CiLa: ako si Cica a Lassiter zvykajú

Odkedy sa vrátila Cica, zažívame dosť perné chvíle. Cica považuje dom za svoje teritórium. Lassiter považuje dom za svoje teritórium. A ja sa môžem ísť pásť a platiť účty. Hotel s obsluhou. 😉

Je jedno miesto, kam Cica nejde – Lassiterkov Kratzbaum. (On mal byť vlastne jej, ale zdrhla skôr, ako stihol prísť.) Cica sídli hlavne na poschodí, Lassiter hlavne na prízemí. A v spálni mi v noci obaja svorne skáču po paplóne. 😛 Niečo na spôsob Simon’s Cat, ak to poznáte. Žralo by sa už od štvrtej ráno. 😕

Ešte sa veľmi nehráme. Ešte sme sa nezžili. Už síce po sebe nesyčíme, ale Lassiter ukazuje večne biceps tým, že odžiera Cice z misky a každú hračku musí ponaháňať najprv on… Dnes som sa šla informovať na internet a zistila som, že to, čo od piatku považujem u Cice za útočné správanie, bol vlastne prejav strachu… Nezareagovala som správne a držala som stranu Lassiterovi a nechala som ho zbuzierať Cicu. No, teraz sme trochu zmenili. Jednou rukou babrať Cicu, druhou Lassitera. Nech si zvykajú.

A tu sú fotky, čo som za tých pár dní porobila:

1. Ty si kto? – Ja som tu pán domu. – Aj ty?

2. Ňuf-ňuf… Voniaš ako cica.

3. Pozri, o čo som väčší pán domu!

4. No, moc sa nevyťahuj, mladý… Vieš ty, kto som ja?!

5. Ja som ten, čo ťa zaženie na útek!

6. Plížiš sa, plížiš sa… ale my to máme premyslené!

7. My si tu poležkáme, počkáme si a keď pôjdeš okolo, bolestivo zamňaučíme na blondínečku, aby pribehla na moju ochranu a vyprášila ti kožúšok!

8. Ja ti zazívam, aby si si myslela, že si mi u chvostíka…

9. Pozri, čo všetko si môžem dovoliť, keď je nablízku blondínečka!

10. Sám s dvoma babami, to fakt nie je žiadna sranda!

11. Zožeriem ťa!

12. Poznáš dvojitý Nelson? – Také som ešte nežrala…

13. Chichi… Aj tak ťa zožeriem!

14. Len si daj pozor na moje zadné labky – vykuchám ťa!

15. Nič ti to nepomôže – aj tak ťa zožeriem!

16. Už sa bojíš, mladý?

17. Vrrr… Tak ako sa to vlastne víťazí?!

18. Hehe… zdrháme, zdrháme? 😀

19. A mám ťa!

20. Jin a jang sa nám nejako rozplietlo…

21. Jaaaaj… Zožrali ma!

22. Našiel som si babuuuu… A akú bojovnú!

23. Klbči sa – fotia nás!

24. Keď nemôžeš zvíťaziť, zdrhaj!

25. Tak ako, kámo?

26. Mier?

27.Nepriateľ zožratý!

28. Alebo že by nie?

29. Game over, ale ešte mi zostáva osem životov… New game!

A práve sme dostali správu, že výsledky začervenia Lassitera boli negatívne, takže sa rozrastieme ešte o ďalšiu cicušku… Gayušku. Ale o tom až niekedy nabudúce… 🙂 (My to ešte netušíme. Hehe, zožerieme, zožerieme! 👿 )

8 thoughts on “CiLa: ako si Cica a Lassiter zvykajú

Povedz svoj názor