBYČAJNÝM, POZEMNSKÝM NEDOSTATKOM AKO JE TÚZBA PO PENIAZOCH, MOCI,POVRCHNOSŤ,MÁRNOTRATNOSŤ,LENIVOSŤ….A JEDEN CELÝ ZOZNAM NEDOSTATKOV, S KTORÝMI MY ĽUDIA BOJUJEME. A NA TEJ NAŠEJ CESTE SA MUSÍME TOHO TOĽKO NAUČIŤ. Ako napríklad Aurawiewer, iste má svoje chyby, ale kto ich nemá? Je potrebné odlíšiť popularitu a to, čo je zaujímavé teraz, naoko, na povrchu a pozrieť sa do vnútra. A to môžme len cez srdce “v skutočnosti to znamená: “S láskou podobnou (aspoň málinko) tej Božej pozrieť na iného človeka a cez svoje vnútro (možno intuíciu, vlastné čisté ego, možno to božie čo je v nás) pomôcť iným kráčať cestou a učiť ich rozdávať lásku svojimi skutkami. Veľa z nás vie čo a ako má robiť, ale robíme, činíme len málo z toho. Málo pre iných a ešte menej pre seba. Tým, že sa nesprávame tak, ako nám to hovorí naše vnútro. A aby som sa dostala k jadru veci. Čo sa týka komunikácie s Bohom, nie nepoužívam automatické písmo. Dennodenne sa rozprávam s Bohom a robím, čo mi káže. A niekedy aj nerobím :-(( Hrozný to pocit, pretože mám potom výčitky, že som niečo síce urobila….ale nie s láskou, ale pre iné, ľudské dôvody. ) Napríklad dnes. V kolektíve, v ktorom som bola sme na podnet istej osoby zozbierali istý obnos peňazí, aby sme pomohli človeku – bezdomovcovi zaplatiť garzonku na tri mesiace. Samozrejme dala som tie peniaze, ale nebolo to z čistej lásky. Aby som sa správnejšie vyjadrila. Zdalo sa mi to veľa peňazí na obetu pre človeka v núdzi. Samozrejme, prejavil sa u mňa kus príslovečnej ľudskej skúposti. To sú tie boje, ktoré my, ľudia musíme zvádzať. Takže dnes som sa naučila jedno. Všetko čo chcem robiť, je robiť veci s láskou a tak, ako mi to káže Boh. Ešte nikdy ma nesklamala intuícia, pretože chcem žiť a sem-tam sa mi aj podarí v súlade s Bohom.
    Tak veľa som toho chcela dať dnes von, až som sa úplne zamotala. A vlastne som sa nedostala ani k jadru, podstate veci. Možno nabudúce.

    Páči sa mi

  5. Pevne verím, že sa pozberá a dokáže už stáť na vlastných. Nie je to žiadny feťák, ani alkoholik. Je to žena a má dve deti – už dosť veľké. Je hrozné, ak musia takíto ľudia spať na ulici. No stáva sa….Okrem toho aj chodieva upratovať, takže si na nájom zarobí. Teraz však potrebovala helpnúť, pretože potrebovala vyšší obnos, aby sa mohla nasťahovať – zaplatiť splátku za tri mesiace vopred. Potom to už azda bude zvládať sama. Je veľa dobrých ľudí okolo…keby náhodou nezvládala
    ….

    Páči sa mi

  6. Janka, je super ze takto niekomu pomahas…resp. pomahate. Nepoznam cely ten pribeh a netusim ako by som zareagovala ja, ja som skor ten typ, ze verim ze kazdy si ma pomoct v prvom rade sam a ludia ktori pomoc od inych vyslovene ziadaju mi pridu obcas ako lenivi zmobilizovat svoje sily pomoct si a zneuzivaju ludsku dobrotu. Ale toto nechcem rozoberat.
    Vyskusala som chanelling podla navodu hore. Chcela som to skusit a nie ze by som sa nemala co osobne Boha opytat, ale chcela som to najprv vyskusat na niecom nie velmi osobnom. Tak som sa opytala co mam napisat Tebe Janka, ako reakciu na tvoj prispevok o tej zene bez domova. A par riadkov som naozaj napisala. Neviem ci je to urcene mne, skor by som povedala ze Tebe a ak to ma nejaky vyznam, tak preneseny. Mne to moc zmysel nedava. Ale ak chces hodim Ti to do majlu, alebo sem na stranku. Daj vediet.

    Páči sa mi

  7. Mila ejka. Ja som si tiež vyskúšala chanelling podľa návodu hore, iba som to trošku “upravila”. Z časopisu som si povystrihávala náhodne slová alebo skupiny slov. Boli to rôzne slová -skupiny slov, ktoré som vystrihovala automaticky, bez rozmyslu. Potom som sa snažila spojiť sa s Bohom, cítila som také blahodárne dobro, teplo…pocit, ktorý sa snáď ani nedá opísať a písala som otázky, ktoré ma napadali a ku každej otázke som si vybrala tri papieriky s tromi slovami – skupinami, tie som si zapísala. Je až udivujúce, aké priame odpovede som dostávala. Riešila som jednu záležitosť, ktorá sa týka môjmu srdcu blízkej osoby. Ponúkla som jej bývanie u mňa dočasne, pretože rieši životnú krízu a potrebuje pomôcť. (je to iná osoba ako tá, čo sme jej pomohli) Napríklad na moju otázku, či si má kúpiť dotyčná byt odpoveď znela: “Byť v strehu – finančná – kríza!”. Alebo v súvislosti s jej prácou bola odpoveď: “vo vašej pracovnej sfére -dobrá – jar,leto 2009” A rôzne iné otázky na ktoré som dostala jasné odpovede. Pravdupovediac, trošku som sa aj zľakla, pretože odpovede boli autentické s otázkami, ktoré som kládla. Za tvoje riadky budem povďačná. Verím, že mi pomôžu otvoriť oči a vidieť doposiaľ nevidené. Kľudne mi to môžeš hodiť sem. Možno tie “tvoje slová” pomôžu aj nejakým spôsobom iným. Možno budem môcť na ne pozrieť zo svojho pohľadu a pochopiť to, čo si ty nepochopila a možno mi naozaj niečo napovedia a niečo sa naučím, možno majú pre mňa význam.

    Páči sa mi

  8. Ešte k tej pomoci. Myslím, že je dosť egoistické myslieť len na seba. Ja s tým bojujem celý život. Skôr by som povedala, že je oveľa ľahšie myslieť na seba ako na iných. Na svojej ceste životom som stretla jednu osobu, od ktorej sa mám čo učiť. Vieš, učím sa, že skôr než sa nakŕmim ja, musím sa pozrieť okolo, či niekto iný nie je hladný. Učím sa dávať s láskou bez toho, aby som za to dačo chcela, učím sa pozerať na okolie tak, aby som mohla pomôcť človeku v núdzi, učím sa robiť dobré skutky dennodenne. Myslím si, že by bolo skôr na škodu, keby som si odrobila dobrý skutok tým, že by som žobrákovi dala mincu, ktorú potom použije na alkohol a tým si ešte viac uškodí. Skôr sa snažím separovať svoj pohľad na takéto veci. Myslím, že keď dám žobrákovi tašku s jedlom alebo šaty, je to oveľa väčšie gesto. Keď si vezmeš, ako sa môže cítiť osoba, ktorá žobre, prosí….znižuje samú seba, svoju autoritu, cíti sa pod úroveď a niekedy už ani nie ako človek. Každý nad ním ohŕňa nos. A aká to musí byť pomoc pre neho, ak niekto tomuto človeku pomôže spôsobom, že dotyčný-dotyčná sa bude cítiť opäť človekom, že bude cítiť lásku a nielen pohŕdanie. Ja som potrebovala párkrát v živote takú pomoc – keď som bola chorá, boli ľudia, ktorí mi “pomohli” tak, že mi povedali, že potrebujem zaplatiť lekárom stotisíc (ktoré samozrejme nemám) a tým ma psychicky úplne odrovnali, aj inými slovami som sa psychicky dostala na samé dno a vtedy….DOSTALA SOM POMOC. Pomohli mi cudzí ľudia. Jedna kolegyna z práce mi zavolala, že má pre mňa lekára, ktorý mi pomôže a že sa už nemôžem uzatvárať do seba. JA SOM JEJ ZAČALA VERIŤ, ZAČALA SOM VERIŤ, ŽE SA UZDRAVÍM. Potom, na druhý deň mi zavolala a opýtala sa ma,čo mi vlastne je. Trošku som sa odrovnala, že som začala tak slepo dôverovať, ale oplatilo sa. Keď som jej povedala o svojej diagnóze, tak mi naozaj vybavila lekára, ktorý ma dal do poriadku a som jej dodnes vďačná. A mnoho takýchto a podobných podôb pomocí som mala a viem, že ma to stále posunulo smerom vpred. A TOTO CHCEM ODOVZDÁVAŤ ĎALEJ. Lebo človek sa nezníži, lebo mu to nedovolí jeho prirodzené ego, iba v prípade, že sa mu niečo stane…a možno je to tak trochu lenivosť…ale je to aj taký začarovaný kruh, z ktorého ťa musí niekto vykopnúť. A toto je zmysel pomoci. Toto je zmysel dobra, ktoré dávame. Ja tvrdím, že treba dávať, nikdy nevieš, kedy budeš potrebovať pomôcť ty. Práve vtedy, keď si už nedokážeš pomôcť sama. A okrem toho, ak na to pozerám z čisto egoistického hľadiska…Mám z toho super pocit, čo ma posúva napred. A ešte jedna vec. Napríklad dotyčná osoba, ktorá ku mne príde bývať sa ma pýtala, koľko mi má zaplatiť. Ja som jej povedala, že nič. Teraz nemá peniaze, teraz mi nemôže dať nič. Nech odo mňa nechce počuť číslo, ktoré sa bude týkať peňazí a že koľko. To nie. Povedala som jej, že ak mi bude chcieť niečo dať a ak bude mať, tak rada od nej prijmem peniaze, ale len ako dar, pretože to, čo robím, robím z lásky.

    Páči sa mi

  9. a ešte som si urobila chanelling, aby som vedela, čo mi vlastne chceš napísať…tvoja odpoveď sa bude týkať aj môjho osobného života, dačo v súvislosti s pohodlím, alebo mäkkosťou a súborom takýchto skutočností. Neviem, tak mi to vyšlo…Možnože sa mýlim

    Páči sa mi

  10. Janka, z tvojich riadkov citit, ze si si toho dost prezila a ze ta to velmi posunulo a posilnilo. Je to asi naozaj o tom rozlisovani ludi ktori pomoc naozaj potrebuju a tych ktori len zneuzivaju, ze ludia maju v sebe sucit a spolupatricnost. Ja neviem preco, ale dost casto sa stretavam s ludmi, ktori druhych vyuzivaju, len preto, ze ti druhi su ti dobri a bez posudenia umyslu davaju pomocnu ruku. Neznasam to ked to niekto (myslim toho vyuzivaca) robi s prehladom. Vie ma to nastvat aj za toho cloveka(vyuzivaneho), ktory nechce vidiet jeho zistny umysel. Takze som sa na to pomahanie, ktore si opisovala pozerala z tohoto pohladu, ale po vysvetleni chapem ze ty si v uplne inej situacii.
    Dobre tak spat k channelingu. Toto mi to napisalo (upozornujem, ze to nie su moje slova a zmysel neviem posudit – ale mozno to tebe nieco povie):
    Laket mas vysoko nad hlavou
    Pojdes dolu kopcom a spadnes
    Ked sa zachytis kamena na trave
    Budes mat bose nohy a nebudes moct kracat dalej
    Obuj sa a vykroc lebo moze byt neskoro
    Tam kam ides ta niekto caka
    A ocakava tvoju odpoved
    Ked sa vratis budes vediet viac
    A priznas si chybu
    Milujem Ta a na to pamataj.

    Páči sa mi

  11. Tieto slová sú dosť symbolické. Môžu vysvetľovať veľa. Možno v súvislosti s mojou stagnáciou, môže to byť spojené s tým, že teraz som chorá a ležím v posteli a niekto odo mna niečo očakáva. A tiež nemusí sa to týkať mňa, ale tej pani, ktorej sme pomohli. Každopádne ja viem, že sa musím pohnúť z miesta, lebo mám pocit, že stagnujem. Mne tvoja odpoveď vyšla v súvislosti s vankúšom, resp. posteľou, pohodlím a tiež v súvislosti s osobným životom. A čo je ten “kameň” ktorého sa mám zachytiť, to teraz neviem. Niečo mám zrejme nájsť. Obuť znamená vyzbrojiť sa niečím, aby som mohla pokračovať v ceste za niečím, čo ma čaká….a neviem, akú chybu si je treba priznať….asi skôr je potrebné z mojej strany otvoriť oči a vidieťpravdu……no, neviem. Ale ďakujem Ti ejka, budem nad tým rozmýšľať….

    Páči sa mi

  12. Idem skúsiť ja 😛 …

    Laket mas vysoko nad hlavou Je to dosť zvláštne a tak som skúsila, čo to urobí, keď má človek lakeť vysoko nad hlavou. A viete čo? Odhaľuje svoje boky a hrudný kôš, teda vystavuje sa nebezpečenstvu poranenia. Obvykle lakte držíme pekne pri bokoch, keď sa cítime zneistení. Takže lakeť vysoko nad hlavou môže byť buď poukaz na situáciu, kedy sa cítime neohrozenejší, než by sa patrilo, alebo naopak, môže to byť pokyn “niet sa čoho báť” – ale potom by to bolo popísané ako pokyn, nie ako opis situácie, takže som za prvé riešenie. Inými slovami “dávaj pozor, niečo neodhaduješ správne!”
    Pojdes dolu kopcom a spadnes
    Ked sa zachytis kamena na trave
    Tieto dve vety sa dajú brať osve alebo spolu. Viac významu mi dávajú, ak ich beriem spolu: miesto “zachytíš” môžeme dať slovo “zakopneš”, pretože kamene sú presne to, čo obvykle v tráve nečakáme. Ak bola prvá veta varovanie, toto je popis situácie, ktorá môže nastať, ak ho nebudeme brať vážne.
    Budes mat bose nohy a nebudes moct kracat dalej
    Obuj sa a vykroc lebo moze byt neskoro
    Symbol, že nie sme pripravení na to, čo sme si predsavzali? Že potrebujeme niečo navyše, nejakú “obuv”, aby sme to zvládli?
    Tam kam ides ta niekto caka
    A ocakava tvoju odpoved
    Pred nami stojí rozhodnutie. Budeme sa rozhodovať. V podstate je jedno, ako sa rozhodneme, pretože treba už len prísť na to miesto rozhodovania – rozhodnutie samé je bezpredmetné.
    Ked sa vratis budes vediet viac
    A priznas si chybu
    Toto stretnutie povedie k zmúdreniu – a možno odhalí nejaký náš starší omyl.
    Milujem Ta a na to pamataj. A nemusíme sa za tento omyl hanbiť, pretože nikto nás zaň odsudzovať nebude – tak by sme to nemali robiť ani my sami.

    Dáva to takto nejaký zmysel?

    Páči sa mi

  13. V podstate to zmysel dáva. Myslím si, že lakeť vysoko nad hlavou môže znamenať aj bezbrannosť. O tom si vlastne aj písala, ak som to dobre pochopila. A v tej bezbrannosti človek padá smerom nadol, až sa zastaví a “zakopne” o kameň. To znamená, že to zastavenie môže byť aj bolestivé, ale o to viac potrebné. A tu je moment, kedy sa je potrebné sa vyzbrojiť”obuť sa” (ale čím?) a ísť za svojim poslaním. To stretnutie a samotné zistenie “hriechu z minulosti ” je poznanie, ktoré je získané v určitom bode. To stretnutie môže byť samotný bod poznania. Pretože na to miesto, kam je treba ísť je potrebné vydať sa iným spôsobom ako fyzicky. Chyba z minulosti je odpustená, to vysvetľuje aj záverečné “milujem ťa”, pretože bola urobená zrejme z nevedomosti. Avšak to “milujem ťa a na to pamätaj” môže znamenať tiež oporu na ťažkej ceste, po ktorej človek musí kráčať, aby splnil svoje poslanie, aby “vedel viac”.

    Páči sa mi

  14. Mám otázku 🙂 v poslednej dobe ma bolieva dosť hlava. Hlavne v oblasti tretieho oka a ešte aj zadná časť hlavy. Môže to byť spôsobené tým, že sa mi otvára komunikačný kanál?

    Páči sa mi

    • V poslednej dobe sa dokážem napojiť na anjelov aj snimi komunikovať. Len nerozumiem tej bolesti v oblasti tretieho oka. Aj keď mi anjely povedali že by som si mala rozvijať jasnozrivosť. Žeby to stým nejak súviselo? 😀

      Páči sa mi

  15. Otváraj tretie oko a spievaj Óm
    prípadne večer keď budeš ležať jednoducho prikáž podvedomiu
    UKÁŽ MI TO A TO.
    a ono poslúchne a sústreď sa pritom na tretie oko

    Páči sa mi

  16. Violla,

    oči sú v poriadku? Pretože presne tadiaľ, kde popisujete, vedie očný nerv – od oka do zadnej časti mozgu, kde sa obraz “skladá”. Najprv by som si čekla očičká a až potom by som sa venovala otváraniu Tretieho oka.

    Bolesť hlavy pri komunikácii s anjelmi vzniká podľa mojich poznatkov vtedy, keď je komunikačný kanál slabý a oni “varia” náš mozog. Aspoň tak mi to raz povedal môj učiteľ, keď mi negatívci odstavili komunikačný kanál a museli sme sa “napojiť” priamo. To bola migrénka! 😦 Rozdiel medzi mojou energiou a jeho bol taký silný, že mohol hovoriť len chvíľku a napriek tomu ma to dosť odpísalo.

    Páči sa mi

    • Helar,
      oči mám v poriadku. teda nosím okuliare ale len pri šoférovaní. Ináč nemusím.

      Hm a akým spôsobom sa teda dá posilniť komunikačný kanál? Ja niekedy, keď ich slabo počujem, jednoducho ich požiadam nech zosilnia medzi nami ten kanál. A s tou migrénou máš pravdu. Migrénami trpím od konca minulého roka. Teda presne od obdobia, kedy som sa začala venovať anjelom. A ešte mám aj taký problém, že v poslednej dobe veľa spím. Aj cca 16 hodín denne.

      Páči sa mi

      • Teraz ma napadlo či ta únava nemôže byť spôsobená jednou vecou čo sa mi deje v poslednej dobe vždy keď si lahnem. Proste som si zvykla že pred spaním si lahnem na chrbát a meditujem. Posledný týždeň alebo dva po dvoch troch minutách som tak uvoľnená, že si prestanem cítiť telo a mám pocit, ako keby ma niečo niekam tahalo z tela práve cez oblasť tretieho oka. Len hrozne sa mi točí hlava ( ako keď si opitý človek lahne a začne sa mu točiť celý svet :P). Trvá to len chvíľku ale je to nepríjemne. Takže nemôžem byť unavená z toho, že v spánku cez noc cestujem a vôbec si to nepamätám?

        Páči sa mi

  17. Violla,

    na posilnenie komunikačného kanála treba zvýšiť svoju osobnú energiu. Dve veci, ktoré výborne fungujú, sú rekapitulácia a cvičenia, napr. Päť Tibeťanov (alebo zhan zhuang, ale ten najprv musím dorobiť a skôr ako o mesiac to nebude; zvyšné veci sú už na Mračnej hore).

    To s tým točením hlavy môže byť okrem poklesu krvného tlaku následkom uvoľnenia zapríčinené aj snahou éterického tela ísť “na špacír” ešte skôr, než sa fyzické telo dostatočne uvoľnilo. Skúste si pozrieť lucídne snívanie na Mračnej hore, možno sa vám podarí začať putovať mimo tela. A na to pamätanie: dajte si k posteli zošit a ceruzu a každú hlúpostičku, čo si z noci pamätáte, si začnite písať – aj keby ste museli napísať “dnes si nepamätám nič”. A potom si tie zápisky čítajte, aj keby vás vôbec nezaujímali – ale ukazujete tým podvedomiu, čo chcete, aby nastalo. Obrazy alebo predvedené správanie sú reč podvedomia a preto ho môžete takto naprogramovať.

    Páči sa mi

  18. Ahojte, chcela by som vás poprosiť o radu. Pred dvoma dňami ma akosi napadlo vyskúšať automatické písanie. Išlo to celkom fajn, písala som si so svojim anjelom strážnym, napísal mi aj svoje meno (pridal písmená, ktoré som chcela vyhľadať v slovníku anjelov, ale niekde sa mi zapotrošil) a keď som zavrela oči predstavil mi okrem iného aj krajinu odkiaľ pochádza. Kamenistá, púšť, uprostred sa týčila vysoká hora, (najskôr som si myslela, že je to sopka – ale nebola), všetko vyzeralo dosť žeravo, no keď som sa prizrela bližšie, všetko bolo zaliate slnkom a krajinou fúkal príjemný chladivý vetrík. Potom som ho poprosila o rozhovor s Michaelom. Spýtala som sa ho na minulé životy, ale to mi vraj povie strážny. Spýtala som sa ho na postavu v izbe spred dvoch hodín (bola som unavená a ako som zaspávala pri nohách som videla modrú vysokú postavu, akoby si klakla na moje nohy, chytila ma za ne a ja som dostala taký menší výboj prúdu do tela, lebo mnou zatriaslo, zľakla som sa, povedala nech prestane a otvorila oči, v izbe nikto nebol). Povedal, že to bol Uriel (ale to či mal liečiť, alebo naučiť liečiť som dobre nerozumela), ale, že som mu klepla po prstoch. Keď som sa rozprávala s Michaelom, nevidela som nič, ale zato počula nádhernú hudbu vo vysokých tónoch. Naša konverzácia skončila tým, že mi okolo hlavy dal železnú obruč a príjemný pocit som z toho rozhodne nemala. S automatickým písaním som pokračovala aj ďalšie dni, a bolesť hlavy vyvrcholila včera večer, keď som mala toho fakt dosť a padlo aj zopár slov. Moje sťažnosti zrejme zabrali, lebo bolesť šmahom prútika prestala, zaplavila ma vlna pokoja. Ráno som sa zobudila svieža ako rybička. Pred procedúrou mi sľúbili, že ich budem počuť lepšie (dnes som to skúšala a pokiaľ mysleli tým, pribudnutie múdreho vnútorného hlasu, tak sľub dodržali). Mimochodom vraj dostanem učiteľa a mám veľmi zvláštny pocit, že ním bude Michael.
    Chcela by som vás teda poprosiť o radu ,tieto informácie si nemám kde overiť a vy sa vyznáte v týchto veciach lepšie a viete posúdiť, či to neboli náhodou duchovia, iné bytosti… alebo niečo iné… Ďakujem.

    Páči sa mi

Povedz svoj názor