Reiki symbol Hon Ša Ze Šó Nen – liečenie na diaľku

 Jeho význam je “žiadna minulosť, žiadna prítomnosť, žiadna budúcnosť”, “prekonaj čas a priestor” alebo “Buddha vo mne kontaktuje Buddhu v tebe”. Študenti sú na tento symbol naladení počas Reiki II. Tento symbol má možno najviac obmien. Je to japonský kandži a predstavuje ľudské telo vrátane čakier a piatich Elementov.

Tento symbol sa používa na posielanie energie na diaľku. Pri jeho použití nepredstavujú čas ani priestor nijaký problém. Mnohí liečitelia ho považujú za najmocnejší a najužitočnejší reiki symbol. Dáva nám prístup k akašickým záznamom, v ktorých sa nachádza záznam o živote každého človeka a preto sa pomocou nich dá liečiť karma. Traumy z tohto a minulých životov, ktoré ovplyvňujú ľudské správanie, možno takto vytiahnuť na svetlo božie a vynulovať.

Ak robíte liečenie na diaľku, buďte otvorení! Nesústreďujte sa na vyliečenie nejakého konkrétneho problému ako bolesti hlavy. Posielajte reiki bez vymedzenia, pretože potom pôjde tam, kde ju najviac treba – menej do fyzickej roviny, ale častejšie do čakier, do aury, do éterických tiel. Preto niekedy trvá dlhšie, než sa prejavia fyzické účinky liečby – napríklad než sa zmierni bolesť.

Osoba, ktorej reiki posielame, to s najväčšou pravdepodobnosťou pocíti. Ak je dostatočne otvorená, vie vám niekedy aj povedať, čo a kedy ste robili.

Liečenie na diaľku netrvá tak dlho ako priame liečenie kontaktom. Potrebujeme len pár minút na to, aby sme poslali reiki na diaľku. Dokonca sa dá reiki naprogramovať tak, aby sa v danú dobu opakovane posielala danej osobe. V takomto prípade treba obmedziť obdobie, v ktorom sa posiela, a každý druhý deň treba revitalizovať silu reiki. O zvyšok sa postará náš úmysel.

Nie je dôležité popisovať postup, ako sa robí liečenie na diaľku. Každý liečiteľ má pravdepodobne svoj zvláštny spôsob. Liečenie na diaľku sa opiera predovšetkým o vizualizáciu, teda predstavujeme si osobu, ktorej chceme reiki poslať. Ak máme fotografiu, môžeme ju použiť; ak fotografiu nemáme, robíme bez nej. Niekedy liečime na diaľku aj ľudí, ktorých nepoznáme (napríklad máme len mail, meno a mesto). Je to jedno; záleží len na úmysle vyslať reiki tejto neznámej osobe. Treba prestať pochybovať, naformulovať jasný zámer a potom poslať energiu!

Ja som takto na diaľku liečila kamarátku, ktorú poznám len cez internet a tak som nevedela ani meno, ani adresu. Tak som si podľa dobrého bosoráckeho zvyku na zmrazovanie nepriateľa napísala na papier jej nick, prepísala som ho symbolom Hon Ša Ze Šó Nen, držala ho v dlaniach a posielala cezeň energiu. Potom som si predstavila beztvarú postavu, na ktorej som pomocou biorgonómie robila diagnostiku a nakoniec som do postihnutého miesta poslala reiki. Neviem, či niečo cítila, ale vraj to zabralo. 🙂

Ako sa symbol používa:

  • pri liečení ľudí pomocou reiki na diaľku
  • prenášaním reiki na ľudí cez celú miestnosť
  • posielaním reiki do budúcnosti, aby nám pomohla so špecifickým problémom
  • posielaním reiki do minulosti, aby odstránila, vyhojila a pomohla porozumieť nejakú traumu.

Ako sa kreslí:

7 thoughts on “Reiki symbol Hon Ša Ze Šó Nen – liečenie na diaľku

  1. pevne verím že týmto nikoho neurazím,ale potrebujem sa spýtať-musím myť nutne už zasvetený na to aby som použil niakym spôsobom symbol ŠO KU REI?
    viac krát som s ním prišiel do styku a mám silné presvedčenie že to nie je len pocit čo s neho cítim…
    A ešte Heli…neviem kam sa na Teba s tým obrátiť ale spomínala si že používaš na toning kauzálneho tela selenit a záhnedu…ja mám vo svojej zbierke okrem iných jednu krištálovú a jednu šungitovú pyramídu-sú tieto vhodné ako alternatíva? 😦

    Páči sa mi

  2. Aniel,

    o šungite neviem takmer nič, takže nebudem veľmi vhodný zdroj informácií. Ja selenit a záhnedu používam ako “generátor” na dočasné zvýšenie vibrácie, keď robím čakrovú meditáciu. Záhnedu ešte kombinujem s dvoma boji kameňmi a dávam ich pod chodidlá, selenit dávam tak 15 cm nad hlavu.

    Teraz k tomu reiki zasväteniu – viem o ľuďoch, čo ho dostali spontánne, tak ako kedysi jeho zakladateľ Mikao Usui. Takže nie je nutné byť zasvätený, aby si mohol pracovať s reiki, ale “starším ročníkom” a aj ostatným odporúčam aspoň reiki I, aby sa spriechodnil ich kanál. V podstate potrebuješ: mať priepustné čakry v chodidlách, mať priepustné čakry v rukách, mať priepustný celý energetický tubus (“kanál”) a mať otvorenú a prijímajúcu korunnú čakru. Ak sa o to vieš postarať sám, môžeš s reiki pracovať. Ak niečo bude zablokované, je tam riziko zdravotných problémov a zadržiavania negativity z iných v tebe. Preto to prvé vyladenie. Ak nemáš symboly, nemusíš s nimi pracovať – stačí sila úmyslu. Všetko je to o jednom: nesnažiť sa ovládať reiki vôľou, ale byť pre ňu len kanálom. Šamani hovoria “dutá kosť”, ktorou energia preteká. Robotu robí energia, nie tá “dutá kosť”. Tá “dutá kosť” sa len musí postarať, aby bola skutočne “dutá”. 🙂

    Páči sa mi

  3. ja som ročník 80 ale aj keby nutne nemusím aj tak si spravím(teda dám) 🙂
    mňa tieto veci bavia ako niakeho jadrového maníka fyzika v škole :eru:

    Páči sa mi

    • 🙂 Nehovor o “jadrovom” a “fyzike”… Odkedy som bola v Černobyle nejaké 4 dni po výbuchu, môžem v noci čítať bez toho, aby som zažínala lampu 😆 …

      Ak ťa reiki priťahuje, venuj sa tomu. Ľudia so špeciálnym darom to často cítia ako neovládnuteľné vnútorné nutkanie. To len tvoja duša hovorí, čo má telo robiť. 🙂

      Páči sa mi

  4. Mam uz viac ako pol roka problem s krcnou chrbticou. Nic mi nezabralo. Problemy zacali po operacii krcka stehennej kosti zavratmi. Vedela by si mi pomoct reiki energiou?

    Páči sa mi

Povedz svoj názor