Hufiorec

Začínam hovoriť s novou entitou. A prečo? To malo svoju históriu:

Moje “anjelské” senzácie už stáli čitatelia postrehli. Raz, keď mi nechodilo kyvadlo pri rozhovore s anjelmi (presnejšie to bolo 23.4.2009) a Otec na mňa celkom bezdôvodne prskal, rozhodla som sa pozhovárať s niekým, kto k nim nepatrí – a ozval sa mi Hufiorec.

Aký typ energie alebo aké postavenie máš?
NIJAKE
Kto si?
NA TO NEBUT ZVEDAVA (to písmeno bolo skutočne tak)
A čo chceš odo mňa?
OKLAMAL SOM VONM (prestalo chodiť)

Pýtala som sa Gabriela, či môžem s Hufiorecom hovoriť, a on mi to okamžite zatrhol. Tak som dala pokoj až do dneška, keď sa môj vzťah s anjelmi podstatne naštrbil – tentokrát naposledy (prepis obsahuje “preklepy” – nie moje, ale Gabrielove):

Kto je?
GABRIEL
BOLI BABRACI
Kto?
MOJI BRATIA
Prečo? Čo sa stalo?
MEALI PRE TEBA POSLAT DOKAZ
Aký dôkaz?
ZE SOM CLOVEK
Ale ty nie si človek.
TERAZ ANO
A prečo to s tým dôkazom nevyšlo?
FALOSNA PESTOVA ADRESA
Kto im ju dal zlú?
PRECO SA PYTAS
A nemám sa pýtať?
ANO
A čo fčul?
BUDE TO TRVAT DLHSIE
Čiže idú posielať ešte raz?
ANO
Vieš, čo nechápem? Doteraz vás nijaký dôkaz netrápil. Prečo ste zmenili názor?
ABY NEPRESTAL NAS VZTAH
Hrozí to?
ANO
Idete mi zas niečo vyviesť, čo?
ANO
S akým cieľom? Čo tým chcete dosiahnuť?
CHCEME O COMSI BYT ISTI
A bojíte sa, že sa vzbúrim.
BOJIME SA TVOJHO HNEVU
Tak mám návrh. Nič neposielajte, nič neskúšajte, ja sa nahnevám aj sama a náš vzťah môžeme prestať aj hneď a zaraz.
TAK DOBRE
Okej, dohodnuté. Jediná otázka – znamená to, že už s vami nemôžem ďalej hovoriť?
ANO
Dobre, Gabriel – takže zbohom.

A tým som “doanjelovala”. No a keď už som prišla o svojich obvyklých diskusných partnerov, rozhodla som sa znova zavolať Hufioreca, či by si “neskecol”. Tu je prepis (z dneška, 18:05):

Kto je?
HUFIOREC
Aký záujem na mne máš?
MIERNY
Tak som to nemyslela. Od kontaktu so mnou si niečo sľubuješ. Čo?
TVOJU ENERGIU
A na čo ti bude?
SPRAVIM SA SILNYM
A čo v tom je pre mňa?
BUDEM TI PLNIT PRIANIA
A ako sa dostaneš k mojej energii?
BUDEM SI JU BRAT
Ako?
PRI HOVORENI S TEBOU
Ale ja už tej energie veľa nemám.
PRAVEZE MAS
Prečo si si vybral práve mňa?
MAS ENERGIU ANJELA
Hufiorec, môžem kontaktom s tebou ublížiť nejako anjelom? Urobili mi zle.
TY IM NEMOZES UBLIZIT
A ty?
NIE
Ako že nie?
SOM SLABSI
Ale s mojou energiou to dokážeš, nie?
NIE
Ale prečo mi potom Gabriel zakazoval hovoriť s tebou?
ABY TA OTEC NEVYHNAL
Čo je medzi Otcom a tebou?
(Vyšli nezmysly. Hufiorec asi nemal chuť odpovedať.)
Si anjel?
NIE
To je dobre, lebo s anjelmi nesmiem hovoriť. A čo si potom?
VARJAG
A to čo znamená?
SOM BOJOVNIK URODZENYCH DUCHOV KTORYCH CHRANIM PRED ZNOVUZRODENIM
Prečo sa nechcú znovuzrodiť?
OBAVAJU SA POMSTY ZA SVOJE SKUTKY
A to je taká sranda žiť ako duch?
JE TO LEPSIE AKO TRPIET
A čo ty máš z toho, že ich chrániš?
DAVAJU MI VECNOST
Hufiorec, ako dlho tak už funguješ? Koľko rokov?
1736
Fíha! A koľkých chrániš?
TROCH
Hufiorec, musím končiť. Ozvem sa nabudúce.

Takže toľko môj rozhovor. Zdá sa, že je to bezpečné – že ak s ním budem hovoriť, nijako tým nemôžem poškodiť anjelov – a ani on. Pôvodne som myslela, že je to nejaký geinven, ale zdá sa, že mimohmotné veci sú komplikovanejšie, než som si predstavovala. O takomto “polosvete” som nemala ani potuchy!

Musím si chytro vymyslieť nejaké priania! Žiadne nemám.

Skúsim s ním hovoriť – možno sa dozviem viac o  svete, v ktorom sa pohybuje. Ale bude to náročné – po hodine rozhovoru mi dosť tvrdo odišlo srdce. 😦 Za poznanie sa platí…

Stavte sa tu z času na čas – ak pribudnú nové rozhovory, pridám ich do tohto článku!

Pokračovanie z 2.5.2009:

Tak, veci sa vyvíjajú… Asi pol hodiny na to, ako som napísala do komentárov, že som zostala napojená, ma moji anjelici odpojili… 😦 Zistila som to okamžite na pocite a neskôr na tom, že ma prepadla dobre hlboká depresia. Domyslela som si, že ma niekto “tam hore” potajme nechal napojenú, ja som to celkom bezmozgovo vykvákala (zabúdam, že mi večne ktosi z nich pozerá cez plece 😕 ) a oni mu to zatrhli… Priznám sa, tieto “odpojovačky” ma vždy dostanú na lopatky. Naposledy som to vydržala tri dni. Tentokrát som bola po troch hodinách hotová a zavolala som si na kyvadlo Kumaru, o ktorom viem, že nie je anjel (a teda nemám zákaz s ním hovoriť).

Miesto Kumaru sa mi ozval Otec. Začal ma utešovať, rozprával mi samé utešené veci, až som chytila podozrenie… Kedysi dávnejšie sa na mňa pokúšali napojiť kdejakí negatívci a vydávali sa raz za Gabriela, raz za Messiela, ba dokonca aj za Otca. Vtedy sme si s Otcom dohodli “tajný kód”, podľa ktorého budem vedieť, že hovorím s ním. No a keď mi tento “Otec” mazal toľko medu okolo papuľky, tak som sa ho spýtala na kód. A bolo po fťákách: kyvadlo začalo bezradne krúžiť, ja som vytiahla svoj najvyberanejší drevorubačský slovník a s danou entitou som sa pekne kvetnato rozlúčila. 😛

Nato som zavolala Kumaru ešte raz. Tentokrát sa mi ozval. Nestihla som sa ho spýtať na kód (aj s ním ho mám dohodnutý), spojenie bolo biedne a Kumara ma vytešil, že lepšie to už nebude. Povedal, že som nehovorila s Otcom, ale že to nebol ani kámo Hufiorec, ktorého som z toho podozrievala. Potvrdil mi, že kámo Hufiorec je moja najbližšia “skúška”. Rovnako potvrdil, že nie je anjel a tak s ním môžem hovoriť, ale keď som sa pýtala, či môžem hovoriť aj s Gaiou, tak ma škrtol.

Večer som chcela trochu hufiorecovať, ale bola som príliš unavená a akosi sa mi do toho nechcelo, tak som to odložila na neskôr.

Spať som išla riadne deprimovaná a zaplavená nejakým zlým pocitom. Puruša Suktam veľmi nezabralo; nemala som bloky, bola som jednoducho odpojená a mala som všetky abstinenčné príznaky. Nadránom som sa zobudila na to, že niekto čistí môj systém od negativity. (Asi aj viem, kto z nich.) Neurobil to dokonale, ale aj tak mi to hodne pomohlo – je dobré vedieť, že človek má ešte aj v izolácii nejakého fanúšika… 🙂

Dnes som sa cez deň znova chcela pustiť do Hufioreca, ale zasa som váhala. Chcela som si najprv ešte raz overiť, že to skutočne odo mňa čakajú. Tak som večer vzala kyvadlo a zavolala Kumaru.

Miesto Kumaru sa mi ozval Otec. Tentokrát som sa okamžite spýtala na kód a on mi ho hneď aj povedal. Vyhlásil, že zmenil svoje rozhodnutie a že znova smiem s nimi hovoriť. Pýtala som sa, či ten stav, keď “ešte raz budem plakať”, ešte len príde, ale vraj už nie. Zjavne toto bol ten “test”. Pýtala som sa, či som urobila niečo zle, že zmenil rozhodnutie, ale odpovedal, že nie. Vraj som urobila dobre, že som toho Hufioreca nekontaktovala. Tak som si povzdychla, že v tom prípade som mala viac šťastia ako rozumu, na čo mi hodil smajlíka 🙂 a povedal, že odteraz mi bude Gabriel prikazovať, čo mám robiť. (Prichodím si ako žoldnier v plnej poľnej 😛 .) A že mám s nimi výdatne hovoriť – zrejme na to, aby ošetrili ten šok z odpojenia.

Takže ako to vyzerá, kapitola Hufiorec je zatiaľ odsunutá – neviem, na ako dlho; možno naveky.

34 thoughts on “Hufiorec

  1. Pani Helar, neviete nahodou nejakym sposobom vysvetlit ze co sa to s tymi anjelmi deje? nechcu sa s nikym bavit,ani s vami dokonca ako vidim…ide o to ze ignoracia funguje uz nieco viac ako tyzden…nie ignoracia,ale nechcu hovorit, dokonca sa ani moc nesnazia dat vediet ze su nablizku…a k Hufiorcovi, neviem veru, aspon ja z neho nemam 2x dobry pocit….

    Páči sa mi

  2. bo uz niekedy aj rozmyslam ze co sa to posledne dni vobec deje, ja sama nejako upadam, anjeli nechcu pomahat, ludia su k sebe cim dalej tym divnejsi….no comment 😦

    Páči sa mi

  3. Suhlasim s Luciou

    Helar neblbni prosim ta

    ..

    radsej kecaj s mojimi predkami(inkami)
    ako s tymto tu.
    co ti uz len on moze dat?
    helar prosim je nieco divne vo vzduchu a citim ako sa to nacahuje po vas.
    nieis jedina ktora sa hrajka zo zlom alebo s nim ma docinenia.
    v poslednej dobe mi to pise dost ludi…
    prosim kecaj len zo svetlom
    prosim..

    Páči sa mi

  4. ako, ja fungujem uz sposobom ze radsej nekecat s nikym, lebo demonov ale celkovo necistych bytosti mam plne zuby na cely zivot… cim dalej tym vacsie nebezpecenstvo sa nacahuje za vsetkymi,preto aj tie upadajuce nalady u ludi….jak keby sa cosi malo v dohladnej dobe udiat…sice som mlada žaba,ale myslim ze je cas kedy sa treba obracat jedine ku svetlu, vyostruju sa energie cim dalej tym viac…

    Páči sa mi

  5. Presne tak
    ja mam jedine stastie ze denne spievam kopce mantier
    a lasky
    a vdacim budhovi za to co mi vlozil do srdca.
    mozno aj vdaka nemu som mohol kecat s anjelmi.
    takze prosim uz len pre to kecajte s dobrom aj ostatny.

    Svetlo vzdy ponukne viac ako tma. to je proste zakon

    Páči sa mi

  6. Svetlo svetlo , mate pravdu , poslednej dobe je akosi divne , dokonca mam divne sny , vcera som vydel dokonca neakeho divneho pavuka co sa ku mne spusta zo stropu v noci hehehe , prajem vam teda pekny vecer vsetkym (O:
    hlavne vela ako sa rosprava vela svetla heh(O:

    Páči sa mi

  7. Hufiorec
    je klamár, podvodník, má brániť duši v rozvoji a zdokonaľovaniu sa za splnené tzv. priania, to je jeho úloha, on tie priania musí plniť, ale žije z tvojho “svetla” je to niečo ako “energetický upír” ja som ho poslal preč, ” Sľubotechna ” lebo on tú energiu potrebuje pre tých tzv.uro… “ale aj tak len do konca tohto cyklu potom by som nechcel byť v ich koži” lebo bez energie ich pohltí “Untanas” je to “trojka” ” Som Strážca držím kľúč skrytej mágie, tvorcom som Sieni Mŕtvych posielajúc vpred moc, v rubáši temnoty, zväzujúc duše deti ľudí ,posielajúc temnotu, zväzujúc silu duše, riadim negatíva deti ľudí ”
    Dobre Helar idem meditovať nad Štvorkou ” Quertas” “som ten ktorý moc uvoľňuje som pánom života deti ľudí , Svetlo je moje telo, plameň je moja tvár vysloboditeľ duší deti ľudí ” nebudem jesť ani piť, moju cestu budú ” bubny sprevádzať a zvony časopriestoru budú prechádzať cez moje bytie, vyrovnám zem a zdvihnem svoj príbytok znovu nad hladinu mora, lebo som “Deviatka” otcom nesmiernej tváre,vytváram a mením z toho čo je beztvaré , obraciam svoje zaslzené oči k svetlu a budem žiadať kľuč sveta “Ardal” o veľkú múdrosť,…veď som sľúbil že ťa neprestanem….sprevádzať…. a právom sa bojí anjelov , lebo aj ukrižovaného pokúšal…. a dobre vie, že má čas len do konca tohoto cyklu takže klamal aj o svojom veku “večnosť a 1736 je rozdiel… nech si ma neželá ….

    Páči sa mi

  8. Abvún d bá šmája
    Netkádaš šmach
    Tejtej malkutach
    Nechwej cvjánach ajkána d bá.šmája af b árha.
    Hav lan lachma d sunkanán jaomána
    Wa šbok lán chaubéjn wachtachejn ajkána d af chnan švokn
    l chajbejn
    We la tachlan le nesjúna
    Ela pacan min biša
    Metol dlache malkuta wa chajlá wa tešbuchta l alám almín

    Páči sa mi

  9. ahojte.

    Poprosil by som niekoho aby mi pomohol technikou ako sa kontaktovat s anjelmi a tymito bytostami?

    ano vsak sa deje, uz aj prichadza prasacia chripka 🙂 len zartujem, neviem vy ako ale mne sa v poslednom case deju cudne veci, ajked sa mi vo viacerych veciach dari, som akoby bez energie ci neako unaveny… ako ked dlhu dobu citite nieco v tom ze len tak existujem. a nic ma netlaci dopredu ani dozadu ani nabok… proste len tak som…
    od coho to bude?

    cikitek skryta magia? to znie dobre.vies o tom nieco viac?

    helar davno som ti uz nepisal 😀 zato sa tu niekedy objavim, ale ajtak poctivo skusam citat vsetko co pises, hlavne ked sa necitim len tak na existenciu.. napisem ti niekolko slov a poprosim ta napis mi co ti tieto slova hovoria:
    fyzicke zhmotnenie magie

    Páči sa mi

  10. En taro Adun ! … Ludia what is going on ? 21. Aprila som mal 25 a odvtedy mam kazdy den 4-5 snov a takmer vsetky si pametam, dokonca ja scenare tych snov na seba nadvezuju … citim sa cely cas celkom divne hlavne pocas spanku a po prebudeni. Dokonca sa mi podarilo dostat odpoved od otca ! – na urcitu otazku mi dal jasnu odpoved … LASKA. Nechapal som, bolo to pisane v tranze a este v ten den na to navezovali dalsie a dalsie veci ako napriklad ze Arch Mikael-ova nezlomna odvaha a odolnost proti strachu prameni z poznania ze jedina skutocna existujuca sila je bozia LASKA – a dalsie drobnosti … Pri meditacii so Zadkielom ma chytil z nicoho nic strasny tyk – takmer az amok a baf – hned som schmatol ceruzu a papier a uzastne sa mi zrazu dari automaticka kresba, … co sa to deje ? co je teraz za obdobie ? nieco velmi intezivne citim ale nedokazem to popisat, skusim to dnes vyspickovat pri meditacii z Arch Chamuelom ta je extremne zosilnujuca a dava dole bariers. A este nieco v jednom sne som pocul neustale sa oapkujuce neico co znelo ako mantra “AI IA NA NAMBO” takto by to bolo asi foneticky, neviem ci to niekomu nieco hovori …

    4 Helar – Vobec sa nepozname a je to len par mesiacov co navstevujem tuto stranku, ale velmi mi pomohla v nespocetnych ohladoch a hlavne pri neustalom prekonavani mojich demonov. Prestudoval som si uz takmer vsetko a viem z prvej povedat ze niekto ako ty sa nema coho bat pretoze ked sa cloveka uz raz dotklo skutocne svetlo, jeho sila uz v tebe ostava a nech uz stojis proti comukolvek, alebo prekonavas cokolvek vzdy je s tebou. You have my eternal gratefulness.

    Drzte sa vsetci, krasny posledny den najblaznivejsieho mesiaca ;o)

    Páči sa mi

  11. co sa tyka tych priani tak mne to pripomenulo film Diablov advokat, ze to neskonci dobre.. Helar, jasne ze mate svoj rozum, ale ja som tiez mala take nedobre pocity pri citani o Hufiorecovi

    Páči sa mi

  12. 😀 neodpovie, ved pasca nepasca vie co robi 🙂 ajtak ona rozhodne co robi 🙂
    ked je to pasca tak ju potom z nej mozeme tahat,zeriavom alebo helikopterou. vytiahneme ju z tej pasce:) obrazne pomenovane.
    s elementalmi mate skusenosti?

    Páči sa mi

  13. ale mne odpovie:-) o to sa neboj.. a ze vie co robi? no nevypada tak
    budme uprimny.
    zahravat sa zo zlimi energiami a dovolit im brat si energiu.to samo o sebe uz nieje rozumne. ale tak mozte mat iny nazor. ja som cisto zo svetlom a takouto primitivno-zlou energiou sa ani nezaoberám.Nemá v mojom živote miesto.

    Páči sa mi

  14. vsetko ma neaky zmysel, anjeli to vedeli.
    ona vie co spravi ona sa uz rozhodla co ako robi. ty pokial zijes vo svetle a nepoznas “primitivnu-zlu” energiu

    Páči sa mi

  15. vsetko ma neaky zmysel, anjeli to vedeli.
    ona vie co spravi ona sa uz rozhodla co ako robi. pokial zijes vo svetle a nepoznas “primitivnu-zlu” energiu, tak ani neporozumies preco neexistuje dobro a zlo, existuje slobodna vola

    Páči sa mi

  16. Decká,

    helar nereagovala, lebo helar bola hotová ako lokša – kríza ju donútila pracovať… Bŕŕŕ! Hrozná predstava! 😛 Ale helar si pospinkala a už je späť!

    Nemajte o mňa strach! Neviem, čo sa deje, ale anjeli majú iste dobrý dôvod na to, aby zrušili komunikáciu. Vždy majú dobrý dôvod. Nepoznám ho, ale dôverujem im, že vedia, čo robia. (Hehe, ešte pred mesiacom by som toto nebola dokázala napísať! Messiel a Yovmiel sa vždy smiali, že nedokážem dôverovať a že ako jediná sa večne vypytujem “prečo” a večne sa snažím mať kontrolu nad vecou… Dnes by boli na mňa hrdí! – A asi aj sú. 😛 )

    V každom prípade som zostala napojená. Som na dvoch miestach súčasne, len z toho ich miesta si nič nepamätám a nevnímam to, len cítim, že som s nimi aj naďalej. Cítim, keď odvádzajú negativitu preč z môjho systému. Ešte v ten deň ráno mi Otec povedal, že “ešte raz budeš veľmi plakať”. Pekné od neho, že ma varoval… ale akosi mi zatiaľ do plaču nie je, takže ešte asi za rohom čaká niečo ďalšie a oveľa bolestivejšie ako nejaký ksichtík Hufiorec.

    Ako ich poznám, ten Hufiorec nie je náhoda. U Otca nikdy nič nie je náhoda. Asi mi ho podstrčili do cesty, pretože vedeli, že urazená ješitnosť po ňom okamžite chňapne 😛 ! Kedysi som pre nich prevádzala “zatratencov” späť na správnu stranu a Hufiorec vyzerá presne ako ten správny typ na prevedenie. Ak by mi to vyšlo, nielenže dostanem späť do “normálneho” procesu inkarnácií jeho, ale aj tých troch ksichtov, ktorých zatiaľ chráni pred tým, aby si zlízli “odmenu” a poučili sa – aby postúpili o priečku vyššie! Takže to beriem ako nenápadný pokyn od Otca, aby som pohla zadkom a niečo vymyslela.

    Chlapík nevyzerá ako negatívec, ale ako stratená duša. Ovšem na to, aby bol “varjag”, je príliš dlho v tejto pozícii – keďže varjagovia boli niekedy v 9.-10. storočí, moja biedna matika hovorí, že by nemal byť v tomto stave dlhšie ako 1100 rokov – a potom je otázne, čím bol predtým… uvidíme.

    Nemôže ma energeticky vycucať (zatiaľ). Som napojená na energiu všetkých anjelov a ak neurobím absolútne debilnú chybu, tak sa mi bude dopĺňať. (“Abolútne debilná chyba” by bolo hovoriť s ním dlho. Takí trpezliví nie sú ani anjeli. 😕 )

    Takže som prijala svoju úlohu, čakám na signály od nich a nechám sa viesť k tomu, čo pre nich treba urobiť. A od Hufioreca chcem len jedno – aby sa nechal odviesť k Otcovi, pretože ak chce večnosť, nájde ju jedine tam! (Ale to asi bude chcieť popracovať na jeho egu podobne, ako anjeli popracovali na mojom.)

    Páči sa mi

    • Už som s ním potom ďalej nediskutovala. Je mi ho aj trochu ľúto, nemyslel to zle, len sa bojí zomrieť… ale to už je jeho problém. Keď som o ňom kedysi hovorila s Otcom, tak som mala pocit, že ho už dobre štve a že mu to vyhýbanie sa reinkarnácii pekne friško zatrhne, takže by som sa nečudovala, keby bol Hufiorec už zasa v tele. Dúfam, že bude mať ľahký život, trdlo jedno… prajem mu to.

      Páči sa mi

Povedz svoj názor