Meditácia Intuitívne vedenie

cicacie okoUž som tu raz mala meditáciu od reverendky Misy. Toto je ďalšia: intuitívne vedenie.

Nájdite si miestočko, kde budete nerušení. Sadnite si pohodlne, zatvorte oči. Zvoľna dýchajte. Sústreďte sa na svoj vlastný dych, až sa vám myseľ i telo neskľudnia. Sústreďte sa na svoje srdce a dýchajte. Dýchajte, až kým necítite úplný vnútorný i vonkajší pokoj.

Spomeňte si na otázku, ktorú máte, alebo na nejakú oblasť svojho života, kde by ste potrebovali poradiť a nasmerovať. Dýchajte spolu s otázkou, až sa cítite celkom pokojní a nie ste závislí na to, ako odpoveď dopadne. Vyvolajte v sebe pocit kľudnej, tichej objektívnosti. A keď cítite, že ste celkom nezaangažovaní, položte si danú otázku. Dýchajte a skúmajte pocity v svojom vnútre. Ak sa vynorí nejaká možnosť, zamyslite sa nad ňou a dovoľte telu, aby reagovalo. Vezmite si inú možnosť a sledujte, ako telo reaguje na túto – a takto robte dovtedy, kým vidíte nejaké možnosti. Stále skúmajte, ako na ne vaše telo reaguje. Pozitívne alebo neutrálne reakcie sú obvykle indikátorom vhodnejšej cesty. Poďakujte za toto poznanie.

Nadýchnite sa zhlboka, vydýchnite ústami. Pohýbte prstami na rukách a nohách. Pozvoľna otvorte oči. Riaďte sa svojim intuitívnym vedením.

6 thoughts on “Meditácia Intuitívne vedenie

  1. Je to stručné, jasné, výstižné a z vlastnej skúsenosti viem, že to funguje, lebo niečo veľmi podobné používam pred prácou a počas práce s Tarotom.
    Helar, vďaka za skvelé zhrnutie podstaty.

    Páči sa mi

  2. Tak som sa pohral trosicku s jednou myslienkou a rozhodnutim ,ktore som potreboval nejakym sposobom doriesit.

    Doslova som si pokladal otazku a pytal som sa ci je to spravne alebo nie a reakcia na ano aspon si teda myslim bola brnenie v rukach a prievan v 7 cakre.Bolo to prijemne .prichadzala mi aj jasna odpoved uz pred tym ako som sa spytal .Overil som to este srdcom a opakovalo sa to …Dakujem.

    Páči sa mi

Povedz svoj názor