O energii zvanej Melike alebo "prskajúca bytosť"

Priznám sa, keď mi Gabriel pred časom začal rozprávať o Melike (prvýkrát ju spomenul 5.4.2010 a potom ešte raz a podrobnejšie koncom apríla), ešte som k tomu pristupovala všelijako. Ja som ten typ človeka, čo si každú prkotinu pre istotu overí aj trikrát, len aby mal istotu, že to nie je jeho bujná fantázia. Síce som v tom čase už mala osobnú skúsenosť s Melike (november minulého roku) a asi mesiac predtým, než ju spomenul, som ju aj zahliadla pri čítaní mailu od istej osoby:

Myslím, že to bolo v tomto bode, keď som zahliadla Melike. Dnes už sa mi to ťažko určuje… už mám odstup; ale vtedy som odrazu videla nejakú neľudskú, démonickú tvár, fialovo-hnedo-sivú, ako sa obzrela cez plece na mňa a vycerila na mňa zlostne zuby, akoby ma chcela rafnúť… Nezvyknem sa ľakať, ale toto ma vyľakalo.

Neskôr Gabriel zaviedol označenie “Melike”. Keď Čikitet na to zareagoval, že je to nejaké turecké či aké ženské meno, zasa ma pochytila pochybnosť. Niekde na internete som to meno mohla zahliadnuť… Zasa somsi  nebola o nič istejšia. Gabriel mi ju opisoval ako energiu, ktorá vyvoláva v ľuďoch veľmi silnú emocionálnu reakciu a vynáša na povrch ich nespracované problémy:

Melike je energia, vibrácia, veľmi mocná. … Ty vnímaš Melike ako zlú energiu, ale nie je to, čomu sa bežne vraví geinven. Funguje iným spôsobom.
Hovoril som ti, že vibrácie pôsobia dvomi spôsobmi: jeden je ten, že v tebe začne rezonovať podobná vibrácia. Takto pôsobia napríklad geinveni. Geinven je strach, bolesť – a rozvibruje v tebe strach alebo bolesť.
Druhý spôsob je zložitejší. Vibrácia v tebe vyvolá doplnkovú vibráciu. A tak vysoká vibrácia ako Melike v tebe vyvolá nízku vibráciu.
Ale tomu nerozumiem… načo to tak je?
Melike pomáha opravovať, čo nie je dokonalé. Rozvibruje ťa, aby si spozorovala na základe zlých pocitov, čomu sa treba venovať viac.
Robí to úmyselne?
NIE
Žije z nízkych vibrácií ako geinveni?
ANO
Ja som Melike brala ako nepriateľa.
Melike je nepriateľ pre ľudí s nevyriešenými problémami. Ty si ju stotožnila s osobou, ale tak to nebolo. Melike rozvibrovala osobu a tá vyvrhla na povrch svoj najtajnejší nevraživý postoj k tebe. Ona o tom nevedela, ako veľmi ťa nemá rada… Nikdy nevie o tom, ako veľmi ostatných nemá rada alebo sa ich bojí, pokiaľ to nevyjde na povrch. To je majstrovstvo Melike.
Tvoj problém s Melike bol iný. Melike zistila z toho, ako reaguješ, že máš niečo nevysporiadané. Rozvibrovala ťa. A ty si jej ukázala, že sa mýli. Zvládla si udržať situáciu v rukách a všetku negativitu si dokázala transformovať sama.

 Ale čo tá osoba, čo má teraz Melike na krku?
Raz vyhráva, raz prehráva. Je to ťažké, keď je niekto zakotvený v svojom strachu a pocite bezmocnosti… Navrávanie si, že máš silu, ti nepomôže pri Melike. Melike nemusí nič vedieť ani robiť: len čo je nablízku, tvoje najslabšie miesta sa prejavia v plnom rozsahu.
A ostatní ľudia?
Tí s Melike bojujú niekedy celé životy. Kým je v nich veľa negativity, Melike sa neprejavuje. Vtedy sú prístupní pre geinvenov a trpia ich týraním. Ale keď začnú na sebe pracovať a začnú byť ochotní sa zlepšovať, odrazu nastúpi Melike.

Dnes ma pochybnosti prešli. Dnes som sa o Melike dočítala u Lujana Matusa a je to viac-menej to, čo sa podarilo Gabrielovi dostať do mojej hlavy pri channelingoch!

Tak predovšetkým: Lujan Matus ju nenazýva “Melike”, ale jej hovorí “prskajúca bytosť”, the crackling being. Je to niečo ako strážca, inorganická energia, ktorá mu vliezla do snov. Keďže Matusa čítam štýlom “kde otvorím, tam čítam”, ten snový zážitok momentálne nepoznám, ale ak ho vyhrabem, rozhodne ho doplním.

Praskliny na tejto “prskajúcej bytosti” sú tvorené “puklinami” na povahe ľudí, ktorých oblažuje. A Matus ju opisuje nasledovne:

Žiarivý strážca… a jeho úloha je prinášať nám sny, ktoré sú odrazom našich nevyriešených vnútorných vecí a pretože sa im vyhýbame čeliť, udržiavajú nás v slučke nášho popierania. Tieto bytosti nám prinášajú pravdu o nás a nútia nás čeliť jej, ale my ich nevidíme, pretože nemáme dostatok potrebnej osobnej energie ani potrebnú objektivitu, aby sme pochopili, že naše sny sú cesta do nášho vnútra a skladajú sa z čistej energie.

Matus dodáva, že kým nebudeme mať vyriešené tieto vnútorné rozpory, nebudeme sa vedieť pohybovať v skutočných snoch, pretože naše sny budú len skreslením a projekciou našich vnútorných nevybavených poryvov.

No, dobrú noc! 😦

Podľa Matusovho popisu a vďaka “osvieteniu” (teda tichému hlásku z môjho vnútra 😛 ) som pochopila, že Melike a crackling being sú jedna a tá istá vec. Gabriel ju vidí ako jednoliatu energiu. Ja som ju videla ako démonickú tvár. Matus ju vidí ako jej miestodržiteľa v každom jednom z nás.

Aby sme sa so snívaním pohli ďalej, potrebujeme si vraj vybaviť naše účty s Melike. Keď mi Gabriel o nej hovoril, poradil mi aj to, ako na to:

Je pred Melike nejaká ochrana?
Je ochrana pred ohňom? Pred zemetrasením? Melike je fakt, nie nepriateľ. Jediná ochrana je nebrať veci osobne. Nesnažiť sa vytvárať pre iných fasádu, ale byť sám sebou, stáť k svojim silným i slabým stránkam rovnako.
Vidíš, ale teraz ma napadlo: ak je niekto v kontakte s anjelmi, prečo ho nevarujú pred Melike?
A prečo by mali? Melike robí to, čo aj oni. Dostáva vás dopredu. Melike je vibrácia rovnako ako my. Pre ľudí menej príjemná, ale pre nás vysoko potrebná.

No a tu je dodatok – výpis zo sna Lujana Matusa (ani to netrvalo dlho s tým hľadaním 🙂 ):

Nado mnou sa vznášala prskajúca žiarivá bytosť. Povrch jej tvaru prskal a praskal a ten zvuk bol ohlušujúci. … Tá prskajúca bytosť bol strážca a jeho energetická masa to dávala najavo praskotom. Bol povrchový. Účelom tejto bytosti bolozrkadliť späť úmysly tých, čo s ním prišli do styku, a tie vybuchujúce prsknutia predstavovali zozbierané nevyriešené situáciu ľudských bytostí. Naučil som sa, že sa uzatvárame do predstáv svojho srdca a tieto predstavy premietame smerom k tejto bytosti a ona ich udržiava. Vďaka tomuto sme uzamknutí v tom, čo vytvárame, a tá bytosť, tento strážca, robí to, čo treba. Ak náhodou niekto má tú schopnosť, že dosiahne jej územie bez toho, aby bol očistený a zbavený zaťažujúcich vecí života, tieto bytosti začnú aktívne manipulovať jeho vedomie a bude postavený pred problémy, ktoré ho nebezpečne pohltia a znásobia nevyriešené svetské veci, v ktorých daná osoba žije.

A potom, o kúsok ďalej, keď sa “prskajúcej bytosti” pýta na svojho priateľa, bytosť mu ho ukáže a odpovie:

“Tu je tvoj priateľ a milióny iných, chytených v pasci samovytvoreného šialenstva.”

6 thoughts on “O energii zvanej Melike alebo "prskajúca bytosť"

  1. Ale čo! No mne tento popis od Matusa veeeľmi pripomína moju bosorácku moru (poznania)!!! Aj čo sa snov týka!!! Aj to prskanie energie… (Tiež sa jej meno začína na M.)
    Raz ma vo sne navštívila energia, vedela som, že príde a čakala som na ňu… Prišla. Bola všade okolo mňa a výboje energie išli aj cezo mňa… (Inak – bola bielo žiarivá). Strašne ma to bolelo (normálne aj fyzicky) a vo sne som sa vedome rozhodla, že jej budem posielať myšlienku lásky. Bolesť sa o niečo zmiernila… Pridala na výkone 😛 a zasa som posielala myšlienku lásky… Takto to išlo istý čas a bol koniec… Bola som vyčerpaná, pozrela som sa doprava a uvidela som čierneho pantera,ktorého som oslovila menom – poznala som ho a on mňa tiež… A pozeral sa na mňa tak, ako keby ma nevidel sto rokov… Hm. No je to divné. 😕

    Páči sa mi

  2. Toto teraz veľmi nesúvisí, ale včera som hovorila s kámoškou a tá mi rozprávala, že jej šamanka bola pre silové zviera a bola to vydra. Vtedy som si uvedomila jedno: sú to energie (arútam) a každý z nás tej energii dáva nejakú podobu. Takže je možné, že moja “labuť” je presne tá istá energia ako niečí “slon” alebo “vydra” alebo “mora” alebo “panter”… 🙂 A z toho mi potom vyplýva, že šaman by nemal ľuďom nosiť ich “silové zviera”, ale by ich mal priviesť k tej energii a nechať ich, nech si predstavu zvieraťa vytvoria sami… 😕

    Inak panter a jaguár u Indiánov spadajú do jedného vreca. Že by udička? 🙂

    Páči sa mi

    • ježžžžkove oči… hej… zapadá to do seba… a dooosť veľmi… díky.
      Čierneho pantera volali Polnočný jaguár… 😆 No haluz. A sedí to aj s Anubisom… 😆 A k tomu ešte aj skupina jaguára… 🙂

      Páči sa mi

    • Saren,

      Ikube mi vyzerá ako iný typ energie, veľmi špecifický. Toto Melike alebo “škvrčivá bytosť” mi prichodí ako… no, snáď to dostanem cez pery… ako to večne skloňované zrkadlo… Strážca, aby si sa s nespracovanými vecami nedostala tam, kde by si mohla narobiť podstatnú paseku. Tak ťa zastaví, vrhne ti späť tvoje zosilnené nespracované problémy a zamestná ťa nimi, nie lezením po rebríku vyššie a vyššie… Tak nejak to vnímam.

      Páči sa mi

  3. môže po mne moje vyššie Ja chcieť, aby som sa zaoberala Melike? Dokonca v súvislosti s konkrétnou životnou skúškou? Keď si to dávam dokopy neviem na nič prísť, vychádza mi to po prečítaní tu (lebo som vôbec netušila čo nejaké Melike je), že tá životná skúška značí akúsi výzvu v tom, že nemám v sebe niečo doriešené a preto mi to asi Melike dáva cez tú skúšku najavo…ale som z toho dosť mimo, čo sa mi tým chcelo povedať a hlavne čo s tým môžem robiť. Najprv som sa pýtala, čo mám robiť, aby som tú skušku zdolala a zvládla, odpoveď bola, že nič a keď som sa spýtala čo sa tým nič myslí (pretože v danej situácii by som vďaka nič nerobeniu ani nič nezvládla), tak odpoveď bola, že rob Melike a ja som z toho riadne zmätená, hoci možno to má súvis s tými emocionálnymi reakciami, možno aby som ja sama prestala emocionálne reagovať, keď sa mi v živote nedarí…ja len či náhodou niekto s objektívnejším pohľadom na vec, nebude vedieť poradiť, čo sa tým mohlo myslieť, ak mám pracovať práve s Melike…

    Páči sa mi

Povedz svoj názor