Interview s Gabrielom

Vedela som, že k tomu raz dôjde, ale interview s Gabrielom som sa akosi vyhýbala. Neexistujú slová, ktoré dokážu preniesť obraz Gabriela, ako ho poznám… a poznáme sa už dlho! Bez toho, aby som o tom bola vedela. S jeho existenciou som bola konfrontovaná pred nejakými dvoma rokmi, keď sa začalo moje “rozpamätávanie”. Spomenula som si, že sme mali už spolu do činenia a že to skončilo dosť neslávne pre mňa – zabili ma… Aj Gabriel si z toho zážitku odniesol nejakú malú “traumičku” (majú anjeli vôbec niečo také ako “trauma”?) a tak tentokrát na mňa nenechal dopustiť a po celý čas stál medzi mnou a zvyškom jeho “príbuzenstva” ako ochranný štít… Nezlomný, nekonečne tolerantný, neústupčivý, spoľahlivý. A vždy s nejakou podrypovačnou poznámkou na perách. To je Gabriel, ako ho poznám.

Gabriel je podľa vlastných slov pôvodné space particum (vracia sa k tomu aj v rozhovore dole). Je približne tak starý ako Otec, možno trochu starší ako ostatní Otcovi anjeli, ale anjel Gabriel je mladší ako Michael.

Je jeden z mála, o kom viem presne, ako vyzerá. Teda, vedela som…  Ale jeho oči si ešte stále pamätám! Za to, že som si pamätala aj ten zvyšok, mohli spomienky Efniela, ktorého veľkú časť energie som nosila v sebe. On poznal Gabriela tisícročia a nevdojak premietol jeho obraz do mojich spomienok. Keď som jeho energiu uvoľnila, prišla som o jeho spomienky a svoje som neskôr dosť neuvážene premazala, takže mi nezostalo nič než predstava Gabriela ako energie s nekonečne dobrotivými očami a jemnými, takmer chlapčenskými rukami. A ostrým jazykom. 😛

Náš vzťah je značne napätý. Po Efnielovi som podedila bezostyšné zbožňovanie Jeho Archanjelstva a ochotu svojím životom chrániť ten jeho. Okrem toho som sa dostala do kontaktu s jeho dokonalosťou a to ma celkom oslepilo a zmietlo na kolená. Na druhej strane si neviem spomenúť, kedy sa nejaký jeho prísľub naplnil… 😕 Takže tak. A najhoršie na tom je, že napriek všetkým klamstvám mu verím. Neverila som – ale naučili ma.

Videla som Gabriela veselého (ale nespomínam si, že by sa bol niekedy smial od srdca ako ľudia) i smutného, videla som ho už i plakať (a to si nechcem zopakovať za nič na svete), videla som ho dobre nazúreného a odbojného, videla som ho pokojného a vyrovnaného (väčšinou) a videla som ho i zmäteného a vydeseného. Kvôli nemu som klamala a zatĺkala, vytrhla si srdce z hrude, preskočila som svoj vlastný tieň a prekliala som ho… (Aj on mňa – a s väčším úspechom 😕 .)[1] A keď som sa jedného dňa potrebovala oňho oprieť, prepadla som… Nemal substanciu. Celý čas som s ním jednala ako s človekom – a on žiaden človek nebol!

Takže vidíte, že o Gabrielovi nemôžem sama dosť dobre hovoriť! Preto som si ani netrúfla použiť automatické písanie, ale som si radšej poctivo všetko vykyvadlovala.

Channeling s Gabrielom zo 6.8.2009 o 17:30-19:00:

gabriel energiaAko by si popísal svoju energiu?
VELMI SVETLA A BIELA
DRZI A ROZDELUJE
TVORI OKRAJ VESMIRU
Ale ja ju poznám aj trochu studenobelasú v strede, kde máš Hrit Padmu či čo, a trochu zlatistoružovú na krajoch.
BELASA PREDSTAVUJE UNIVERZUM AKO STAV TESNE V ZACIATKU
TO KED OTEC ZACAL TVORIT
MIESAL ENERGIE A ONY ZACALI SVIETIT NAMODRO
POTOM PREROBIL MNA NA ANJELA A JA SOM ZDVIHOL VIBRACIU NA BIELU

To znamená, že celý vesmír má bielu vibráciu?
NIE
CASTI MAJU ROZNE VIBRACIE

A aká je tvoja funkcia medzi anjelmi?
UDRZIAVAM PRIESTOR A CAS
ZVYSUJEM VIBRACIU TYM KTORI SU NA TO PRIPRAVENI

A učíš anjelov…
🙂 CASTO AJ LUDI 🙂
Učíš ľudí priamo alebo len navodzovaním situácií?
PRIAMO
A čo ich učíš?
NOSIT V SEBE HRDOST A PLAMEN TVORENIA
ESTE O VAS:
STE VELMI STIAHNUTI A NETRUFATE SI ZIT TAK AKO BY STE CHCELI
MATE PROBLEM UROBIT SI PRIJEMNY ZIVOT
MATE STRACH ZO SAMOTY A PRETO UDAVATE SVOJE SNY A ROBITE USTUPKY A VODITE INYCH ZA NOS
PRITOM JE TAKE LAHKE TESIT SA Z VLASTNEJ SCHOPNOSTI PRISPOSOBOVAT SI SVET TAK ABY NAPLNAL VASE POTREBY
NETREBA SI PRIPRAVOVAT AKO BUDETE RAZ ZIT – TREBA ZACAT ZIT HNED

Máš ľudí rád, Gabriel?
ANO
Čo máš na nich rád?
ZE VEDIA MILOVAT
A čo na nich nemáš rád?
TU ICH SAMOLUBOST
Nerozumiem.
STE SI TAKI ISTI ZE STE TI NAJMUDREJSI?
Aha. 🙂
🙂 PRAVE!
A kto poslúcha koho? Ty Michaela alebo Michael teba? 🙂
🙂 JA POSLUCHAM MICHAELA A ON POSLUCHA MNA
A kto potom poslúcha Otca?
TY 🙂
Kedy ťa ľudia majú volať, Gabriel?
NA VYJASNENIE ZIVOTNEHO CIELA A KED SA BOJA TOHO CO MUSIA ZVLADNUT
Máš svoj kameň?
MESACNY KAMEN
Rastlinu?
OSTEOSPERMUM
Zviera?
LABUT
Spravuješ nejakú čakru?
AZ DVE
KORENOVU A SAKRALNU
Voláš ich nejako inak?
SPODNY KOTLIK
Čo som sa ťa ešte zabudla opýtať?
NA MOJ KOPEC
A aký kopec to je?
SHASTA
Čo na ňom máš rád?
ROZHLAD
Čo by ľudia o tebe ešte mali vedieť?
ZE SOM NA NICH HRDY
MAM RAD VASU SCHOPNOST SMIAT SA
ZAVIDIM VAM RADOST ZO ZIVOTA

Tak to je to posledné, čo nám musí Gabriel závidieť! Ako ho poznám, je ako malé decko, otočí každý kameň a vlezie do každej kaluže, len aby zistil, či aj táto je mokrá… 😛 A môžete raz hádať, kto tam vlezie tesne za ním!

 [1] O tomto všetkom nájdete viac v článkoch Som späť… som späť? a  Spom späť! (anjelský showdown) .

12 thoughts on “Interview s Gabrielom

  1. …a hneď v zástupe aj môj 2.ročný syn 😀 😀 😀 Ale super interview, perfektne som sa zasmiala.
    Btw. cítiť z nej nesmiernu lásku 😉

    Páči sa mi

  2. Krasne interview Helar, velmi sa mi pacia tie myslienky. To interview bolo take pekne, ze som si ho precitala uz dvakrat a tie myslienky si prepisujem do zositka (pre pripad).:)
    A chcem sa opytat jednu vec. Raz ste vraveli, ze ste sa teraz nie s Gabrielom, ale s Michaelom rozpravali, ze on si zije aj jeden svoj pozemsky zivot. A tom zivote je to spevak a vola sa tiez Michael, ale meno ste nepovedali. A ja sa chcem opytat, ci to nebol Michael Jackson, pretoze som s nim pozerala interview, a isla z neho taka zvlastna energia, ze ked som si na to spomenula, tak ci to nebol ten jeho pozemsky zivot. Hadam teraz uz mi odpovedat mozete, popr. sa spytajte Michaela, ci s tym suhlasi to napisat. A mozno sa mylim. Dakujem.

    Páči sa mi

  3. Leloa,

    nie, Michael Jackson to nebol… Neviem o tom, že by Michael Jackson bol nejakým spôsobom “spolupatričný” 😛 , ale pravda je, že som to nikdy nezisťovala. Ten chlapec, o ktorom viem, je podstatne menej známy.

    Páči sa mi

  4. Helar a mozem mat este jeden pokus? ak to nebude spravne, tak sa uz pytat nebudem, o.k.? pripadam si teraz ako dieta, ale no a co.:)) takze je to michal chrenko?

    Páči sa mi

Povedz svoj názor